skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chladaky a brzodva zostava
12:38:48
27.06.2014
27.06.2014

Karel.
-> Peca: kdybys chtěl tak tohle mám za 130kč PFK277
12:30:06
27.06.2014
27.06.2014

Peca
-> dragon_cb_cz: Pripominam se
12:36:55
26.06.2014
26.06.2014

dragon_cb_cz
-> Peca: Tak se připomínej
Ale do města kde jsou sklady jedu zrovna tenhle víkend, tak snad bude chvilka to vyhrabat (kupodivu i vím kde to je).

12:33:19
26.06.2014
26.06.2014

stepan
-> dragon_cb_cz: Tak u nás už nejsou, tak hledej v zásobách, já bych taky měl jedině v zásobách, ale nevim jistě.
12:27:06
26.06.2014
26.06.2014

dragon_cb_cz
-> Peca: Kdyby -> stepan: nedohledal, tak něco v zásobách navíc mám.
09:59:55
26.06.2014
26.06.2014

Peca
-> stepan: Urcite
23:23:39
25.06.2014
25.06.2014

stepan
-> Peca: U nás je ještě nedávno měli v autodílech za pár korun, můžu se ti zeptat jestli chceš.
23:20:21
25.06.2014
25.06.2014

darklord
-> Peca: daju sa kupit, ale celkom nezmysel ceny maju v kelly na celu sadu...
22:54:00
25.06.2014
25.06.2014

Peca
Taky mi to cinka i kdyz mam dlouhe zavlacky, puvodni pruzinky KO, kdyby se nekomu doma valely, uvitam :-)
22:29:49
25.06.2014
25.06.2014

darklord
-> Dušan: jo dnes sa mi to podarilo nejak znasilnit, uvidime co jazdna skuska, ale zda sa ze to je pevne
22:20:42
25.06.2014
25.06.2014

Jirik_Tuňák1983
Kua a já furt koukal na ten název tématu a přemejšlel co je to BRZODVA ZOSTÁVÁ. 

22:08:50
25.06.2014
25.06.2014

Dušan
taky jsem rozsiril puvodni, musel jsem to jen spravne naohybat
22:12:08
24.06.2014
24.06.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord 24.06.14 21:56:36: Je to tam od roku 2005, takže asi ne
Musíš to správně natvarovat, udělal jsem to tehdy ve svěráku z prvního nerez plechu co byl po ruce. Prostě jen origo pérko rozšíříš.

21:56:36
24.06.2014
24.06.2014

darklord
-> Tuner#2: a neskrta to o kotuc? ja ked som ich tam dal (opierali sa o treci matros dosiek) tak mi skrtali do kotuca...
21:52:41
24.06.2014
24.06.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
21:20:00
24.06.2014
24.06.2014

darklord
Decka, ako mate poriesene brzdove dosky na chladakoch 4p? Myslim tym aby nezvonili pri kazdej nerovnosti, tie pokrivene drotiky mi dru o kotuc, takze som ich tam nedal, zavlacky kratke, takze su nahradene ohnutymi klincami, ale sere ma ten rachot od brzd tak to chcem nejak poriesit... Zohnat dlhe zavlacky snad nebude problem, ale myslim ze problem to neodstrani
10:00:21
10.10.2013
10.10.2013

DuriQ
ked si to rozoberem na drobne spodny privod z HBV dava 60% tlaku podla schemy by adrt tychto 60% tlaci na 8piestikov 7,5% na piestik ked to rozlozim na drobne :) cize na predok mi ide celkom 30% a zadok 30% a ked k tomu pripocitam pomer horneho okruhu ktory dava 40% + tych 30% zo spolocneho tak mam pomer 70%(predok)-30%(zadok) co sa tyka rozlozenia brzdneho ucinku, takze ak by som to otocil tak dostanem pomer 80%(predok)-20%(zadok) uvazuje moja duta hlava spravne ? :)
13:59:32
09.10.2013
09.10.2013

minno
-> MOLSO: objem? no toto :) tak teda objem :)
07:07:26
09.10.2013
09.10.2013

MOLSO
-> DuriQ: budes referent pre bzrdovu ucinnost 

07:01:43
09.10.2013
09.10.2013

DuriQ
-> MOLSik: dik skusim poreferujem ;)
22:55:32
08.10.2013
08.10.2013

MOLSO
-> DuriQ: ano dopredu potrebujes dostat viac kvapaliny a dozadu menej .... spodny vyvod je 60 % objemu a vrchny 40 ( je to vidiet aj na tej scheme kde je zo spodku zapojeny predok so zadkom - vacsi objem kvapaliny
ked zapajas aj predne brzdy na prepojky vzdy sa dava 60% objemu na predok a 40 % na zadok
prehod tie trubičky a bude to OK
ked zapajas aj predne brzdy na prepojky vzdy sa dava 60% objemu na predok a 40 % na zadok
prehod tie trubičky a bude to OK
22:30:40
08.10.2013
08.10.2013

