skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Repase poloos Felicia
prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.04.2013 do 21.07.2019, založil/a PsychoWard666
-> Jarda: nie len abs
-> suri 19.07.19 19:51:26: jj a Ty u sve mas EDSko?
-> Jarda: jeden mám vnútorný
-> suri 19.07.19 07:47:14: nj jemne, nevis kde sehnat? a klouby u kol jsou stejne? me teda doufam chroupe kloubek u kola
-> Jarda: nič , len som nemal kde pridať foto pre jedného člena ... toto je EDS klb ak si všimneš drážkovanie ...
-> suri 17.07.19 11:03:42: a co s tim vse delas?, ja u fava sundalbobe chroupajici, srazil jsem kloubky a prehodil je mezi sebou a bylo po chroupani, teda pri jizde dopredu :) u fedy by to taky chtelo, jen me se nechce... :/
-> dragon_cb_cz: moje je 4 roky stará, ze začátku, že nic není problém a pak hraní si na mistra všeho plus jeho divný poznámky,apod. Docela zklamání...
-> MB_CML: Aha, škoda (a dobré vědět).
-> Petrson: Já osobně jsem s ním nikdy nejednal, dostal jsem na něj kdysi tip, ale nakonec jsem to vyřešil lokálně tam, kde měli repasované poloosy skladem a rovnou mi to na počkání vyměnili. A už je to taky 10 let když nad tím tak přemýšlím
-> Petrson: Já osobně jsem s ním nikdy nejednal, dostal jsem na něj kdysi tip, ale nakonec jsem to vyřešil lokálně tam, kde měli repasované poloosy skladem a rovnou mi to na počkání vyměnili. A už je to taky 10 let když nad tím tak přemýšlím

-> dragon_cb_cz 26.12.17 19:54:11: No jeho jednání bylo docela zvláštní...
-> dragon_cb_cz: Dělal, ale už dělá jen výměny kloubů...
Ale díky za tip
Ale díky za tip

-> MB_CML: Repase poloos dělával Glogar v Petrovicích: www.edb.cz/firma-274807-a
utodilna-amg-petrovice-pet
rovice-u-sedlcan
-> castrol: Super, když si vzpomeneš, pošli mi ten kontakt, díky 

-> MB_CML: kuknem a ak najdem vecer ti ho poslem
sice to trvalo dlhsie ako bolo slubene ale spokojnost je a vydrz ,je to na traktori cize vydrzat to musi
sice to trvalo dlhsie ako bolo slubene ale spokojnost je a vydrz ,je to na traktori cize vydrzat to musi

-> Kocvin: Tak já nevím, ptám se na repas poloos, je to jedno, jestli je to škodovka, peugeot, trambus... a vy hned potřebujete vědět na jaké auto
Jak říkám, sháním někoho, kdo dělá REPAS, né výměnu kloubů, né výměnu manžet, né výměnu za jiný kus atd

Jak říkám, sháním někoho, kdo dělá REPAS, né výměnu kloubů, né výměnu manžet, né výměnu za jiný kus atd

-> MB_CML: Tak jsi to měl napsat hned na jaké auto to je a bylo by jasno..
Na Puga jsou k dostání normálně..

-> Kocvin: Tak věř, že nedají
Je to Lancia HF 1,6T a ty klouby ani repasované poloosy nejsou. ano, pár obchodů to nabízí, jenže to nedokážou dodat.
-> castrol: nějaký kontakt máš? A spokojenost? Respektive výdrž?

-> castrol: nějaký kontakt máš? A spokojenost? Respektive výdrž?
-> MB_CML: ja som taku poloos daval robit ale je to tu na slovensku pan Zaoralek
-> MB_CML: Na jaké to je auto? Peugeot? Dají se koupit již repasované poloosy výměnným způsobem, kdybys vyloženě netrval na repasi těch tvých.. 

-> MVM: Ale kdeže, dělal to jeden člověk kdesi od ČB a repas poloosy vyšel na 3500,- Bohužel tento to již nedělá. Tak se jen ptám, jestli to tady někdo neřešil a nemá zkušenost s někým dalším 

-> MB_CML: Tak jaká otázka/taková odpověď
Jinak co se vyloženě repase takovýho rozsahu na kloubech týká,nevim kdo by to kdy realizoval. Navíc přesnost výroby,atd. vše díky kusovce posouvají případnou cenovku o několik desetinných míst jinam,pokud vůbe to někdo dělá. Náročné to bude asi tak,jako renovovat kuličkový ložisko..

