skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,3,5 ide 2,4,r nie
-> afro100: 4q som rozobral len 1 a hokejku som si nevšimol. A všetky 5q čo som rozobral mali hokejku hranatú na konci, ako píše vhml.
-> afro100: tos nevidel dobre. 4Q má oblou, 5Q hranatou
-> minno: rozobral som mrte 4q a inu ako oblu hokejku som snad v nich este nemal ..
-> CragHack: -> MOLSO: je to divné, lebo hokejky ten koniec práveže majú mať hranatý: minno120.rajce.idnes.cz/2
010.02.09_-_stavba_novej_p
revodovky_5q_S120
Ale tak hlavne že ste to opravilo a funguje to.
Ale tak hlavne že ste to opravilo a funguje to.
Molso: Presne tak len by som dodal ze sme nezohnali oblejsiu ale uplne oblu. Ta povodna bola hranata s vybrusenym stvorcom na konci.
-> Eidy: ono to radilo všelijako ale hlavne sa (po uvolneni zaseknutej tyčky ) radilo len 3 - 4 a bočné rýchlosti nešli lebo sa tam na hrane zasekla hokejka
Zohnali sme druhú hokejku a tá mala to zakončenie oblejšie - pôvodná tam mala vybrúsený hranolček na konci, nemal nábehy a zasekával sa na hranách zasúvacích tyčiek
Zohnali sme druhú hokejku a tá mala to zakončenie oblejšie - pôvodná tam mala vybrúsený hranolček na konci, nemal nábehy a zasekával sa na hranách zasúvacích tyčiek
-> vhml: předpokládám, že hokejka nezapadla do drážek v hokejce, ale byla až za tyčkama. Tím na ně jenom tlačila. Možná tam pak byly 3 kvalty (1, 3 a 5) naráz.
-> CragHack: ja to vypadalo konkrétně? Resp proč tam nezapadala?
-> CragHack: zamalo
som si poležal na koberčeku trošku 


Gryzly & All: No problem sa nachadzal v "hokejke" ktora dobre nezapadala do zasuvacich tyciek. A tymto sposobom by som chcel aj podakovat priatelovi MOLSOvi za pomoc pri odaleni a odstraneni problemu. Diky
-> CragHack: Tož bylo by slušné napsat v čem to bylo.
Ochoda:Samozrejme ze na 5q prevododovku mam aj 5q kratsiu tyc. Ale viacmenej som sa prevdepodobne dopatral v com bol cely problem. Dakujem vsetkym za ochotu a prispevky
hele me tak napadlo... dys mas 5q prevodovku, mas k tomu i tu kratsi (?) tyc ? asi to je blbost pac da delka je docela zasadni ale podle me to bude nekde v kulise nebo tej tyči a nebo ti nekdo blbe slozil prevodovku... jakou tam mas ted kulisu? 5q nebo 4q ?
-> CragHack: posun konzolu co najviac dopredu....pripadne sa pozri ci mas spravne uchytenu kost na tiahlo prevodovky
All. Tak aby som to upresnil. Ziadna buracka ani nic podobneho. Skladam auto od piky cize vsetky veci nove,pripadne zanovne. Stelovat kulisu som skusal a nic. Tahlo je nove, kost taktiez prevodovka vyskladana nanovo. Nemam pocit ze by bola prevodovka nakrivo ani nic podobne. Jedine co som robil je ze kost som pripevnil na riadiacu tyc srobom a matkou a nie ako je original capom. kedze je to zatiahnute kost ma mensiu volu. Ale pochybujem ze by to mohol byt problem.
-> CragHack: Nemáš jenom roztrženou tu kostku vzadu u převodovky?
-> CragHack: ideal vlezt pod auto rozpojit u prevodovky tahlo a skusit rukou zaradit ony kvalty pokud pujdou tak je chyba v tahlu nebo kulise. Pokud nepujdou tak pak je problem v prevodovce pripadne ohnuta tyc razeni co vystupuje z prevodovky. Jak se to stalo? vymeou prevodovky pripadne si mel venku motor? nehoda ? apod??
Přesně tohle se nám stalo, když jsme s TUNERem hodili Zlatku zadkem do pangejtu, pak šla řadit jen 1,3,5 takže přesně to co radí Bukaj...
nehýbal si s prevodovkou? Nemáš ohnutý kutáč?
Seřizoval si konzolu řazení?
Co vše si zkoušel?
Posunout konzoli řazení na tunelu?
Nemáš moc velkou vůli v šaltpáce (silon. kulička,klec/kost)?
Nemáš auto po bouračce na zadek (ohlou příčku motoru, držáky, utržené silentbloky)?
Posunout konzoli řazení na tunelu?
Nemáš moc velkou vůli v šaltpáce (silon. kulička,klec/kost)?
Nemáš auto po bouračce na zadek (ohlou příčku motoru, držáky, utržené silentbloky)?
Zdar majstri! Mam tu jeden maly problem so suchou 5q prevodovkou. 1,3,5 rychlosti zaradit idu, ale ostatne (2,4,R) nie. Uz som skusal vsetko mozne ale bezvysledne. Rad by som sa vyhol vytahovaniu a rozoberaniu prevodovky pokial to bude mozne. Ak ma niekto s tymto skusenosti,pripadne vie poradit tak mu budem velmi povdacny.