spojka bere až nahoře

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 11.06.2013 do 17.06.2013, založil/a Crewy
řadit dle data
23:14:27
17.06.2013
Dušan
podle me je reseni renovak. Puvodni lamela s novym oblozenim za par kacek.
22:02:36
17.06.2013
Hurdis
-> Dušan: Tak kdyby náhodou, neboj se toho. Já mám jen problém s tím, že 190tky došly a nějak nejsou v obvyklých prodejích k mání. Vyměnil bych 180 za 190.
21:37:25
17.06.2013
Dušan
-> Eidy: tak ne ze by to mlatilo s autem, ale nebylo to jak serie. Kazdopadne urcite udrzi vic ta keramika.
21:33:36
17.06.2013
Eidy
-> Dušan: Cukala? Tak je spíš ale přítlačákem. Mě teda cukne jenom auto, když si nedám bacha, ale spojka jde hladce.
21:29:38
17.06.2013
Dušan
-> Eidy: taky to musim mit podlozeny, ale keramika me cukala a tohle necuka vubec. Kazdopadne nevim jak by se to chovalo po 20t km :)

-> Hurdis: jo kamo, I verstehe dich nicht :D Ja jezdim porad pritlacaky 1,6 + serie lamela, ktera do tech 130 staci bohate a nebo pak ta organika. Drzi i 180k+
19:43:09
17.06.2013
Hurdis
-> Dušan: Hele, Dušo, to mi připomíná debatu s minníkem. Jezdil jsi sachsovky? Když jo, tak na jaké evoluci? A s jakým pocitem?

Jsem včera ve skladu ještě nějaké sachsy 180 našel, pro ostrovtip drsných užovek a eRárů.



Mě tento HW totiž na několikátém užití (pokaždé nový kus, nemám putovní :-)) hodně vyhovuje.
upraveno 1x, naposled 17.06.2013 19:44:51
18:45:20
17.06.2013
Eidy
-> Dušan: A jak se ti chovala keramika jinak? Mě s 1mm podložkou pod přítlačákem naprosto stejně jako serie. Teď bez podložek je to měkčí a bere na krátký dráze Ale to mi neva.
18:17:42
17.06.2013
Dušan
-> Eidy: chova se to jako serie ale drzi a neklouze
15:34:09
17.06.2013
Eidy
-> Dušan: Lepčí než keramika? Jak to?
15:23:23
17.06.2013
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: bio spojka3 s logem KLASa
15:13:42
17.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
A co to je organika? Nejaky breberky slisovany do oblozeni? :-D
14:41:40
17.06.2013
Dušan
ja tu organiku jezdim a zatim nejlepsi oblozeni co jsem mel. Kam se hrabe keramika 5
13:36:59
17.06.2013
vhml
-> stepan 17.06.13 13:32:26: jo
13:34:59
17.06.2013
stepan
-> vhml: Ale v každym případě je to tak o 700 dražší než jen ta výměna obložení. 40
13:32:26
17.06.2013
stepan
-> vhml: To je myslis lepsi nez sachs?
13:10:30
17.06.2013
vhml
-> stepan: v Renovaku ti tam tam za 500 vpálí nesmrtelnou organiku.
13:01:40
17.06.2013
Petr Volfik
A měla by to bejt tahle starší lamela. U tý novější už nevim jak bych jí předělal tak aby to bylo spolehlivý. Tam už ten náboj ani neni nejtovanej.
zvětšit spojka bere až nahoře - obrázek od Petr Volfik vložen 17.06.2013 13:01:40
12:59:09
17.06.2013
Petr Volfik
Ještě jsem našel nějakou fotku z předělávání.
zvětšit spojka bere až nahoře - obrázek od Petr Volfik vložen 17.06.2013 12:59:09
12:15:23
17.06.2013
Petr Volfik
-> stepan: Ne, klasický důlčíky. Jeden plochej, jeden ostrej a jeden s kopulkou. Plochej si dam do svěráku, na to lamelu s nejtkem, ostrym roztáhnu nejtek a pak kopulkou to utáhnu.

Aspoň myslim teda že takhle jsem to dělal, ono už je to zas rok zpátky.1



Edit: Ještě myslim si že lepší jsou hliníkový nejtky, a tou kopulkou jsem to snad ani nedělal. Jenom důlčíkem a srovnal tou plackou.

A chce to ty nejtky neutahovat na krev aby ta lamela nerupla. Jenom přiměřeně.
zvětšit spojka bere až nahoře - obrázek od Petr Volfik vložen 17.06.2013 12:15:23
upraveno 1x, naposled 17.06.2013 12:57:35
12:06:32
17.06.2013
Petr Volfik
-> Eidy: To nepopíram, možný to je. Ten tam byl taky LUK. 1
07:48:18
17.06.2013
Eidy
-> Petr Volfik: že to klouzalo, to mohlo bejt špatným přítlačákem.
23:52:51
16.06.2013
stepan
-> Petr Volfik: Paráda, a to máš teda udělaný nějaký trny, dáš do svěráku a zmáčkneš, jo?
23:43:34
16.06.2013
Petr Volfik
-> stepan: Já to tak mam, nejtoval jsem to už dvakrát doma ve svěráku, a v pohodě. Jezdim s tim doteď.1

Akorát jsem to pak skouknul na soustruhu a pohoda.Tenkrát jsem jí předělával na odpruženou.