-> MVM: Zase dobrý jako
Nejedná se o škodováckou poloosu, a ne nový kloub se koupit samostatně nedá.
Takže vyvaření, vybroušení kloubu, zakalení/cementování atd...

Takže vyvaření, vybroušení kloubu, zakalení/cementování atd...

-> MB_CML: To znamená osmirkovat hřídel poloosy,černý matný sprej a dva nový klouby z autodílů? Taková je myšlenka repase poloos?
Někdo nějaký tip, kde nechat repasovat poloosu? Repasovat, né vyčistit a vyměnit prachovky...
Díky
Díky
-> Evž@ 14.12.17 06:33:50: tak todle nestalo nic, teda dal jsem kvalitni prachovky za cca 1000,-kc a prace, to byl jediny naklad a jako provizorni to teda neberu, musi to vydrzet asespon 250tis. km :) ikdyz s tim mojim prasenim kolikrat :) a me na feldu origo nova poloosa stoji tusim 6tis. kc, kdyz bych ji sehnal - zesilene kloubky a jemnejsi drazkovani pro EDS
ale mas pravdu, z vraku by to byla sazka do loterie a nevis jestli to nejezdilo dlouho bez prachovek atd.

-> Jarda: asi bych šel do nové nebo repasované poloosy za třeba 2000,-.A mám to se zárukou než dělat provizorní řešení nebo brát poloosu z vraku kde nikdo neví jak dlouho bude jezdit než se vymele a pak bych se stejně nasr*l a koupil novou.
-> Borderer 09.12.17 18:38:04: vibrace dokaze delat vnitrni i vnejsi kloub, ten vnitrni je hlavne casto vymackanej v jednom miste od zaberu a vnejsi v rejdu potom rad "chroupe"
pouhym pootocenim to zlepseni asi nebude mit tak dlouhe trvani


-> Evž@ 09.12.17 18:06:27: procpak? To radeji koupis neco, co mozna nevydrzi desetinu toho, co ten orginal...
Samotné vibrace dělají vymletý vnitřní klouby. Je v nich vůle, tak to vibruje. Mne pomohlo je vyčistit, dát nové náplně a přeskládat - i když se to nemá. Otočil sem vnitřek kloubu oproti vnějšímu plášti o 120° a při nájezdu 270 tisíc kilometrů je zase celkem klid.... Blbý je, že dnes prakticky nekoupíš kvalitní vnitřní homokloub. Takže jedině vrakáče a hledat kusy s malou vůlí.
-> Jarda: to nezní špatně...v podstatě řešení grátis.Ale asi bych do toho nešel 

-> Tomaso435: proč potom teda ta moje poloosa nepřežila auto
najeto 152k a byla namazaná a manžeta tam taky byla ok.

-> Evž@ 09.12.17 17:12:47: Moje osvedcena metoda, u jeste origo poloos, vyndat obe poloosy sejmout kloubky a z prave dat na levou a na opak :) potom to bude delat bordel max pri couvani... :)
nechaval jsem si jeste kloubky cementovat do max. hloubky a 66HRC, takze by to melo byt nevymackatelne, mam to u vsech kloubku u feldy a u vnitrnich u nivy, tam jsem vnejsi dal SKF a vse uz konecne drzi...

