skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problém s uložením prevodovky
prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 22.12.2013 do 27.12.2013, založil/a Matej Hanus
Vyzerá to ako keby predošlý majiteľ jej dal riadnu šupu o nejaký fakt veľký kameň.
-> peti 27.12.13 20:34:22: myslím že nie kupoval som to ako celok
-> Matej Hanus: nemas priecku na suchy 4Q ?
Už asi aj viem kde je chyba
všetko nasvedčuje mierne ohnutej priečke prevodovky. Ked sa priečka stustila nižšie o cca 1.5 cm, prevodovka pekne sadla na miesto. Takže ak vie niekto o schopnej priečke na rapidu alebo 130tku ozvite sa prosím. Najlepšie okolie Martina

-> minno 23.12.13 14:34:16: aj som to chcel vyfotiť ale nejako som na to zabudol .. prepáč nabudúce to napíšem správne



-> Matej Hanus: Dodaj fotky, budeme múdrejší. A píše sa silentblok, nie silemblok.
-> afro100 22.12.13 22:54:39: motor nesadím kým prevodovka nepôjde viac dnu do auta
-> Bukaj 22.12.13 22:53:54: nádrž je dobre nasadená v tom problém nevidím skôr ma štve to že tá prevodovka musí ísť hlbšie neviem či silemblok to pustí toľko
-> Matej Hanus: no ale toto prave ty potrebujes vediet .. lebo, kym nasadzujes motor, prevodovka nie je v "prevadzkovej" polohe a tym padom sa kludne dotykat nadrze moze ..
btw. mne na stovke po vymene prevodovky(silentov, priecky, motora atd) tiez nesedel motor o cca 1,5cm na diery v nosnikoch .. v tom by som problem nevidel, proste sa zle zisli vyrobne tolerancie a casom si to sadne, problem je len ten s opieranim..
Proste to treba poskladat, komplet motor prevodovka do auta prisrobovat a ptm zistit, ci sa to opiera..
btw. mne na stovke po vymene prevodovky(silentov, priecky, motora atd) tiez nesedel motor o cca 1,5cm na diery v nosnikoch .. v tom by som problem nevidel, proste sa zle zisli vyrobne tolerancie a casom si to sadne, problem je len ten s opieranim..
Proste to treba poskladat, komplet motor prevodovka do auta prisrobovat a ptm zistit, ci sa to opiera..
-> Matej Hanus:
Prostě mrkni, jestli nádrž sedí přesně (lem by měl dosednout na podlahu (výztuha před a za nádrží) a palivoměr by měl být těsně pod víčkem v podlaze.
Pak zkontroluj, zda je převodovka v ose, když se ji snažíš nasadit...
Prostě mrkni, jestli nádrž sedí přesně (lem by měl dosednout na podlahu (výztuha před a za nádrží) a palivoměr by měl být těsně pod víčkem v podlaze.
Pak zkontroluj, zda je převodovka v ose, když se ji snažíš nasadit...
-> afro100: hmm to neviem potom som už v jame nebol
-> Matej Hanus: to som pochopil, ale asi som sa blbo opytal, tak inak .. prevodovka sa opiera o nadrz aj ked nasadis motor do auta tak, ze sa priecka motora dotyka zospodu oboch nosnikov ?
kým bola 4q bolo všetko v poriadku .. akonáhle som dal vlečku, motor na nosníky nesedí a prevodovka opiera o nádrž
-> afro100: práveže nesedí 

-> Matej Hanus: hm hmm, si to presne nepamatam ako to tam je, ale .. ak je nadrz dobra a dobre nasadena a ta kasna nebola burana zozadu, ze je motor sikmo dole tak neviem kde je problem .. motor nasadzujes s prieckou motora? sedi na nosniky?
-> stepan 22.12.13 22:41:28: myslím že je dobre .. tá nádrž už jazdí v aute vyše roka
-> Matej Hanus: A máš tam tu nádrž správně usazenou (dosednutou)?
-> afro100 22.12.13 22:36:53: tu nižšie som ju dal .. to je nádrž ktorú mám v aute. zdá sa ti že by bola zlá ?
proste mas zlu nadrz
-> Bukaj 22.12.13 22:25:44: no neviem neviem .. ale čo ten problém že tá prevodovka musí ísť ešte hlbšie do auta ? na tom silembloku pod prevodovkou by to trochu šlo ale pochybujem že viac ako 1 cm
-> Matej Hanus: to spíš motor moc nízko 

skôr mi to príde ako keby tá prevodovka bola moc vysoko
-> Bukaj: ľahšiu otázku nemáš ?
neviem fakt
a tunel je tiež už od výroby pripravený na 5q

a tunel je tiež už od výroby pripravený na 5q
-> Matej Hanus 22.12.13 22:19:16: Model 84 (od září 83 do srpna 84) je sice emko, ale tak napůl (M1) a má tunel a kastlík baterky jako užovka
Ale jestli dáváš suchej 5Q, tak bys stejně měl problém s kastlíkem baterky - takže to asi bude model 85
Ale jestli dáváš suchej 5Q, tak bys stejně měl problém s kastlíkem baterky - takže to asi bude model 85

-> Matej Hanus: Nemusí mít
-> Nwkt: To je taky možnost. Pokud je to model 84...
-> Matej Hanus: Jaké je datum výroby kastle (písmeno na desáté pozici VIN kódu)?
-> Matej Hanus: Jaké je datum výroby kastle (písmeno na desáté pozici VIN kódu)?
-> Nwkt: má je to eMko
-> Matej Hanus:
A jak tam nandaváš agregát? Musí jít v rovině, jinak se převodovka opře o nádrž...
...nebo jestli nemáš náhodou ohnuté držáky motoru?
A jak tam nandaváš agregát? Musí jít v rovině, jinak se převodovka opře o nádrž...
...nebo jestli nemáš náhodou ohnuté držáky motoru?
predsa v ten škodovke odkiaľ mám tú nádrž tak tam bola 5q mokrá
-> Matej Hanus: Tak to je 5q, tak kde je problém. Nenaráží spíš na kastli? Má kastle tunel na 5q?
-> Matej Hanus 22.12.13 22:10:38: 120 modely 84 ani 85 neměly 5Q nádrž...
tu mám fotku tej nádrže. Pokiaľ viem nádrž pre 5q má mať ten výrez
-> Matej Hanus: Jestli se nepletu tak 5kove nadrze davali od 85
-> Matej Hanus: To nemusí mít 5q nádrž, spíš bych řek že jí to mít nebude 

nádrž je M-kovej GLSi - čiže peťková. A rok 84
Tak máš špatnou nádrž
-> Matej Hanus: A máš 5Q nádrž? Jaký je rok výroby auta?
ľudia viete mi niekto vysvetliť môj problém s prevodovkou? Inštalujem 5Q suchý do mojej škodovky. Všetko išlo v pohode, kým som išiel nahadzovať motor. Vyskytlo, že motor a prevodovka musia ísť viac do auta cca o 1.5 - 2 cm. Lenže háčik je vtom že koniec resp. začiatok prevodovky už opiera o nádrž.