Třmeny Octavia na zadní nápravě

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 17.05.2013 do 05.08.2013, založil/a Fifa
řadit dle data
20:15:44
05.08.2013
czechino
Koupil jsem je tady na virtu s tim že jsou po repasi 10min a jsou složený, bohužel dotyčný zapoměl napsat že tam chybí docela důležitá součástka a gufera s gumičkama. Takže spíše koupím nový na octávii za 2000,- oba a je po ptákách vrakoviště už mám dost! A na girlingy jsem ani neviděl repas. sadu 8



Alespoň že mám držáky a uši které se taky ne snadno schánějí.
11:21:10
05.08.2013
Eidy
-> czechino: Tenhle šroub jsem taky nikde neviděl jako díl. To je teda blbý. A jak si ty třmeny koupil? To byly nějaký rozebraný šroty sundaný z auta?

Jedině oblézt vrakáče nebo servisy a někde vyžebrat zarostlej třmen a z něj to použít. Tohle je uvnitř kapaliny, takže tomu nic nebude.
10:46:38
05.08.2013
czechino
Hoj, trošku to zde obživím.



Koupil jsem zadní kotoučové brzdy na Golfa II gti a ve třmenu mi chybí ten šroubovací samostav viz: img5.rajce.idnes.cz/d0506 /.../SDC11112.jpg?ver=2



Otázka zní kde ho sehnat? nikde jsem části třmenu na prodej neviděl,akorát repas. sadu a ta ho nezahrnuje8



Dík.
12:49:12
29.05.2013
matoo
-> vhml:
zvětšit Třmeny Octavia na zadní nápravě - obrázek od matoo vložen 29.05.2013 12:49:12
12:43:15
29.05.2013
Eidy
-> matoo: Moc pěkný řešení u Wilwoodu.

Do 13" se to asi vejde, bude záležet na typu disku a průměru kotouče. Hmotnost samotných třmenů bych možná někde vyhrabal, každopádně vlečková bubnová brzda váží stejně jako 270 kotouč, Al třmeny OI, destičky a držáky. Ty třmeny jsou celkem masivní a vždycky mají litinovou část (tam kde není pístek). Ten třmen je někde kolem 3kg.
12:26:33
29.05.2013
matoo
-> vhml: len ci sa to vmesti do 13" a z coho urobit tie packy aby nieco vydrzali
12:23:37
29.05.2013
vhml
-> matoo: zajímavý. Jednoduchý, elegantní
12:23:02
29.05.2013
radekp
-> matoo: to vypadá dobře...
12:15:04
29.05.2013
matoo
-> Eidy: a hmotnosti nevies? ci je v tom nejaky velky rozdiel, lebo to nechcem na historika ale na eMko, este celkom zaujimavo vyzera aj taketo riesienie od wilwoodu, ktore by sa dalo implementovat do 4p
zvětšit Třmeny Octavia na zadní nápravě - obrázek od matoo vložen 29.05.2013 12:15:04
10:55:02
29.05.2013
Eidy
-> matoo: Tak nevím zrovna, jestli je nějaký rozdíl mezi OI a OII, kdy používali jaké vrtání, ale některé třmeny byly litinové, zbytek hliníkový. To by tě taky mohlo zajímat.

Žebrovaný jsou hliníkový, hladký litinový.
upraveno 1x, naposled 29.05.2013 10:55:30
10:46:39
29.05.2013
matoo
jak sa lisia strmene z 0II od tych vasich? na tele akurat zmizlo rebrovanie ale neviem posudit drziaky ... vie niekto nieco viac?
11:48:43
24.05.2013
Fifa
-> radekp: Zamýšlím to na MB, ano. Cesta k tomu bude ještě trochu trnitá, protože musím ještě nějak spáchat náboj a držák třmenu. Ale všechno jde 6

Díky všem za postřehy a odkaz. Odkaz se hodí pro vymýšlení nábojů.
11:35:40
21.05.2013
radekp
-> Fifa: Já mám konfiguraci stejnou jako zde píše havlik, pístky 38 mm. Zadek rozhodně přebržděný není, mám spíše problém se zatížením předku, pokud jedu sám tak mi první klouznou přední kola. Pokud to zamýšlíš na MB, tak bych se díky nádrži nebál.
00:02:40
20.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak nějaké to dohadování o kotoučích je zde: skoda-virt.cz/cz/.../1245 51-to-saky-1



Nakonec jsem rád, že Saky poslal ty největší, protože mají 10mm šířku a tak je tam větší rezerva na přehřátí...
upraveno 1x, naposled 20.05.2013 00:03:43
00:01:38
20.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
41 brzdí víc, navíc to mám v kombinaci s větším kotoučem, takže mě TUNER musel pálit delší držáky a po zajetí destiček je to tak akorát jen na mokru a nebo při extrému jako ubrání plynu v zatáčce a do toho ještě brzdy to už je moc, ale to je u zadohrabu beztak chyba řidiče 1
19:29:51
17.05.2013
Eidy
-> Fifa: T2 má myslím ty 41, já mám 38 ale zase větší kotouče o 30mm. Obě auta fungují dobře. Na okruhu při brutálním brždění už se mi auto trochu vlní. Z toho hádám, že kdybych měl 41, už by to bylo moc. Každopádně všechny kotouče jsou stejně fialový.
15:23:29
17.05.2013
gyuri33
Fifa 17.05.13 14:58:30 napsal:

Jinak mi jde o to , že mám třmeny z Octavie s pístky 38mm. Vím, že

T2 má třmeny 41mm. Předpokládám, že 41mm brzdí „míň“ z důvodu

většího nároku na objem kapaliny. Takže otázka na ostatní co používají

ony 38mm pístky. Je třeba regulátoru do brzdového okruhu na zádi?
41 brzdi viac, fyzika zakladna skola...
15:00:20
17.05.2013
havlik
Nevim kterou verzi pístků sem měl, měl sem to zapojený na seriový 120tkový rozvod a vepředu 4písty s propojkama a zadek nebyl nijak přebržděný bylo do v pohodě.
14:58:30
17.05.2013
Fifa
Jinak mi jde o to , že mám třmeny z Octavie s pístky 38mm. Vím, že T2 má třmeny 41mm. Předpokládám, že 41mm brzdí "míň" z důvodu většího nároku na objem kapaliny. Takže otázka na ostatní co používají ony 38mm pístky. Je třeba regulátoru do brzdového okruhu na zádi?
14:53:56
17.05.2013
Fifa
Kdysi se tu probírala vhodnost zadních třmenů z Octavie potažmo Fabie z hlediska průměrů pístků pro použití na zadní nápravě s koutouči na zadomotorové Škodovce. Po asi hodinovém hledání v různých tématech jsem i tak neuspěl. Pokud na to někdo narazí, prosím o odkaz a smažeme to tu.
Extreme Tyres