geometria s120

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 09.10.2013 do 16.06.2014, založil/a karelsavel
řadit dle data
21:49:37
16.06.2014
robinho130
no nič, tak ďik za ochotu poradiť 4
21:41:39
16.06.2014
minno
-> robinho130: Môže byť. Na stabilitu auta má veľa vecí vplyv, môže to byť čokoľvek.
21:36:04
16.06.2014
robinho130
-> minno: ano tá v karte , pružiny kyvkové ako hovoríš a veru toto som nesledoval či je to na dorazoch , teraz som to prezrel a k dorazom chýbajú také 2 až 3 cm. Takže asi viac faktorov naraz? tlmiče , geometria plus dorazy ?
21:24:18
16.06.2014
minno
-> robinho130: jedná sa o škodovku, ktorú máš v karte? Vlečkové domce samé o sebe ešte nič neznamenajú, záleží aké tam máš pružiny. Ak kyvkové, tak už máš ten zadok asi dosť nízko a môže to sedieť vzadu na dorazoch a potom to preto odskakuje na ceste. Ťažko povedať.
21:15:29
16.06.2014
robinho130
-> minno: Ťažko povedať či to robilo pred tým , auto ako som kúpil tak som prešiel na ňom domov , čo je max 20 km a bolo to pol roka dozadu. Minulý týžden som ho spojazdil a odvtedy takto , a tak ma napadá či s tým niečo môžu mať spoločné , vlečkové domce pružín čo mám na zadu. Kyvka bola aj na aute čo som mal predtým a takýto masaker to nebol , a tam nebol zadok znižovaný tak neviem. Objednám sa asi na tú geošku, aj keď to nevyrieši bude spravená
21:03:55
16.06.2014
minno
-> robinho130: Môže mať na to určitý podiel viny samozrejme aj geometria. Tlmiče sú na toto takisto veľmi potrebné aby boli OK, aby sa to správalo normálne.

No a otázka je, či sa to takto správa odjakživa, alebo to predtým nerobilo a teraz áno? Ono totiž kyvka takto proste "funguje". Tzn. so "sériovým" autom s kyvkou keď zadným kolesom prejdeš nejakú väčšiu nerovnosť a podobne, tak koleso brutálne zmení svoj odklon (a zbiehavosť tiež) a to sa potom dosť odrazí na stabilite auta a treba to korigovať volantom. Vlečka je na tento neduh v jazdných vlastnostiach o dosť lepšia.
20:55:12
16.06.2014
robinho130
-> Kocvin: plus mínus , som zvaril pár joklov dokopy a so šublerov zbiehavost trocha nastavil , len mi to nepripadá tak že by bol problém vpredu
20:53:09
16.06.2014
robinho130
tlmiče , no . žiadna sláva , menil som prevodovku a na polgulach na diferáku to išlo ztuha , s minimálnou vôlou. Na tyčkách riadenia bez vôle , jedine čo mi tam pripadalo divné , že ako keby hreben v riadení lietal hore dole , ale nie do strán
20:48:40
16.06.2014
srdcar 120L
-> robinho130: Jak jsi na tom s tlumiči?



Geometrii by to asi i chtělo, ale není to příčina, proč ti jede kam chce samo. Zjisti, jaká je vůle na polokoulích na diferáku oproti trubkám kyvky. Možná tam je příčina. Vpředu v řízení na tyčích nemáš vůli? 4
20:47:28
16.06.2014
stepan
-> robinho130: Nemáš špatný tlumiče?
20:46:48
16.06.2014
Kocvin
-> robinho130: A to jsi jí po výměně čepů řízení atd. nedělal??
20:39:56
16.06.2014
robinho130
mám taký problém , že auto ( 105 L , vzadu kyvka ) mi nejak lieta po ceste , či už keď skočím na jamu si to zmeni smer alebo aj len tak samé od seba. Vymenil som predne čapy riadenia , zvisláky bez vôle , vzadu nové buchty , nové gumy na spoji rameno - poloos , všetko dovalené dotiahnuté na krv a aj tak to lieta. Auto je teraz posadené o čosi nižšie ako séria , tak myslíte že by to vyriešilo keby som dal spraviť na novo geometriu ? 8
12:34:00
12.10.2013
karelsavel
2.8 vr6 180ps golf 3.
22:08:52
11.10.2013
Eidy
-> karelsavel: No jo, když děláš hybrid dvou různejch náprav, tak je to jasný. Co tam máš za motor?
21:52:31
11.10.2013
karelsavel
problem virieseny ja mam postaveny fiat 126p a ten ma riadenie pred napravov ja som to tak mal prerobene na tej skodovackej naprave a to menilo geometriu uplne inak,riadenie som dal ta ako ma bit a malobito bit v poriadku len teraz musim preobit predok auta ale to nevadi.

Fiat 126p kajo VR6 Test1


FIAT 126P KAJO
16:43:07
10.10.2013
srdcar 120L
-> karelsavel: Být tebou, pořádně bych si zkontroloval uložení ramen a vůle v zavěšení. Taky bych zjišťoval vůli ve svislácích, kulových čepech a tyčích řízení. Jestli máš hřeben, taky zjisti, jestli nemáš vůli mezi uložením hřebene a nápravnicí. Víc jak 2 cm rozdíl ve sbíhavosti, to značí nejspíš nějaký problém. A to je asi důvod, že tě to rozhodí při akceleraci.
21:09:10
09.10.2013
Eidy
-> karelsavel: Přední geometrie se bude měnit jen minimálně. Když si zadek auta v záběru sedne, předek se trochu nadlehčí a to je všechno. Veškerá změna bude spíš spočívat ve změně záklonu a z toho vyplývající změny sbíhavosti. Nicméně 2cm změna při zvednutí auta? Já to teda nikdy neměřil, ale přijde mi to dost divný. A co to znamená, že tě to rozhodí? Jakej motor tam máš?
20:54:57
09.10.2013
karelsavel
vie mi niekto poradit ako sa meni geometria na prednej naprave pri akceleracii,aksa vobec meni?mam postavene auto na sprint a mam tam napravu s120 pri zrichleni ma to rozhodi pritom zbiehavost mam cca 3 4 mm ked nadvihnem auto tak sami zmeni zbiehavost skoro na 2cm.
Extreme Tyres