Jak na zakvaltovanou převodovku

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 14.03.2013 do 14.03.2013, založil/a m8rinek

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Až bude někdo další krátit SP na 4q, tak se zeptejte jak na to ;).

Zastavil:m8rinek

řadit dle data
21:22:45
14.03.2013
m8rinek
-> Šediváček: jsi vedle jak ta jedle...
21:10:05
14.03.2013
Šediváček
-> m8rinek: Co to je za blbost? Pokud si nehejbal s vidličkama, tak se nemůže stát, že tam zůstane kvalt. Pokud jo a dal si je špatně, seš v ....... takže rozebrat. Jinak taková technická, diferák se na neutrál otáčí vždycky, když nemáš poloosy, který by ho brzdily. Všechny 4, respektive 5 kvaltů je unášeno na hřídeli na stálo, takže musíš nejdřív překonat adhezi oleje, pak teprve zastavíš diferák a to samý se synchronama. A to při nějaký vazelíně moc dobře nejde. Jinak je v převodovce ještě dalších X-blbostí co tam můžou dělat neplechu. Pokud to nepovolí ani větší silou, tak se tam dostala nějaká nečistota a sou "dva kvalty" v sobě. Jinak vidličky nejdou dát blbě, když nad tím člověk trochu přemýšlí 4
20:54:38
14.03.2013
vhml
Aneb příběh o dvou kokotech co řezali kus převodovky a jeden to omylem složil dobře :-D
18:58:47
14.03.2013
m8rinek
Asi by mi pomohlo vědět v jaký poloze mají být vidličky při neutralu (foto?).

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Až bude někdo další krátit SP na 4q, tak se zeptejte jak na to ;).

Zastavil:m8rinek

Extreme Tyres