Třepání volantem Forman

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 08.04.2014 do 03.06.2014, založil/a Jumbo
řadit dle data
20:35:19
03.06.2014
Jumbo
-> darklord: No vidíš, to mě nenapadlo...
20:28:16
03.06.2014
darklord
-> Jumbo: tyvole sak su toho plne vrakoviska 3
20:20:47
03.06.2014
Jumbo
-> darklord: Jasně, poloosa, homokyneťák a tripod, to jsou samé levné záležitosti... Ale asi to tak dopadne...
20:00:54
03.06.2014
darklord
-> Jumbo: vymen celu poloos a mas pokoj
19:58:11
03.06.2014
Jumbo
Tak to tady bohužel oživím...



Tripod vyměněný, chvilku všechno v pořádku a už se to zase vrátilo, předpokládám, že je tripod znovu KO. Co to může dělat? Mám dvě hypotézy, tak mi je zkuste potvrdit, nebo vyvrátit:



1.) Špatný homokyneťák, který dává rázy do tripodu a vymlátí ho



2.) Ohnutá poloosa, která dělá to samé



Začalo to dělat po tom, co jsme měnili homokyneťák a mít spotřebu 1 tripod na 1000 km je trochu na dvě věci...8
19:55:22
16.04.2014
Chali
-> Jumbo: Jsme ti to psali že je to on.
19:01:08
16.04.2014
Kuladmin
-> Jumbo: 52
18:50:27
16.04.2014
Jumbo
Tak menší update:



Kola jsme proházel, nic se nezměnilo.



Po návratu jsem začal bádat a zjistil jsem nemilou věc. Levé kolo a poloosa má proti převodovce vůli asi 20° na otáčení, takže když je zařazený kvalt, kolo i poloosa se otáčí o nějakých 20° volně. Navíc poloosa v převodovce pěkně poskakuje.



Předpokládám, že můžu podezřívat tripod, co?
18:52:34
08.04.2014
Kuladmin
S tema zavazickama vim - mam odmerene ze na treba 120 se snekovym prevodem jsem uz poznal nevyvazeni cca 20g !! a bylo to citit do volantu. A u feldy je to +-5g stejne!! Az u aut ktere maji hydraulicke posilovace apod. se ztrati vice - ten posilovac to tlumi.

Tak to jen tak mimo, ale i k tematu 1

Ale todle kdyz to reaguje na vyslapnuti spojky resp vyrazeni bude spis kinetak nebo spojka a ne kola.
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 18:53:25
16:46:11
08.04.2014
Syny
-> Kocvin: Aby to delalo co popisuje, tak by mu muselo uletet alespon tak 100g zavazi a mozna i to je malo :) Neverim, ze vyse popsane delaj kola. Z casti mozna, ale problem typuju nekde jinde.
16:26:19
08.04.2014
Kocvin
-> Syny: Už jsem to zažil :) Neříkám že je to tutovka, ale je to nejjednodušší na vyzkoušení.. Než první tahat z auta kineťák (neříkám že je to u fačka složité) a pak zjistit, že je to kolem4
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 16:26:53
16:14:25
08.04.2014
Tomaso435
-> Chali: jono...
16:12:00
08.04.2014
Chali
-> Jumbo: Řekl bych že to je ten homokineták.
16:03:11
08.04.2014
Syny
-> Kocvin: Bejt to kola, tak by mu to neprestalo po vyslapnuti spojky...
14:58:54
08.04.2014
Kocvin
-> Jumbo: To si piš že dokáže :) Nevadí že máš jednu píchlou.. Nasaď předek a vyzkoušej. Jestli to bude dělat furt tak kineťák..



A při prudším brzdění to třepe taky??
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 15:00:58
14:38:49
08.04.2014
Jumbo
-> MisakusX: vnitřní homokloub možná, závaží na poloose teoreticky taky, ale mám spíš pocit, že to jde z levé strany. Dokáže jedno závažíčko udělat takový bordel? Taky mě to napadlo, chtěl jsem dát letní, ale mám jednu píchlou... A šrouby jsou dotáhlé určitě...



-> minno: spojka si myslím že ne, nejde to podle otáček motoru, ale podle rychlosti. Poloosy by měly být v pořádku, ale s tím vyvážením kola jste mi teď nasadili brouka do hlavy... A na plynu mám vždycky aspoň tři nohy... 3



-> dragon_cb_cz: dělá to právě pořád stejně a homokyneťák byl měněný právě před tou cestou na Slovensko...
12:59:57
08.04.2014
dragon_cb_cz
Taky bych to viděl na vysypanej homokineťák... nedělá to víc v rejdu?
12:20:04
08.04.2014
minno
poloosi, spojka....

a zrejme aj vyváženie kolies, prípadne niečo uvoľnené...





Btw. na tom plyne mávaš bežne koľko nôh?1
12:16:07
08.04.2014
MisakusX
Striktně podle toho, co popisuješ vnitřní homokloub, dále uvolněné závaží na poloose ... no, i když by to podle symptomů neodpovídalo, jako vždy to může být ztracené závažíčklo na kole, nebo nedotáhlé šrouby.
12:01:34
08.04.2014
Jumbo
Zdravím všechny, třeba mi tady někdo pomůže.



mám problém s třepáním volantu a následně celého auta při rychlostech na 90 km/h. Začalo to, když jsem se vracel se Slovenska po dálnici a nemůžu dojít na to, co by to mohlo být.



Když jedu pomaleji, není skoro nic znát, ale jakmile začnu zrychlovat tak se začne třepat volant a následně i celé auto. Děje se to ale jenom pod plynem, když sundám nohu z plynu, nebo vyšlápnu spojku, třepání okamžitě přestane, i když volant pořád jemně vibruje... Nenapadá někoho, čím by to mohlo být?



Díky za každou radu
upraveno 1x, naposled 08.04.2014 14:34:30
Extreme Tyres