-> Evž@: já bych se starej poloosy nebál. pokud byla mazaná, nedostal se tam bordel, přežije auto.
-> Tomaso435: nevím jestli má smysl kupovat nějakou stařešinu.Jestli není lepší koupit novou nebo jen kloub/y.
-> Evž@: závaží tam není potřeba. snad bez něj to jede lip :-D
ale pokud to cuká do volantu je to na poloose. sehnal bych si jinou připravil ji aby byla OK a zaměnil.
ale pokud to cuká do volantu je to na poloose. sehnal bych si jinou připravil ji aby byla OK a zaměnil.
-> MOLSO: závaží na poloosu jsem montoval před týdnem a ono nic
-> Tomaso435: ja jaře jsem měl obě poloosy venku,dával sem nové náplně a manžety.Ale jehličky sem si hlídal.
-> Tomaso435: ja jaře jsem měl obě poloosy venku,dával sem nové náplně a manžety.Ale jehličky sem si hlídal.
-> Evž@: to bude na pul ko kloubek .. Pokud si nehýbal s ničím tak nejspíš venkovní.. poud si to měl rozkuchaný tak vnitřní pač ti sjel na jenom ložisku kroužek a vypadali ti tyčky z ložiska
-> Evž@: a co zavazie na poloosi ? nechyba ?
Čaute.Měl bych dotaz.Když jedu s felinou nad těch 80 tak se rozvibruje volant.Neudělá to pokaždý.Kola byly měněny a vyvažovány,pořád stejný.Plus k tomu v pravotočivé zatáčce slyším takový přerušovaný kmitání od pravého kola.Stačí mírně zatočit ve vyšší rychlosti a jde slyšet.Nevíte co by to mohlo být?Jestli poloosa vnitřní/vnější kloub?Zkoušel jsem zahýbat radiálně s poloosou a ta vůle tam je oproti poloose levé.
-> Majki: Nikde netvrdím že to poznáš na 100%, ale orientačně to jde poznat dobře i v ruce, pokud nejsi jelito. A nikde taky nepíšu že je dobrý kloub když má dobrou gumu.
-> Urbi: Ne vždy to jde poznat v ruce například vnitřní kloub je v pohodě ale na autě klepe, prostě nemáš šanci nasimulovat polohu v autě. A to že má nové manžety neznamená že jsou dobré klouby, u mé fely taky začal klepat homokineťák a jelikož jsem byl zrovna bez peněz, práce tak jsem ho rozebral vyčistil dal novou vazelínu a manžetu a klepe pořád ale už se nekouše...
-> Majki: To v jakém je stavu zjistíš zběžně už v ruce na vrakáči, když ji chytneš na koncích a zkusíš vůle, pokud poloosa klepe jako mě např. tak už tam jsou vůle mnohamilimetrové, cena poloosy se pohybuje max. do 600,- ks pokud nejedeš na kriplovský vrakáč a vybereš si samozřejmě takovou kde jsou ty gumy ještě dobré nepotrhané a zrovna to dáš na auto a jezdíš, tzn. max. 1000,- a jedno odpoledne na jejich výměnu.
-> PsychoWard666: Hele a nebo si udělej z Kladna výlet ke Glogarovi do Petrovic, ten je repasuje. Podle mě na feldu bude mít poloosu na výměnný způsob, když mu předem zavoláš a dohodneš se, tak ti to možná na počkání i vymění. Cena bývala tuším 1000 za kus, ale už je to pár let co jsem to řešil kvůli P309 (nakonec jsem to řešil jinak, kvůli časové tísni).
EDIT: Teď koukám že je to 107km, to by byl docela solidní výlet
Ale konec konců proč ne, Vltave je okolo Davle atd krásná...
EDIT: Teď koukám že je to 107km, to by byl docela solidní výlet

-> Mára-rs: a to se vyplatí? jet na vrakač, vybrat si poloosu,rozebrat to, vyměnit ji, složit to vyzkoušet a je blbá takže rozebrat, vyndat blbou v lepším případě vzít jiné auto a jet na vrakač měnit ji. V horším případě dat z5 poloosu co tam byla a jet na vrakač. to se opravdu vyplatí žádná zbytečná práce, ušetřeno za benzín a hlavně jistota že se po 2tkm nerozsype zas?
-> PsychoWard666 21.04.13 08:58:51: na tom hadam ani nieje co posrat a ked poloosu vytiahnes aj s kotucom tak to spravis aj v 1+kk
nejlevnější zpusob by mohl být také vrakáč vždy se dá snad domluvit že když bude některá stát zahovno že ti ji vymení
-> PsychoWard666: "Profesionálně" repasovaná poloosa má vyměněné i klouby, jinak by to byl prd repas...
Takže se vyplatí koupit třeba tuhle? Na druhou stranu tam stojí stejně www.profidily.cz/nahradni
-dily-skoda_felicia-ii-kom
bi-6u5_352/p-poloosa-repas
ovana-sorea-597898.html . Sám si s tím hrát nemůžu, zaprvý bych se bál abych něco neposral, přece jenom by to pak nebyla prdel. Ale hlavně nemám na to prostory, bydlim v bytě 1+kk a mam to tady teď pomalu jak sklad 
