
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hp sporting fa-fe
21:10:28
24.09.2014
24.09.2014

castrol
-> Tomaso435: vyborne este lahsie 

21:05:10
24.09.2014
24.09.2014

Tomaso435
-> castrol: ramena zustala :D jen v čepu sou místo děr ovály
21:02:29
24.09.2014
24.09.2014

castrol
-> Tomaso435: oka ,takze zohnat ramena a skusit 

20:56:20
24.09.2014
24.09.2014

Tomaso435
-> castrol: je to akorát... na doraz je to tak jak má být a když to cuknu ven, mám krásný áčka a auto sedí jak přibitý :D
20:51:01
24.09.2014
24.09.2014

castrol
-> aceboss: ako pise Tomaso nastavuje technik -> Tomaso435: nieje 3mmm malo ?
20:37:35
24.09.2014
24.09.2014

Tomaso435
-> aceboss: takové co mi nastaví technik.. do 1mm sbíhavost :D
odklony sem řešil upravou čepů.. díry mám oválné a mužu tak plus minus 3mm regulovat...
odklony sem řešil upravou čepů.. díry mám oválné a mužu tak plus minus 3mm regulovat...
20:34:07
24.09.2014
24.09.2014

aceboss
A hodnoty nastavení geometrie po snížení využívate jaké?
-> Tomaso435: Ty odklony si řešil přesně jak?
-> Tomaso435: Ty odklony si řešil přesně jak?
21:43:16
23.09.2014
23.09.2014

OndraKrupi
-> aceboss: já taky nezvyšuju, není důvod, chce to jen větší rychlost aby se s níh odhrnul
21:36:46
23.09.2014
23.09.2014

castrol
-> aceboss: sam za seba... ano riesim aj zimu ,ale pokial neplanujes to sezone zvysovat a znizovat tak to nechaj tak oby to vyhovovalo celorocne
21:33:37
23.09.2014
23.09.2014

Tomaso435
-> aceboss: neřešíme, jezdím HP celoročně tak jak sou..... jen na zimu je pobliju voskem na dutiny aby nevypadali tak jak vypadaj u každýho... jinak bys dělal geo 2x za rok a to bych se na to moh... otázkou je zda ti geo pořeší sjíždění vnitřků... spíš to vidim jako já, odklony..
jinak hp mám 48tis na autě... necelý dva roky.... repase již delší dobu nutná... už je dost znatelný že to netlumí jak by mělo...
jinak hp mám 48tis na autě... necelý dva roky.... repase již delší dobu nutná... už je dost znatelný že to netlumí jak by mělo...
21:29:52
23.09.2014
23.09.2014

aceboss
Ach jo
řešíte tak tedy i provoz leto HP a zima vysoká serie
pokud se bavíme o autě na běžné ježdění.


21:08:42
23.09.2014
23.09.2014

castrol
-> aceboss: pri kazdej uprave smerom dole som absolvoval geometriu a za posledne mesiace som tam bol viac nez doma
21:05:29
23.09.2014
23.09.2014

Tomaso435
-> aceboss: nastav si auto jak bude a jdi na geo.. já upravoval i odklony aby to bylo v normě. jinak je to totálně rozhozený
21:03:14
23.09.2014
23.09.2014

aceboss
Pánové řešíte nějak změnu geometrie na felicii když vyndáte serie a dáte HP dnes jsem si všimnul že se mi sjíždí vnitřní hrany pneu na předku více než je asi zdrávo . Podotýkám že jezdím jako běžný člověk a né závodník. Obě pneu jsou sjeté stejně. Předek mám na čtvrté spodní drážce.

15:06:13
13.03.2014
13.03.2014

castrol
neviem ci pomoze
12:33:35
13.03.2014
13.03.2014

aceboss
Pánové poprosil bych Vás nemá někdo foto rozložených tlumičů (předek, zadek třeba i sken z katalogu) HP na Felicii...tlumič, miska pružina atd... prostě jak se to má skládat na sebe. Při úklidu jsem staré díly vyhodil a nějak si nejsem plně jistý jak je složit a nerad bych to udělal špatně, at' je nemusím znovu předělávat.
Díky
Díky
22:33:00
23.01.2013
23.01.2013

Mach
přidám dotaz, neví někdo jak je to s předními sportingy na felicii 1,3 a 1,6, jestli se liší jen nastavením tlumičů, nebo je jiná pružina třeba??
16:52:11
05.12.2012
05.12.2012

OndraKrupi
-> aceboss: Tak jako ono i varianta A je proti serii lepsi na jizdni vlastnosti a aspon to nebude tak moc tvrde.
22:31:04
04.12.2012
04.12.2012

aceboss
-> OndraKrupi: U varianty A je štělovací pouze zadek a to na třech drážkách. Předek je na pevno.
Právě to jsem si taky myslel a ty jsi to přesně vystihl....
Právě to jsem si taky myslel a ty jsi to přesně vystihl....

