Jasný, takže je to jen o ventilku. Pokud bych je na 110R HBV přehodil, musím zapojit i okruhy naopak.
Jde mi o HBV z japonce a ten má rovnou M10x1 bez jakýchkoliv ventilků. Je to jasný. Dík
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nove brzdy - zapojeni
-> Eidy:
skoda-virt.cz/cz/.../1587 21-p-pistni-sada-rameno-hb v?gotopost=2...
toto je povodny uzovkovy HBV (lisili sa 19mm pre verzie bez posilovača a 22 mm pre verzie s posilovačom ale to nás teraz nezaujima )
Poznavaci znak - vyvod na trubičku zadku dole - hrubý vývod kvoli starym prasiatkam ktore potrebovali zvyškový tlak aby tesnili (pod tou maticou bol nejaký systém ktorý zabezpečoval udržiavanie maličkého zbytkového tlaku)
Toto je HBV pre škodné od roku 83, priemer 19mm a rozdelenie 60% objemu v dolnej časti a 40 % objemu v hornej časti www.fragokov.sk/sk?str=me nu_1...
Myslím že ten rozdiel pomeru je sposobeny inym umiestnnim jednotlivých piestikov vo valci
skoda-virt.cz/cz/.../1587 21-p-pistni-sada-rameno-hb v?gotopost=2...
toto je povodny uzovkovy HBV (lisili sa 19mm pre verzie bez posilovača a 22 mm pre verzie s posilovačom ale to nás teraz nezaujima )
Poznavaci znak - vyvod na trubičku zadku dole - hrubý vývod kvoli starym prasiatkam ktore potrebovali zvyškový tlak aby tesnili (pod tou maticou bol nejaký systém ktorý zabezpečoval udržiavanie maličkého zbytkového tlaku)
Toto je HBV pre škodné od roku 83, priemer 19mm a rozdelenie 60% objemu v dolnej časti a 40 % objemu v hornej časti www.fragokov.sk/sk?str=me nu_1...
Myslím že ten rozdiel pomeru je sposobeny inym umiestnnim jednotlivých piestikov vo valci
-> MOLSO: A jak byly rozdělený. Pořád mají stejný vrtání. Bylo něco uvnitř jinak?
-> Eidy: povodne valce boli objemovo rozdelene na 50:50 a vrch sa zapojoval hore
Neskor vyrabane valce boli rozdelené na 60:40 a tých 60 % je zapojených na prednú nápravu a 40 % na zadnú.
Neskor vyrabane valce boli rozdelené na 60:40 a tých 60 % je zapojených na prednú nápravu a 40 % na zadnú.
Ještě otázečka. V čem se liší HBV u 742, když se někde zapojuje předek na první vývod a zadek na druhý a mezi tím HBV, kde je to naopak. Z hlediska tlaku v kapalině to musí být jedno.ALe teď jsem rozebral HBV 110R a u výstupu na zadní brzdy je zpětnej ventilek, který udržuje lehký zbytkový tlak. Je to tak i u 742? Nebo co je jinak?
Přemýšlím o jiném HBV (z jiného auta) a chci se vyhnout nepříjemným překvapením.
Přemýšlím o jiném HBV (z jiného auta) a chci se vyhnout nepříjemným překvapením.
Díky, díky.
-> Eidy: Je to jak pises...predni jde dopredu a zadni na bubny.
Ví někdo, jak jsou zapojený okruhy brzd na 110R do HBV? Jestli je přední vývod na přední brzdy a zadní na zadní? Nechce se mi zvedat auto a šátrat někde rukama.
-> U-Geen: Sadista :)
U-Geen: zle sa pozeras :))
-> PeterP136: ja tam teda žádný kočky nevidim :-)
Ked si ten obrazok vezmes do tretieho rozmeru, tak na ciernej rurke mas kocku s 3 dierami (privod a dva vyvody pre PP a LP stranu) a tam co je ta biela rozbocka, tak tam je kocka so 4 dierami (privod, dva vyvody na PP a LP stranu a jeden vyvod dozadu). A vzadu je este jedna kocka s 3 dierami (privod z tej 4 dierovej kocky z predu a dva vyvody na PZ a LZ brzdu). Je to jasnejsie :) ?
Ja chci predelat 105tku 86 na čtyrpistky, ale z tohohle obrazku moc chytrej nejsu. Tohle ukzuje jednu stranu (spolecnej okruh pro zadek i predek) tam je nejaka speci kostka, ktera rozdeluje na zadni/predni okruh a pravou/levou stranu? Neco jako s 5ti dirama?
Dakujem pani, ale uz som bol doma, takze som mohol popozerat mudre knihy. Inak co sa obrazkov tyka, najlepsia je ta polska kniha.
este si to neporiesil ? zavolaj mi poobede a pojdem ti to pozriet 

v andrtovy to je určitě.
Vie mi niekto povedat, ako je to so zapojenim brzd na rapide? Ktore z piestikov (dolne, horne) maju vlastny okruh a na ktoru trubku HBV (spodnu, vrchnu) su napojene? Stratil som papier, kde som si to kreslil
Dik za radu.
