skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problém s odvzdušněním brzd
-> Elvis 27.05.13 21:44:35: Aha. Nečetl jsem to celý. Ty máš dvojpísty. Tak ty jsou stejný...
-> darklord: Nojo naposilovanej z šádes



-> Xhanz:
ja som si skoro cestou od teba kusol do volantu ked som to zaslapol vo svojom az na podlahu 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tož sem to dneska kloudně znova odvzdušlil, vymezil vůle u destiček a brzdy brzdí!! 

-> Stepan FUN: no pokud si dobře pamatuji tak víčko brzdového třmenu co je odvzdušnovací šroub se dá otáčet a to jsem právě měl sundané páč sem dával nové tak se to klidně mohlo nedopatřením přehodit...
-> Elvis: Co myslíš? Třmeny? To snad poznáš. Pokud bys je vyměnil, budou mít odvzdušňováky dolů. ;-)
EDIT: Válec od LPR? Tak to při odvzdušňování šlapáním šlapej hodně pomalu. Pokud používáš podtlak, případně tlak, tak tenhle problém mizí.
EDIT: Válec od LPR? Tak to při odvzdušňování šlapáním šlapej hodně pomalu. Pokud používáš podtlak, případně tlak, tak tenhle problém mizí.
Ještě se zeptám levej a pravej je stejnej??? Páč já jsem je nechával opískovat a měl sem je poznačené a ještě sem mu to říkal at mi je po pískování označí o možná to spletl a tedka je mám prohozené tak proto to nechce brzdit...
jen mě tak napadlo jestli by to nemohla být špatná rozvodka, ta zůstávala původní...
jediné co mě napadá je že zkusím rozhodit trmeny a vyčistit je a znova poskládat...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Je to válec od LPR takže snad trošku kvalita by tam měla být...
Tak este jedna vec, co to je za valec?
já už nevím, jak na to... vše by mělo být ok ale jen to prostě nejde... občas to teče pěkně a pak zase mizerně...

-> Xhanz: Jo, vyndal sem desku, slapnul na pedal, pistek vylez, ja ho malinko zatlacil aby tam byla minimalni vule a funguje to v pohode
Nevim proc se to stava. Bylo to u skodovek skoro vzdy. Treba u patrola se to nestalo.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Aha,děkuju za radu...
-> Kuladmin: No to může bejt sakryš i můj problém! Ručku jsem měl vždy zatáhlou..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ten druhej problem se dá nějak řešit?
JA myval problem to odvzdusnit kdyz byla zatazena rucni brzda - pac zadni pistky pak netlacily pakny aspol. a delalo to neplechu - tak skus i to.
-> Jazzman: Uplne stejne jako brzdice, jen povolujes prutocny srouby na vystupech z vlace. Uprimne jsem to nikdy nedelal a nebyl s tim problem.
Ja mival dva problemy u aut kde sem nalejval brzdovku do suchyho systemu.
1) nekde ve trmenu byly bubliny ktery se ke sroubu doklepaly az po jizde.
2) moc se vracely pistky, takze pri odbrzdeni byla velka mezera mezi deskou a pistkem nebo mezi deskou a kotoucem.
1) nekde ve trmenu byly bubliny ktery se ke sroubu doklepaly az po jizde.
2) moc se vracely pistky, takze pri odbrzdeni byla velka mezera mezi deskou a pistkem nebo mezi deskou a kotoucem.
Ahoj, mám podobný problém. Jak se odvzdušní ten hlavní brzdový válec? Děkuji za radu
-> Kuladmin: jojo válec sem odvzdušnil, nalil sem brzdovku do nádržky a na vývodech sem to odvzdušnil... Hadice a trubky sou nové a v třmenech sou nové gumyčky tak by mělo být vše ok...
Zalil jsi nejdriv ten brzdovy valec? Jestli to vepredu moc netlaci je nekde chyba bud vzduch nebo pricpane hadice /trubky apod.
Ahoj, po výměně hlavního válce na Š 120 z roku 85 mám problém že mi to začíná brzdit až skoro na podlaze, odvzdušněné by to mělo být dobře, ze zadních válečků nádherně teče nová brzdová kapalina ale na předku se tomu nic moc nechce, jen tak lehkém proudem to teče a bez bublinek... Kde by asi tak mohla být chyba??? Díky za každou radu