-> elbacil:
To je standard u všech převodovek co jsem kdy skládal (Hewland,Sadev,Getrag Porsche,Qaif,a pod.) Tady na škodovácký "dvojce" je to o něčem jiným...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vedeni ozubenych kol
22:23:31
29.04.2014
29.04.2014

MVM
22:16:14
29.04.2014
29.04.2014

elbacil
-> Dušan 28.04.14 10:39:08: takto nejak by to malo vyzerat a je pokoj
17:10:35
28.04.2014
28.04.2014

MVM
No nevim jestli je dobrý (a možný) do toho vrtat - kdyžtak dirku vybrousit.. Tyhle skříně jsme jezdívali ve formuli škoda a občas tam taky něco odešlo - ale to spíš tím režimem a používáním. Kola na jehlách jsou ve všech lepších převodovkách co jsem kdy skládal, nicméně ve všech škodovkách jsme měli Castrol (tenkrát TAF-X 75W/94 GL4+) dnes se mu říká jinak (snad syntrans?) Já ho dávám taky do všech svých - a kola se mi nezadírají.(ale mám ještě starý zásoby)
Tím vloženým "futrem" se zvýší obvodová rychlost na daným průměru.. Jediný možný řešení je udělat pouzdro "plovoucí" znamenalo by to nechat si udělat mezikruží bez drážek a tím pádem rychlost otáčení rozděli na dva průměry . .. (jako u uložení hřidele turba např..)
Tím vloženým "futrem" se zvýší obvodová rychlost na daným průměru.. Jediný možný řešení je udělat pouzdro "plovoucí" znamenalo by to nechat si udělat mezikruží bez drážek a tím pádem rychlost otáčení rozděli na dva průměry . .. (jako u uložení hřidele turba např..)
10:45:17
28.04.2014
28.04.2014

vhml
-> Dušan 28.04.14 10:39:08: já bych zkusil tu hřídel navrtat aby tam lezl olej zevnitř.
10:39:08
28.04.2014
28.04.2014

Dušan
-> vhml: ctyrka se pridira snad vsude i v novym ulozeni :) Nejlepsi je to dat vsechno na jehly, ale komu se chce to nechat vsechno brousit.
10:25:12
28.04.2014
28.04.2014

vhml
-> Dušan 28.04.14 10:13:36: mě naopak se asi dvakrát zadřela čtyřka, která je na pouzdru v litrový převodovce.
Ale jako konstruční cvičení je to zajímavý. Předpokládám, že jezdit s tim pomalejš aby se to nezadíralo asi nechceš :-)
Nějakej rozumnej olej používáš? Možná do něj zkusit nacpat hyper super aditiva s kterýma jezdí Horst Fuchs i bez oleje a pak na tom peče vajíčka. Ale nevím jestli to snesou škodovácký synchrony.
Felicie má tu hřidel pod kolečkama navrtanou aby tam lezl olej.
Ale jako konstruční cvičení je to zajímavý. Předpokládám, že jezdit s tim pomalejš aby se to nezadíralo asi nechceš :-)
Nějakej rozumnej olej používáš? Možná do něj zkusit nacpat hyper super aditiva s kterýma jezdí Horst Fuchs i bez oleje a pak na tom peče vajíčka. Ale nevím jestli to snesou škodovácký synchrony.
Felicie má tu hřidel pod kolečkama navrtanou aby tam lezl olej.
10:13:36
28.04.2014
28.04.2014

Dušan
Privadet olej by se tam snad mel. Resim proc se od toho v ramci vyroby upustilo a preslo se na kolecka s mensim vnitrnim vedenim primo na hridel. 1.st je vedeny presne takto jak je na obrazku a nepridira se. Stejne reseni chci pouzit pro 2. a 3.st. Ja mam problem, ze v pripade vyssich rychlosti na 5st 0.74 nestiha 2.st mazat a pridira se.
23:07:05
27.04.2014
27.04.2014

MVM
Povrchová úprava je tam určitě.. (kvůli opotřebení) Ono taky záleží na viskozitě oleje a ten olej na daný místo dostat - což je právě zdejší problém.
22:42:50
27.04.2014
27.04.2014

Dušan
Mělo by to být snad v starých převodovek. Ještě me zajímá jestli byly tyto náhradní díly zakalené i když to nejde okem vidět.
22:40:10
27.04.2014
27.04.2014

Dušan
dokáže někdo ze zkušeností říct jestli je toto vedeni haklive na zadirani jako klasické uložení ? Stále se mi přidírá dvojka na klasickém uložení.