oškubaný synchron

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 02.06.2014 do 08.06.2014, založil/a Zdenous
řadit dle data
21:48:19
08.06.2014
MVM
-> vhml:

Ok..
20:55:38
08.06.2014
vhml
-> MVM 08.06.14 18:47:58: otisk na barvu...
18:47:58
08.06.2014
MVM
4 Jeden pojem při skládání převodovky (resp.rozvodovky s diferenciálem) je usazení pastorku do pomyslnýho středu(záběrový pole) a až na konec zubová vůle,přičemž se dává z každé strany určtiý přesah - ložiska s předpětím. Zubová vůle jde udělat dle citu -+ , záběrový pole bez přípravku těžko...
17:12:52
08.06.2014
Zdenous
-> vhml: Jojo napsal jsem to blbě. Jsou utrhaný zoubky synchronní spojky co je součástí ozubenýho kola.
08:56:44
08.06.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: To je ptakovina, asi to myslel tak, ze se urvaly zoubky synchronni spojky - ty zoubky co do sebe zapadaj kdyz se zaradi (ale blbe to napsal...).
08:07:43
08.06.2014
vhml
-> Zdenous 04.06.14 07:10:52: nechá se složit i od oka. jaký máš kde vůle cítíš v ruce. Skládám takhle všechny, nic nehučí, funguje.



-> Zdenous 02.06.14 10:48:02: ulámaný zoubky synchronu je co? Ty tři packy?
20:46:16
04.06.2014
Dušan
-> Zdenous: da se slozit i od oka. U prevodovek co jsou hodne namahany kroutakem to trosku vadi, ale nevidim duvod proc by to nemelo aspon 2000km vydrzet.
07:10:52
04.06.2014
Zdenous
Dá se tedy udělat převodovka bez přípravku? Jsou čísla vytetovaný na kole co řadí ( nevim přesnej název) vůle nebo je to číslo, který se převede pomocí tabulky na vůli? Popřípadě dělá někdo převodovky okolí Tábor, Český Budějovice, Jihlava?
12:36:28
02.06.2014
Zdenous
-> MVM: No řadim pořád stejně a při zhruba 100 koních jsem jezdil převodovku 2 roky a v pohodě. Rozdělával jsem jí až když se slisovalo to kolo. Tak to asi přisuzuju spíš že jsem to špatně složil. Jinak ten olej co tam mám tomu asi nijak neuškodí doufám.
12:23:35
02.06.2014
MVM
Výkon je pro pevnost převodovky mimo mísu - přenáší se točivý moment (lidově krouťák)..Ten je díky turbu podstatně vyšší.

Máš to složený "nějak" a proto to nějak dlouho vydrží. Za další řadíš jak "čuník" a jdou do háje synchrony,zubový spojky. Záleží i na lamele,odpružená trochu zmírní rázy při přeřazení ale pokud je to taková zátěž rozlítne se pro změnu i spojka . Takže zlepšit techniku řazení a mít jednou dobře složenou skříň z dobrých dílů.. Olej GL4+
11:11:36
02.06.2014
darklord
-> minno: ale aj na ten to funguje 6
10:57:31
02.06.2014
minno
-> Zdenous: GL5 olej tam nepatrí
10:48:02
02.06.2014
Zdenous
Zdravim, potřeboval bych radu ohledně převodovky. Mám 4 kvalt 4,44 na suchý poloosy. 1 problém byl slisovaný 3 kolečko a z důvodu řazení při závodě 2-4 se oškubalo asi půlka zoubků na dvojce. Trojku sem zavařil a vyměnil celou spodní hřídel s kolama z jiný převodovky a protože tomu až tak nerozumim, dal jsem podložky z původní hřídele a ne z tý dárcovský. Vydrželo to tak 60 km na závodech a oškubaly se všechny zoubky synchronu na trojce. Jezdil jsem teda 3 a 4. Může to bejt způsobený špatným nastavením vůle, nebo třeba jen stačí ne zrovna slušný zacházení. Jinak loni převodovka vydržela v pohodě se stejným zacházením a teď po přidání výkonu se to škube. Olej tam je hipospec 75W/90 GL5. Zajímá mě jestli když to dobře složim to bude už dobrý, nebo to zoubky synchronu nevydrží. Výkon kolem 140-150 koní s turbem.
Extreme Tyres