skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chlazené brzdy
13:59:06
16.05.2014
16.05.2014

kury
Nikdy jsem to nezkoumal, ale v obchodech mají stejný kotouče pro fávo od r.v 94 i feldu.
23:16:27
15.05.2014
15.05.2014

pavucina
Uz si to rpesne nepamatuji, ale mam za to, ze je tam jina vyska kotouce, takze NE. Ale presto to omer...
BTW: do tohohle tema se to opravdu moc nehodi ;)
BTW: do tohohle tema se to opravdu moc nehodi ;)
22:59:20
15.05.2014
15.05.2014

James1991
Nikdo nic?
13:39:48
15.05.2014
15.05.2014

James1991
Nevim jestli se to sem hodí, ale pasují přední brzdové kotouče z Fa 94 s roztečí 4x100 na krátkou Feldu FL 2001 se stejnou roztečí? Dík
12:58:39
12.05.2014
12.05.2014

stepan
Je to tak, 158mm.
12:30:52
12.05.2014
12.05.2014

Antony - zrušená registrace
-> stepan 11.05.14 23:57:44: jj, 158mm stačí 

00:24:29
12.05.2014
12.05.2014

stepan
-> MISCHO: Já sem je dělal tak, aby byli co největší.
00:06:36
12.05.2014
12.05.2014

MISCHO
-> steyr: Ja mám 155mm
23:57:44
11.05.2014
11.05.2014

stepan
-> steyr: Nejsem si jistej takhle z hlavy, ale myslim že 158, zejtra to změřim.
23:56:21
11.05.2014
11.05.2014

steyr
ked sa tu uz rozoberaju chladene brzdy troska sa sem votriem...mozno zle pouzivam hladanie a raz so mto aj nasiel ale som zabudol....na kolko mm sa musi zosustruzit naboj skodovky pri pouziti chladenych brzd aby sa zmestil strmen...153 ?
13:48:37
11.05.2014
11.05.2014

George88
já jezdim Castrol SRF Racing a i ve vysokym mýtě v srpnu při 30°C+ pohoda..
13:42:53
11.05.2014
11.05.2014

kury
A nikdo tu zatím neřeší brzdovou kapalinu. Já jezdím např. Ate blue racing
13:15:40
11.05.2014
11.05.2014

kury
-> Zdenous: Nejezdíš Amater Cup s tím oturbeným kilem?
19:59:51
04.05.2014
04.05.2014

T
-> Tuner#2: : no nic, budeš si drbat hlavu, proč jsi to neudělal už dávno



19:58:56
04.05.2014
04.05.2014

sikula
já mám 4x jednoduchej kotouč, vpředu speedpro, desky remsa (serie) vzadu kotouče brembo a desky feroda a Most v pohodě.. auto Mko váha klasika
19:55:24
04.05.2014
04.05.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 04.05.14 19:11:52: Asi jsem měl ty 3 zatáčky lépe specifikovat... Je něco jiného brzdit do malé zatáčky při závodu do kopce ze 130 na 80 a pokračovat dál pod plným a něco jiného brzdit ze 150 do vracáku a ještě tomu z kopce...
-> T 04.05.14 19:30:30: Tak váha udělá hodně, mě stačí vyndat bednu a je z toho "jiné" auto. Jsem zvědav co to provede až to vyházím všechno
-> T 04.05.14 19:30:30: Tak váha udělá hodně, mě stačí vyndat bednu a je z toho "jiné" auto. Jsem zvědav co to provede až to vyházím všechno

19:30:30
04.05.2014
04.05.2014

T
-> Tuner#2: : ale prd velebnosti
ale je to tak...myslím, že za to může váha nebo jinak nevím jak si to vysvětlit, že s tím nemám problém
a nebo fakt jezdím pomalu 

ale je to tak...myslím, že za to může váha nebo jinak nevím jak si to vysvětlit, že s tím nemám problém


19:11:52
04.05.2014
04.05.2014

Tommyk
-> Tuner#2: no před chvílí si psal že je předek KO po 3 zatáčkách... 

19:10:53
04.05.2014
04.05.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.05.14 18:37:58: To jsou ty lehký carbonový speciály
Na ty ta moje sériofka nemá no...