Taky jsem chtěl sachs obložení, protože prostě se mi líbilo a tý značce věřim.



Už jsem dal na jednu feldu LUKa a asi po roce jsem to dělal znova že to prokluzovalo. Lamela sjetá nebyla. Je taky dost možný že jí někdo dobře nakouřil, že to tou značkou nebylo. Ale prostě věřim sachsu.
23:14:45
16.06.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Opačně, Sachs obložení dát na škodováckou lamelu. Vyvažování neřešim, pochybuju že to nějaká z firem co renovuje lamely dělá.
22:47:26
16.06.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: A čím je ta Sachs lamela tak skvělá, že zůstane skvělá i s ne-Sachs obložením? Jinak minimálně by se to mělo po snýtování vyvážit...
21:31:53
16.06.2013
stepan
Trochu se sem vetřu. Dá se v domácích podmínkách nanejtovat obložení? Případně kde poblíž KH to dělaj?



EDIT: Až se někdo bude divit proč to dělat, důvod je prostej, šlo by tak udělat lamelu Sachs na 120, která se už nedá sehnat.
upraveno 1x, naposled 16.06.2013 21:37:57
22:17:40
12.06.2013
Crewy
tak je to vyresene ani jsem nemusel sundavat motor :-) ale samozrejme jak bude cas tak sundam motor a vymenim lamelu. diky vsem
15:20:45
12.06.2013
srdcar 120L
-> Crewy: Jestli se ti vypínací páka opírá téměř o převodovku, tak to má lamela za sebou a seřídit už nepůjde, je to na výměnu. Vyndání motoru neujdeš, nic jiného ti nezbyde. Udělej to co nejdřív. Nebude to dlouho trvat, začne klouzat a vyhřeješ nebo spálíš setrvák i přítlačák. Je jedno, jestli máš packový přítlačák nebo s centrální pružinou.
15:12:22
12.06.2013
minno
-> Crewy: S výmenou spojky nie je veľa práce. Jedno dopoludnie v jednom človekovi a hotovo. Ak sa nerobí nič iné teda.
14:06:14
12.06.2013
Crewy
no prave tycka vuli ma zkousel jsem to i bez te tycky a vysledek porad stejny. takze to bude asi oprene porad, no budu muset zhodit motor a toho jsem se chtel vyvarovat :-\
13:34:31
12.06.2013
Dušan
to je priznak uplne sjtete lamely nebo labilniho pritlacaku
13:33:46
12.06.2013
dragon_cb_cz
-> Crewy: No a nebo v tom, že máš moc malou tu vůli - musíš zkrátit tu tyčku. Pokud je i v základní poloze napevno opřená o páku, tak je ta vůle moc malá a ložisko je trvale opřené o přítlačák.



A že bys jen tak rukou přetlačil sílu přítlačáku, tak s tím nepočítej. Odtlačit to právě můžeš jen do chvíle než se opře ložisko o přítlačák.
13:19:58
12.06.2013
Crewy
tak ani po sundani pruzin plech odtlacit nejde tak problem bude asi v pritlacaku. a abych upresnil spojka zabira az kdyz je pedal skoro(cm nebo dva) pred pustenim, tzn v klidove poloze kdy na nem neni noha.
10:30:19
12.06.2013
minno
-> Crewy: fotiť nemusíš. Proste nastav tú vôľu medzi vypínacou tyčkou a vypínacou pákou spojky na správnych 3-5 mm. Musíš najskôr zhodiť tie dve pružinky, ktoré priťahujú vypínaciu páku k spojkovému valčeku na prevodovke. A následne prstami páčku odtiahnuť smerom od seba a skontrolovať / doladiť vôľu.
00:45:58
12.06.2013
Crewy
nevim o zadnych upravach, jen ze auto dlooouho stalo v garazi nejezdilo se. s nim(znacky v depozitu) tycka vuli mela ale dotahoval jsem ji tak aby byla u vypinaciho plechu(ten ale lezi,opira se primo o konstrukci,obal, nebo jak to nazvat prevodovky a to se mi nejak nezda) asi dva mm. zitra to vyfotim abyste byli moudrejsi :-) a vedeli presne co myslim :-)
00:10:23
12.06.2013
srdcar 120L
Podle všeho máš spojku ( vypínací tyčku proti plechu) bez vůle, chce to seřídit.
18:25:01
11.06.2013
Eidy
-> Crewy: předcházely tomu nějaký opravy, úpravy, výměna motoru atd. nebo zčistajasna? Zvedni deklík vzadu pod sedačkama a podívej se na to. Vypínací páka spojky by měla mít jen rozumnou vůli, pár mm.
16:31:06
11.06.2013
Crewy
zdravím, nevite cim to muze být ze me spojka zabírá až uplně nahoře? plech na vypinání spojky je uplně opřený o kulisu. ovzdušněné to mám, pedal jde ztezka jak by mel jit a oblozeni by melo být v poradku. je to na 120l rocnik 1980.
Extreme Tyres