skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký hever používat?
-> stepan 06.12.12 16:26:35: presne takto to robim aj ja ,prahy su pre mna svate
Zrovna dnes jsem takhle jeden upravoval. Původní spodní plocha se prohýbala... a horní upadávala:)
-> Peťa Klíč: to znám odté doby uznávám právě tu "píču" kterou jsem dřív nesnášel
( kvůli stabilitě)
-> Cumper: za mě taky,prahový zvedák vozit jen jako rekvizitu,likviduje to i zdravé prahy.
Takže zvedat jen za nosníky,nebo ramena tím hydraulickým nebo šroubovým tzv "píčou" (u něj si ale většinou musiš upravit spodní i horní plochy pro lepší stabilitu.) viz foto.
Pokud nestrhneš,nebo neohneš šroub,tak ti vydrží navěky


-> Cumper: za mě taky,prahový zvedák vozit jen jako rekvizitu,likviduje to i zdravé prahy.
Takže zvedat jen za nosníky,nebo ramena tím hydraulickým nebo šroubovým tzv "píčou" (u něj si ale většinou musiš upravit spodní i horní plochy pro lepší stabilitu.) viz foto.
Pokud nestrhneš,nebo neohneš šroub,tak ti vydrží navěky

bacha na hydrauliku,,,,, jednou mi rumblo kolo v mrazu a v hydraulickym heveru se asi scvrkly mrazem gumičky nebo já nevim co se tomu stalo,, pumpovat pumpoval, zamrzlej nebyl,, ale pístky netěsnily, olej kroužil tam a zpátky a zvedák nezvedal
tak jsem lítal po silnici mávaje baterkou a doufal že mi nekdo v pět ráno v prosincu zastaví a pučí "píču"


-> dragon_cb_cz: točit jak blázen kličkou a zvedat celý auto, když chci sundat zadní kolo
S hydraulikou pod nápravou párkrát pumpnu a kolo je nad zemí.

-> stepan: Souhlas, ideal za nosniky ci ramena apod. a prahu se vubec nedotykat - a to plati defakto pro vsechna vozidla.
-> Cumper: Nejlepší je pojízdnej hydraulickej přes kus dřeva. Vepředu ho dáš pod nápravnici, vzadu pod příčku převodovky třeba nebo přímo pod ramena.
Pokud jsou prahy zdravý, není důvod nepoužívat origo hever - jen doporučuji spíš ten z pozdějších škodovek (105/120) který už má zarážku a nemůže se ti tudíž stát, že tu trubku zasuneš do prahu moc hluboko a následně si odřeš dveře.
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jakej hever u škodovek používáte na takový to domácí měnění kol atd
. Budu teď mít zachovalou škodovku po prvním majiteli, najeto 40 tisíc a chci k ní bejt co nejšetrnější. Můžu používat originál hever, když má prahy jako nový? Nebo je lepší používat takovej jako maj felicie, fábie atd? Někde jsem tady četl že origo hever je na prd a že je lepší používat něco jinýho. Dík
chtěl bych se zeptat, jakej hever u škodovek používáte na takový to domácí měnění kol atd