18:37:58
04.05.2014
04.05.2014

T
-> Tuner#2: : protože to máš těžký
mám to lehčí a nemám problém bez chlaďáků
a nebo jezdím v Mostě pomalu 


mám to lehčí a nemám problém bez chlaďáků


18:20:39
04.05.2014
04.05.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 04.05.14 12:10:17: Černý má sice silnější motor, ale jezdí do kopce a nebo 1 kolo na okruhu. Mě po jednom kole teprve začínají fungovat gumy a brzdy natolik, že se do nich můžu opřít a i tak není problém přední kola probrzdit. Je pravda, že v Mostě je málokdy nad 10°C takže v létě na nějaké technické rychlostce by asi mohl být problém viz. kury nicméně zkroutit/přesitit kotouče 4P jde i na sériovce poměrně snadno a hned to začne hučet/kopat a nebrzdit. To se s chlaďákama neděje.
14:02:25
04.05.2014
04.05.2014

Majklsto
-> MOLSO: ako už bolo povedané, bubon je v pohode a brzdí to o poznanie lešpie
12:10:17
04.05.2014
04.05.2014

Tommyk
-> Tuner#2: na chlaďáky neříkám ani slovo, ale uplně tak pravdu asi mít nebudeš. Dle mě stačí desky tak jak zmiňují kluci níže. Podívej se třeba na Černýho. Sice auto váží 750kg, ale jede tak o 150% rychlejš než ty
ani teď se 16kou ty brzdy na okruhu/na kopcích neuhřál.
Jinak samozřejmě kombinace závodních destiček a chlazenejch kotoučů je uplně o něčem jiným..
Záleží co chce Zdenous jezdit..

Jinak samozřejmě kombinace závodních destiček a chlazenejch kotoučů je uplně o něčem jiným..
Záleží co chce Zdenous jezdit..
11:05:09
04.05.2014
04.05.2014

kury
Souhlas s DS2500 a dozadu beral. Samotný chlaďáky se seriovou deskou ATE jsem přehřál. Daly se DS a od té doby klid.
22:47:25
03.05.2014
03.05.2014

Zdenous
Ok, tohle jsem potřeboval potvrdit. Dám desky a prasátka a za měsíc se na závodech uvidí a kdyžtak se pujde dál. Dík :-)
21:27:26
03.05.2014
03.05.2014

vhml
-> MOLSO 03.05.14 20:23:54: buben to nějak zvlášť nežere a brzdí to líp :-)
21:26:47
03.05.2014
03.05.2014

vhml
-> Zdenous 03.05.14 19:33:22: prvně kup DS2500 a dozadu dej 22mm. Na začátek do bude slušnej krok vpřed. Další věci dokoupíš časem, pokud ti tohle nebude stačit.
20:44:11
03.05.2014
03.05.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
Zacni chladakama. Nepovedlo se me je prehrat ani na okruhu zatimco jednoduchy zadek a nebo nedej boze predek je KO po 3 zatackach... Kotouce podle origo L/A dela Petr Kaspar (kalmar motorsport).
20:23:54
03.05.2014
03.05.2014

MOLSO
-> Majklsto: sa votriem a opýtam - je poznať tie beralové pakne ? oplatí sa to ? nežerie to bubny ? dík
20:05:28
03.05.2014
03.05.2014

Majklsto
-> Zdenous: Ja mám vpredu originál brzdiče dvojpiestikové + obloženie DS2500 a vzadu 22mm prasiatka, obloženie BERAL a obmedzovač brzdného účinku na zadok. Brzdí to uspokojivo
19:42:00
03.05.2014
03.05.2014

stepan
-> Zdenous: Chlazený kotouče nabízim, kdyžtak to můžem probrat přes sz.
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
skoda-virt.cz/cz/.../1012 6-laser-rezani-prevaraky-z avodni-dily-opravy
19:35:12
03.05.2014
03.05.2014

m8rinek
Začni deskama...
19:33:22
03.05.2014
03.05.2014

Zdenous
Zdravíčko, potřeboval bych dát dohromady fungující kompromis na lepší brzdy na kilo na amatérský závody. Teď tam mám 4p. na předku a zadek klasika bubny s 19mm prasátkama. To se ale po chvíli zahřeje a nebrzdí. Nechci do toho rvát nesmyslný peníze. Ale třeba chlazený kotouče na předek, k tomu rozšiřovací podložky brzdičů a dozadu 22mm prasátka. Tomu bych se nebránil, ale nevim jestli to vyřeší problém, nebo to ubrzdí o kousek víc. Případně desky ferodo DS2500 a s tím asi i lepší obložení na zadek. A tady bych potřeboval poradit nějakou vhodnou variantu z čeho to poskládat, aby to brzdilo taky trochu rovnoměrně. Kotouče dozadu nechci kvůli nutnosti omezovače tlaku. S tím je tedy spojená i poptávka dílů s vyjímkou prasátek, který už mám. ( kotouče, rozšíření, pakny, desky ) Dík za názory.