DuriQ
-> Tuner#2: vsetky komponenty su nove teda 5r stare este origo ziadna cina :) co mi auto stoji v garazi, viem ako mi auto brzdilo a kedze to mam rozhodene tak sa chcem tomu stavu opat vyhnut po znovu zlozeni
22:25:24
08.10.2013
08.10.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: HBV máš novej a máš 19mm?
22:22:01
08.10.2013
08.10.2013

DuriQ
vhml: zadok som mal dokonca deleny, teraz mam rozhodene brzdice a dal som to prec
molso: hmm takze vravis ze spodok ma ist na predny okruh a vrch na zadny ? zapojene to mam takto skoda-virt.cz/cz/.../4381 -seznam-dilu-k-renovaci-br zdove-soustavy-4pistove-br zdy
molso: hmm takze vravis ze spodok ma ist na predny okruh a vrch na zadny ? zapojene to mam takto skoda-virt.cz/cz/.../4381 -seznam-dilu-k-renovaci-br zdove-soustavy-4pistove-br zdy
19:28:18
08.10.2013
08.10.2013

vhml
Hele taky mam vepredu 4písty, zavodní desticky a vzadu 4 písty a zapojený jen dva na nedělenou desku a naopak bych snesl kdyby ten zadek brzdil víc.
18:57:41
08.10.2013
08.10.2013

MOLSO
-> minno: 60 a 40 % objem ! tlak je rovnaky
-> DuriQ: mas to naopak zapojene ... spodny vystup je 60 % objemu a vrch 40 %
-> DuriQ: mas to naopak zapojene ... spodny vystup je 60 % objemu a vrch 40 %
15:56:30
08.10.2013
08.10.2013

DuriQ
-> minno: mnuz to som si myslel aj ja teda ze by to tak malo byt, ale kedze to brzdi tak ako to brzdi tak uz mam pochybnosti aj sam o sebe :D zapojene to mam spodny vystup z HBV ide na zadok vrchny vystup na predok, toz to je dle dokumentacie z Adrta ci jak sa volal ten stryc.
15:50:15
08.10.2013
08.10.2013

minno
-> DuriQ: a nemal si to zapojené nejako opačne v HBV? Sú tam dva okruhy 60% tlak a 40% tlak.
Každopádne rozšírením predných brzdičov sa nezmení tlak pôsobiaci na piestiky a takisto chladený kotúč brzdí presne rovnako ako plný kotúč, akurát toho viac vydrží do prehriatia :)
Každopádne rozšírením predných brzdičov sa nezmení tlak pôsobiaci na piestiky a takisto chladený kotúč brzdí presne rovnako ako plný kotúč, akurát toho viac vydrží do prehriatia :)
15:43:54
08.10.2013
08.10.2013

DuriQ
Zdar,
mam dotaz ohaldom pouzitia prednych chladenych kotucov (4piest len rozsireny) a zadnych nechladenych (4piest), zapojenie ako na S130 s tym, ze zadne prasiatka su zapojene jeden vstup na hydro rucnu a dalsi na velky okruh. Po tomto zapojeni som mal problem s tym, ze pedal bol hodne makky, to som odstranil nastavenim trnu z posilovaca, coz nebol problem, ale problem je, ze zadok je prebrzdeny a to docela dost. Zadok brzdi ako pred tym predok a naopak predok asi tak ako pred tym zadok. Ked nato clovek dupne tak sa najprv kusnu zadne kola
a hned nasledne predne.
Stretli ste s tymto problemom ? Jedine co ma napada je, ze sa zmenil tlak brzdovky na platne po vlozeny toho medzikusu do prednych brzdicov, co aku taku logiku dava, keby brzdovy valec fungoval ako rozdelovac hydrostatickej sily. Mozno placam kraviny, ale uz si fakt neviem rady ako docielit aby to s tymi kotucmi brzdilo tak ako to brzdit ma a ne obracene
Posledne riesenie ktore chcem je pouzit vahadla, ale ak to bude nevyhnutne tak budem mat aspon vytrenovany lavy litkovy sval
mam dotaz ohaldom pouzitia prednych chladenych kotucov (4piest len rozsireny) a zadnych nechladenych (4piest), zapojenie ako na S130 s tym, ze zadne prasiatka su zapojene jeden vstup na hydro rucnu a dalsi na velky okruh. Po tomto zapojeni som mal problem s tym, ze pedal bol hodne makky, to som odstranil nastavenim trnu z posilovaca, coz nebol problem, ale problem je, ze zadok je prebrzdeny a to docela dost. Zadok brzdi ako pred tym predok a naopak predok asi tak ako pred tym zadok. Ked nato clovek dupne tak sa najprv kusnu zadne kola

Stretli ste s tymto problemom ? Jedine co ma napada je, ze sa zmenil tlak brzdovky na platne po vlozeny toho medzikusu do prednych brzdicov, co aku taku logiku dava, keby brzdovy valec fungoval ako rozdelovac hydrostatickej sily. Mozno placam kraviny, ale uz si fakt neviem rady ako docielit aby to s tymi kotucmi brzdilo tak ako to brzdit ma a ne obracene

Posledne riesenie ktore chcem je pouzit vahadla, ale ak to bude nevyhnutne tak budem mat aspon vytrenovany lavy litkovy sval
