skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak na zakvaltovanou převodovku
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Až bude někdo další krátit SP na 4q, tak se zeptejte jak na to ;).
Zastavil:m8rinek
-> Šediváček: jsi vedle jak ta jedle...
-> m8rinek: Co to je za blbost? Pokud si nehejbal s vidličkama, tak se nemůže stát, že tam zůstane kvalt. Pokud jo a dal si je špatně, seš v ....... takže rozebrat. Jinak taková technická, diferák se na neutrál otáčí vždycky, když nemáš poloosy, který by ho brzdily. Všechny 4, respektive 5 kvaltů je unášeno na hřídeli na stálo, takže musíš nejdřív překonat adhezi oleje, pak teprve zastavíš diferák a to samý se synchronama. A to při nějaký vazelíně moc dobře nejde. Jinak je v převodovce ještě dalších X-blbostí co tam můžou dělat neplechu. Pokud to nepovolí ani větší silou, tak se tam dostala nějaká nečistota a sou "dva kvalty" v sobě. Jinak vidličky nejdou dát blbě, když nad tím člověk trochu přemýšlí 

Aneb příběh o dvou kokotech co řezali kus převodovky a jeden to omylem složil dobře :-D
Asi by mi pomohlo vědět v jaký poloze mají být vidličky při neutralu (foto?).
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Až bude někdo další krátit SP na 4q, tak se zeptejte jak na to ;).
Zastavil:m8rinek