skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vnitřní kloub na poloose
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 01.11.2013 do 01.11.2013, založil/a Martin/125/
-> Martin/125/: rozobrat ,vypucovat a dufat ze je ok
7000 je dost. Teda pokud to není najetý v laboratoři. Já odjezdil s prasklou manžetou celou zimu, ale manžetu jsem hned obalil izolačkou Duct Tape a zajistil drc páskou. Na jaře stačilo vyměnit manžetu.
Rozeber to a uvidíš.
Rozeber to a uvidíš.
Ta manzeta j praskla maximalne tak 7000km...
No krupe...ale to krupe ten vnejsi...ten jsem mel v planu vymenit...vim ze to ddelal ten vnejsi manzeta je praskla nevim jak dlouho...ale neni uplne jen asi do trictvrte...a vazelina tam v tom jeste je... Ale ma to vuli no...ale prave nevim jak velkou to muze mit...
Já bych teda osobně vyzkoušel vůli, zajel na parkoviště, udělal pár koleček na obě strany s plným rejdem a poslouchal, jestli už v něm nekřupe, pokud ne, tak vyčistit, novou vazelinu a manžetu a je to.
Taky kolik v tom je jeste tuku? Jestli to uz jezdi na sucho neni co resit.
-> Martin/125/: Asi takhle. Jak dlouho je manžeta prasklá? Resp. kolik má najeto? Jestli je vůle malá, tak rozebrat, vyčistit a pokud nebude zničenej povrch od prachu a písku, tak namazat, složit a jezdit. Jinak novej kloub.
ahoj, jak poznam jestli už je ko...mam prasklou manžetu,u vnitřního kloubu, a ta poloosa ma i menší vuli, muže tam být nějaka nebo je už v háji? Že bych koupil jen manžetu a tuk...a nebo jestli musim koupit celej kloub novej?