17:08:27
04.12.2012
04.12.2012

OndraKrupi
-> aceboss: A asi není štelovatelný ne?
Edit: já ty svojě (var B.) kupoval za 6000,- a taky se odlupovala barva. za 5000,- je to luxus a repas jednoho vyjde kolem 500,-
Edit: já ty svojě (var B.) kupoval za 6000,- a taky se odlupovala barva. za 5000,- je to luxus a repas jednoho vyjde kolem 500,-
16:19:17
04.12.2012
04.12.2012

Mr._Nosferatu
Varianta A. Přední jsou na origo pružinu, snížení je asi 20mm.
Dat je na feldu není problém.
Dat je na feldu není problém.
12:30:03
04.12.2012
04.12.2012

aceboss
Za B)
Tuší někdo jak velký je rozdíl budeme-li se bavit o sadě A se srovnání se sadou B( klasická felicie)
Pokud budou obě po repasu. Situace je taková že bylo v plánu nechat sadu A zrepasovat a jezdit ted se mi naskytla možnost koupit sadu přímo pro felicii bit' s nejasným počtem ujetých km, ale podle prodavajícího (obecně uznávaného a slušného člověka) v dobrém stavu který je používal na běžné ježdění.
Stav dle něj dobrý pouze se loupe barva která je snad i bez základu to bych neřešil .Cena zhruba okolo 5000kč.
Foto sada B -POUZE ILUSTRAČNÍ majiteli se omlouvám za použití.
Tuší někdo jak velký je rozdíl budeme-li se bavit o sadě A se srovnání se sadou B( klasická felicie)
Pokud budou obě po repasu. Situace je taková že bylo v plánu nechat sadu A zrepasovat a jezdit ted se mi naskytla možnost koupit sadu přímo pro felicii bit' s nejasným počtem ujetých km, ale podle prodavajícího (obecně uznávaného a slušného člověka) v dobrém stavu který je používal na běžné ježdění.
Stav dle něj dobrý pouze se loupe barva která je snad i bez základu to bych neřešil .Cena zhruba okolo 5000kč.
Foto sada B -POUZE ILUSTRAČNÍ majiteli se omlouvám za použití.
12:13:57
04.12.2012
04.12.2012

aceboss
O něco lepší foto

12:13:23
04.12.2012
04.12.2012

aceboss
Pánové prošel jsem zdejší příspěvky, ale určité informace jsem se nedozvěděl.
Za A)
Před nějakým časem jsem přišel k těmto tlumičům včetně pružiny. Demontoval jsem se z lehce ohořeného favorita v bídném stavu. Stav jak už napovída fofo nic moc zralé na repas. O co mi jde je někdo schopný např. dle nálepky odhadnou jejich dobu výroby aspon zběžně. Další věc dají se nějakým jiným způsobem (než zatížením) zjistit zda jsou pružiny též HP nebo serie. Jsou orezlé, ale původní barva byla snad černá. Zadní tlumič má tři drážky pro štelování misky. A poslední věc předpokládám, že dát je i na felcii nebude problém.
Za A)
Před nějakým časem jsem přišel k těmto tlumičům včetně pružiny. Demontoval jsem se z lehce ohořeného favorita v bídném stavu. Stav jak už napovída fofo nic moc zralé na repas. O co mi jde je někdo schopný např. dle nálepky odhadnou jejich dobu výroby aspon zběžně. Další věc dají se nějakým jiným způsobem (než zatížením) zjistit zda jsou pružiny též HP nebo serie. Jsou orezlé, ale původní barva byla snad černá. Zadní tlumič má tři drážky pro štelování misky. A poslední věc předpokládám, že dát je i na felcii nebude problém.