Máš pravdu a díky za opravu, po inovaci v roce 1997 je změněná převodovka sk14 v tomto:
4rychl. stupeň zůstal stejný jako u s14 a pětka je nepatrně rychlejší, naproti tomu 1,2,3 jsou pomalejší, tzn. že převodovka nemá tak úzké rozpětí, což není moc dobré protože je pak 3-4rychl. stupeň dál od sebe.
Do r. 1997 jsou první tři rychl. stupně stejné u všech modelů 1,3, 1,6 i 1,9D.
Závěr: nejsportovnější je stará převodovka s14
Docela se těším až to hodím po renovaci do auta.
Pánové a odkaz pro vás s motory 1,3L-kupte si S14 převodovku a vyměňte stálý převod za vámi požadovaný(asi víc do síly)budete mít za auta dělo :-).
Zde je odkaz na vyhledávač, v prvním odkazu je servis 8, je to v PDF. klikni na to, rozbal to a mrkni se, jsou to servisní informace škody auto.
www.google.cz/search?clie nt=opera&q=dílenská+p
ř íručka+skoda+felicie+přev
o dovka&sourceid=opera&
amp;a mp;ie=UTF-8&oe=UTF-8
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
krátká pětka v pětirychl.převodovce fel.
07:19:37
16.04.2014
16.04.2014

mira76
21:24:35
15.04.2014
15.04.2014

Bororo
-> mira76: Mám trochu jiné údaje: F 1.6 do 7/97 1:3.308 2:1.913 3:1.267 4:0.975 5:0.795 od 7/97 1:3.462 2:1.957 3:1.310 4:0.975 5:0.756 To znamená že stará převodovka má 1.2.3 nepatrně rychlejší, 4 stejná, 5 pomalejší. Tyto údaje jsou v knížce "technické a seřizovací hodnoty automobilů škoda". Ve stejnou dobu jsem doma měl oba modely a při sportovnější jízdě byl rozdíl znát. Starší model lépe zrychloval.
08:20:32
15.04.2014
15.04.2014

mira76
skutečně tak převodovky S14 a SK14 k motoru 1,6Mpi felicie má KRAT39 čtyřku a pětku.
Jen se divím že to nedávali k motorum 1,3l protože ty to chtěli víc a ztráceli v kopci dech dříve než motor 1,6l.
zde převody:
1,2,3r.stupen je stejný
4r.stupen: 39:40-0,975(u 1,3bmm-38:41-0,927)
5r.stupen: 35:44-0,795(u 1,3bmm-33.46-0,717)
stalý převod pro 1,6-69:18-3,833
U pozdějších verzí felicií 1,3Mpi po inovaci převodovky(ozn.14SK) jsou převodové stupně již stejné u všech verzí 1,3, 1,6, 1,9 z rozdílem stálého převodu.
Jen se divím že to nedávali k motorum 1,3l protože ty to chtěli víc a ztráceli v kopci dech dříve než motor 1,6l.
zde převody:
1,2,3r.stupen je stejný
4r.stupen: 39:40-0,975(u 1,3bmm-38:41-0,927)
5r.stupen: 35:44-0,795(u 1,3bmm-33.46-0,717)
stalý převod pro 1,6-69:18-3,833
U pozdějších verzí felicií 1,3Mpi po inovaci převodovky(ozn.14SK) jsou převodové stupně již stejné u všech verzí 1,3, 1,6, 1,9 z rozdílem stálého převodu.
13:35:24
14.04.2014
14.04.2014

vhml
-> mira76 14.04.14 12:44:09: a co vůbec má za význam krátká pětka? Zpravidla se dávají spodní kvalty krátký a pětka se nechává dlouhá - cestovní
13:30:51
14.04.2014
14.04.2014

Bororo
-> mira76: Mám doma původní převodovku Fe. 1.6. Je to nejtěsnější převodovka modelů Fa. Fe. Dávala se do prvních modelů 1.6 má kratší pětku. Při 3000 jede převodovka 110 Km/h Tato půvudní 105 Km /h. Také 1,2,3, jsou nepatrně rychlejší. Při slušné ceně ji možná nechám.
12:44:09
14.04.2014
14.04.2014

mira76
pojedu stálý převod z fel. 1,6Mpi, který teda také sháním.....
Objem motoru 1550ccm a krátkou pětku.
Jestli bys o nečem věděl dej vědět. Nemusí být nové, musí být ale šikmé ozubení, nevyštípané zuby, nepopraskané.
Objem motoru 1550ccm a krátkou pětku.
Jestli bys o nečem věděl dej vědět. Nemusí být nové, musí být ale šikmé ozubení, nevyštípané zuby, nepopraskané.
09:10:17
14.04.2014
14.04.2014

vhml
-> mira76 14.04.14 08:32:09: fabia junior
08:44:12
14.04.2014
14.04.2014

pavucina
Co by jsi chtel ? Kolecka za 1000,- ?
Jak moc kraktou by jsi jsi predstavoval ? Jaky diferak tam mas... Traba by stacila z 1,6...
Jak moc kraktou by jsi jsi predstavoval ? Jaky diferak tam mas... Traba by stacila z 1,6...
08:32:09
14.04.2014
14.04.2014

mira76
nějaký jiný návrh?
06:56:52
14.04.2014
14.04.2014

vhml
U Sixty, cca 3-4000 za soukolí.
06:36:26
14.04.2014
14.04.2014

mira76
Zdravím, pánové mám dotaz jde koupit ozubené soukolí se šikm.ozubením pro krátkou pětku?Popř. co to vyjde, kolik za to?