Převodovka 120 /130

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 01.03.2014 do 08.03.2014, založil/a Bororo
řadit dle data
23:29:57
08.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
19:29:18
08.03.2014
MVM
-> elbacil:

Nezlob se,ale co to má společnýho s převodovkou?
18:21:06
08.03.2014
elbacil
Len tak pre ilustraciu tak s touto prevodovkou som bol v brne
zvětšit Převodovka 120 /130 - obrázek od elbacil vložen 08.03.2014 18:21:06
14:22:04
03.03.2014
elbacil
-> dragon_cb_cz 02.03.14 23:37:58: ty si nwkt3 3 3 3 3 s vami vobec nie je sranda,bavme sa radšej na téma4
23:37:58
02.03.2014
dragon_cb_cz
-> elbacil: Ne, to jen začínáš pomalu lézt na nervy skoro všem....
20:27:02
02.03.2014
elbacil
-> Nwkt 02.03.14 19:58:50: Ty si nejaký prezlečený Tuner2?1
19:58:50
02.03.2014
Nwkt
19:54:33
02.03.2014
elbacil
-> vhml 02.03.14 19:15:50: Aha, takže značka - znamená až.Nevedel som no čo už človek sa učí cely život.Apropo čo znamená vytočiť kolečka a žiznu do kastle? Dakujem za vysvetlenie.4
19:32:52
02.03.2014
Bororo
Trochu praxe, v roce 1988 jsem zakoupil Š 130 GL. Po týdnu jsem se držel za hlavu, co jsem to koupil. Stotřicítka byla tak dobrá na to, přejet republiku klidným tempem od severu k jihu, točit do 3 tisíc a v autě relativně ticho. Po okreskách rychle znamenalo řadit pouze 2-3. Trojka jela 120. Auto jsem po půl roce prodal a na výjimku postavil 105 s motorem 130. Auto mělo pětikvalt 4,22, motor 130 a svezení na okreskách o něčem jiném. Změna převodu na 4,22 byla skutečně znát. Auto bylo mnohem "sportovnější". Musím ale přiznat, jet s tímto autem z Prahy do Plzně po D5 rychlostí "130" šlo přežít jen se špunty v uších. Také jsem s těmito vozy jezdíl EKORALLYE, výsledky: Š 120 r.v. 78 spotřeba 3.58, Š 105 motor 130, převod 4.22 - 4,1. Š 130 GL - 3.89 l/100 km.
19:15:50
02.03.2014
vhml
19:08:56
02.03.2014
U-Geen
-> elbacil: ty mas nejake problemy s porozumenim psaneho textu? pise 1 až 4 ...
18:55:58
02.03.2014
elbacil
-> vhml 02.03.14 18:00:27: To akože nebudeš mať dvojku a trojku?Zaujímavé.Ked chceš tak ,tak stačí kvaltovať 1-4-5 a hotovo 3
18:00:27
02.03.2014
vhml
-> Luky 02.03.14 11:56:21: pokud se jednou hecnu , vytočím kolečka a říznu do kastle, tak taky složím 1-4 a pětku nechám nějakou cestovní. Na vytočenou čtyřku je to beztak dávno neřiditelný 3
16:11:51
02.03.2014
MVM
Z technickýho pohledu jde jen a pouze o hnací sílu na kolech a její průběh. Jde spočítat tažnost převodovky na jednotlivý stupně podle jejího odstupňování. Pokud je k dispozici i průběh točivýho momentu z brzdy (úplná/částečná charakteristika)a jiný další hodnoty - jde spočítat skutečná maximálka (ne jen teoretická z pilovýho diagramu).

Nejjednodušší "převodování" je změna průměru/obvodu kol hnací nápravy,pak změna stálýho převodu,výroba jednotlivých soukolí- a na konec kombinace všeho 6
12:22:06
02.03.2014
elbacil
11:56:21
02.03.2014
Luky
-> elbacil: to je ale dost velký skok?! Nebo je to tak že pro sportovní jízdu máš 1 - 4 a pětka je jen cestovní?
11:31:08
02.03.2014
elbacil
Mne sa velmi osvečila prevodovka SP 3,9 ale krátka troika a štvorka.5-ka seriova.Trojka 1,57 a štvorka1,26.Teraz nedavno som ju predal lebo sa už zbavujem veci .10
09:22:22
02.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam 01.03.14 18:09:03: Musis dodat, ze tam mas ale 1,8 turbo a tam asi nebude problem s vykonem kroutakem. Pro ten motor daval Tuner i delsi petku, ale v kombinaci s 1,3 a nedej boze serii to bude spis na cestovani nez nejake zavodeni. Sam se na navrat ke 4,22 tesim... P.S.: je to 3,9 a ne 3,99
upraveno 1x, naposled 02.03.2014 09:23:18
07:22:04
02.03.2014
MOLSO
-> Martin120L: takze ked idem na 4.22 na 5ke a dusim to na 1000 otacok tak na 3.9 idem tou istou rychlostou pri stojacom motore ? 40
22:00:33
01.03.2014
Martin120L
Na 5 točíš o 1000 ot. méně na 3,9 o proti 4,22 při stejné rychlosti. A jestli si dobře pamatuji tak 3 na 3,9 jde skoro stejně tachometr s otáčkoměrem. Hlavně přechod 3-4 je na 4,22 daleko lepší při zrychlení a motor moc nepadá z otáček.
19:00:49
01.03.2014
m8rinek
Hmm a já nacpal do 4q převod 3,9 a asi taky nevim proč :))).



Rozdíl to zas tak zásadní není, ale přesto je, na 3,9 to chce motor v kondici, jinak je to trápení...
18:50:51
01.03.2014
Vrba
Tak hlavně se převod mění proto,aby jsi mohl motor držet v ideálních otáčkách. Například dusit vačku 300/300 na převodovce,se kterou ten motor na vyšší kvalty ani nedosáhne optimálních otáček je k ničemu.
upraveno 1x, naposled 01.03.2014 18:51:28
18:47:09
01.03.2014
Toušík
-> exwrcteam: Ale tak spousta lidi prostě jen chce 4,22 a neví moc proč. A někdo už to má zjištěný a ví co chce a hlavně na co to chce.
18:28:30
01.03.2014
exwrcteam
-> Toušík: nevim ja mam V max s 3,9 200km/h kvalty bch rek ze kratky.. .tka me to neprijde spatny.. 3,9 o proti 4,22 a to je mam ve dvou autech s Fa motorem.
18:18:43
01.03.2014
Toušík
-> exwrcteam: Já myslím že podle lepšího odskládání kvaltů .Já si udělal na 4q diagram a s 4,22 a všechno mě vyšlo lepe jak totálka tak skládání kvaltů.
18:09:59
01.03.2014
stepan
-> havlik: A přední víko a nástavec.
18:09:15
01.03.2014
havlik
diferák a víka
18:09:03
01.03.2014
exwrcteam
spis me zajima otazka proc vsichni si davate 4,22 kdyz 3,99 neni podle me nic spatnyho..
18:07:42
01.03.2014
Bororo
Ahoj , co potřebuji k předělání převodovky Ś 125/ kyvka na převodovku na vlečenou nápravu-Š 130.? Stálý převod chci ponechat. Děkuji.
Extreme Tyres