Ten komínek se dá vytáhnout z převodovky u 120 ( samozřejmě musíš nedřív vyndat motor, abys k němu mohl) tak, že povolíš trochu šrouby, které drží obě poloviny převodovky pohromadě, stačí nejbližší 4 u toho komínku. Pak po sundání domečku s vysouvacím ložiskem a vysouvací pákou sundáš příložku, která drží komínek v převodovce, je chycena dvěma matičkami M6. Pak jde komínek rukou vykývat a vytáhnout z převodovky. Neber to hasákem nebo sikovkama, zdeformuješ ho a bude na vyhození, je z hliníku. Domek se spojkovým ložiskem by na něm pak zadrhával a to nechceš. Simering je červený, má rozměr 20x30x7, pamatuj si jak je situovaný a jak je hluboko v komínku. Když to budeš dávat zpátky, je dobré zatěsnit komínek do usazení v převodovce silikonem a dotáhnout. Až pak utáhni šrouby na převodovce, které jsi povolil. Jinak by se ti mohlo stát, že bude prolínat olej okolo komínku.
Jestli ti teče olej z převodovky nebo kapalina z prasátka poznáš celkem jednoduše. Když máš mokrý ozubený hřídel, který jde do spojky, tak ti teče simering, protože na něj se normálně kapalina nedostane, protože steče po stěně převodovky. Snad ti to aspoň trochu pomůže.
