Otočení středů kol

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 02.02.2013 do 04.02.2013, založil/a stepan
řadit dle data
21:42:08
04.02.2013
StepaNoFUN
-> m8rinek: Tak pokud je v tom bordel, tak to COčkem technicky nelze. Ta koroze i barva v tom dělaj neskutečnej bordel a ty svary jsou pak porovitý. :-/ Ale pokud je to čistý, tak není problém to zavařit tak, aby to neutíkalo. ;-)
21:39:30
04.02.2013
m8rinek
-> Stepan FUN: je pravda, že jsem se snažil zavařit právě ucházející rozšířenej převařák, koroze, barva, všechno možný. Zalejt ventilek by nemusel být takovej problem
21:35:09
04.02.2013
StepaNoFUN
-> m8rinek 04.02.13 17:10:41: Ale to je pak jenom rukama. :-D S COčkem jsem svařoval několikrát topení a podobný zvěrstva... :-)
17:35:49
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: 6x14
17:29:52
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: A jak jsou široký ty tvoje?
17:29:10
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Tak to se muselo řezat mnohem líp no.
17:28:30
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: Aha, tak to já měl v každym ze 4cípů cca 5cm dlouhou housenici a hotovo...
17:28:23
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Taky jsou ze sierry a to není zrovna moderní auto. 1
17:27:18
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Tyhle byli svařený stejně jako škodovkový.
17:25:46
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: Tak ono na moderních plecháčích není co odvrtávat, když jsou vařený housenkou, ne? :D
17:23:36
04.02.2013
stepan
-> Stepan FUN: Já budu mít těsnící svár jen tu díru po ventilku, proto sem to neodvrtával, ale odřezal flexou. A zamazat ho klidně můžu.
upraveno 2x, naposled 04.02.2013 17:24:42
17:13:13
04.02.2013
StepaNoFUN
-> stepan: Bohužel praxe bejvá jiná a hromada převařáků co se mi kdy dostala do ruky utíkala právě ve svárech. :-/ Bohužel s tím nejde po těch letech už moc dělat, protože jak se tam dostane koroze, tak jsem to většinou ani nedokázal převařit. :-/ A frézovat ty svary a svařovat celý znova se mi nechtělo...
17:10:41
04.02.2013
m8rinek
-> Stepan FUN: No, když potřebuju, aby něco těsnilo, tak musim na autogen, COčkem to je trošku problem :))).
17:09:53
04.02.2013
stepan
-> Stepan FUN: Taky si myslim, tlakový nádoby se taky po svaření nepatlaj silikonem. 1
17:09:05
04.02.2013
StepaNoFUN
-> vhml: Pokud to bude dělat někdo, kdo svařovat umí, tak to nemá proč utíkat. ;-)
17:08:07
04.02.2013
stepan
-> vhml: Tu díru po ventilku? Plánoval sem to jen natřít barvou.
17:05:48
04.02.2013
vhml
-> stepan: pokud budeš vařit tak vymazat silikonem, jinak to nebude těsnit.
17:04:20
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: A na obě kola mi vystačil jeden kotouč.
17:03:23
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Přesně tak sem to dělal, ale 1,6mm kotoučema, milimetrový sem zrovna neměl.
upraveno 1x, naposled 04.02.2013 17:03:37
16:59:33
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: spíš fasuju kotoučky :D (chce to ty 1mm silný), prořezat střed a vykopnout ho, pak pořezat svary, odseknout a začistit brusnym...
16:57:27
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Tak máš šikovnější ruce.
16:56:39
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: No to pozor, to ty moje z VW byly taky tak nějak.....
16:55:38
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Tak ne každej prostředek kola je silnej 5mm, že? 1
16:54:49
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: tak to jsem se s tim sral míň :D
16:52:32
04.02.2013
stepan
-> m8rinek: Nebylo to tak zlý, z prvního kola 3 hodiny, z druhýho už jen 2. 1
16:48:19
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: S tou poklicí je to hovadina. Ale nebál bych se toho, fůra disků to neměla...
16:47:45
04.02.2013
Bukaj
-> stepan: Tak to jo 4
16:47:02
04.02.2013
stepan
-> Bukaj: Převrtám a zavařim.
16:46:30
04.02.2013
stepan
-> OJOUCH: To víš jistě? Že třeba na hliníkovejch kolech je to taky (na všech co mám z obou stran) a to asi kvůli poklici nebude...
16:46:30
04.02.2013
Bukaj
-> stepan: hele a to budeš mít ventilek uvnitř, nebo to převrtáš a zavaříš? 6
16:45:42
04.02.2013
m8rinek
-> stepan: něco mi to připomíná :))) skoda110r.eu/limce_bbs/li mce_bbs0001.jpg Vyřezat středy byl opravdu porod...
16:43:24
04.02.2013
stepan
A soudruzi ve fordu materiálem nešetřili, střed byl z 5mm plechu a celý kolo vážilo 8kg. Se škodováckym středem to má 6kg.
16:42:16
04.02.2013
OJOUCH
-> stepan: Ten vystepek je tam ptoto ze z vnejsi strany tam zapadne poklice!!!
16:36:53
04.02.2013
stepan
A sesazeno, už jenom svařit:
zvětšit Otočení středů kol - obrázek od stepan vložen 04.02.2013 16:36:53
16:36:10
04.02.2013
stepan
Rozděleno:
zvětšit Otočení středů kol - obrázek od stepan vložen 04.02.2013 16:36:10
03:21:51
04.02.2013
afro100
-> stepan: aha toto.. Dik



ja si myslim ze kolo drzi obute stejne tlak vzduchu v pneu a nie ten vystupok takze by som to neriesil
19:49:59
02.02.2013
Kuladmin
neres to je to tam spise pro to ze to ma mnohem mensi rovinu - uzsi nez je na druhe strane k montaznimu zlabku. 4 kdyby se to svlikalo tak bys to dokazal svliknout i na originalu jen zevnitr4
17:30:10
02.02.2013
stepan
-> afro100: U vnějšího límce je takovejhle výstupek:
zvětšit Otočení středů kol - obrázek od stepan vložen 02.02.2013 17:30:10
17:27:55
02.02.2013
stepan
-> vhml: To nevyjde k nápravě, uved sem to jenom pro zjednodušení a pochopení situace. Ve skutečnosti chci středy ze škodovky navařit do 5,5J ráfku z forda.
16:10:05
02.02.2013
vhml
tak stredy jen posun ne?
16:08:02
02.02.2013
afro100
-> stepan: he? 38
12:43:41
02.02.2013
stepan
Když se otočej středy plecháčů, nemůžou se pak zouvat při ostřejší jízdě gumy když ten výstupek proti zouvání bude zevnitř místo zvenku?
upraveno 1x, naposled 02.02.2013 12:44:10
Extreme Tyres