Hewland

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 07.08.2012 do 14.08.2012, založil/a Zazaa
řadit dle data
22:07:26
14.08.2012
Zazaa
tak sem poladil to razeni, dal nove zadni viko, olej a je to tak nejak cim dal stejny :)

navic je problem se trefit na qalt jelikoz ta paka neni nijak vystredena, zkusim tam vymyslet nejakej bazmek nebo ho nekde obslehnout pac sem nejake reseni videl, ale nevim kde
18:29:59
14.08.2012
jezkos
tak já mám skřín 4q 3roky a pořád puvodní stálej převod,řadí mi to furt stejně nahoru nebo dolu,se spojkou nebo bez(troufám si říct jedním prstem)

jediné co mi prasklo,tak byl váleček mezi mrkví a hřídelí,ale to zdřejmě jen pro to,že vypadl ten zajištovací drát a posunulo se to k jedné straně a unášelo se to na tom prořízlém kousku

ale to bude asi tím,že jsem bez samosvoru
upraveno 1x, naposled 14.08.2012 18:30:49
17:48:28
14.08.2012
Wena
Mam hewlanda od kašparů a jen to spojkou odlehčim když řadim nahoru dolů jí nepoužívam bez spojky jde nahoru řadit hodně špatně i když jen ubereš.
14:01:22
08.08.2012
Zazaa
-> vhml: bez spojky staci ubrat (ne uplne pustit plyn, ale jen trochu ubrat aby nestihl vyletet do otacek) razantne vzit za radicku (prislo me ze za ni beru dost, ale zas pri delce 10cm to asi zdaleka neni tak jako kdyz se taha za klasickou) a kvalt tam spadne krasne ciste

tu skrin mam primo venku asi metr za hlavou a jezdil bez prilby takze je pomerne dobre slyset co se tam deje



nebo jestli s tou spojkou sem radil pomaleji nebo jinak ze to neslo .. nevim.. doladim jeste tahlo a tu vyhrkanou "hokejku" a budu zkouset dal
09:44:05
08.08.2012
vhml
-> Zazaa: to je divný. A bez spojky to jde normálně jo?



Protože když se nad tím zamyslíš jak to funguje tak pod plynem řadit lze velmi špatně, protože máš boky zubů ( myšleno zubové spojky ) o sebe opřené a tlačíš na ně momentem motoru. Stejně tak při brždění motorem kde ten moment ale není tak veliký. Nejsnáz jde přeřadit přímo ve chvíli kdy ubereš, kdy se zuby nikde neopírají. A pak taky se spojkou. Což ale tobě nejde.



Stejně tak rychlost řazení, kdy čím pomaleji budeš řadit, tak otlučeš začátky zubů a kvalty ti budou pak vypadávat. Čím rychlejš to nacpeš na celou plochu tím líp.
09:21:29
08.08.2012
Zazaa
-> vhml: se spojkou musim jakoby s meziplynem presne srovnat otacky jinak tam ten kvalt nedam .... ne ze by sel prez zuby , ale proste muzes rvat za radicku a nedela to nic
07:44:00
08.08.2012
vhml
-> Zazaa: když jsme jezdili s VFTS, tak Véna řadil v rámci životnosti se spojkou a nedělalo to problém.



Se spojkou to dá ránu při řazení, nebo až když jí pustíš?
22:29:03
07.08.2012
Zazaa
furt sem se nedobral tomu jestli spalani spojky teda bylo lepsi a nebo horsi ... ja tam kvalt lupnul bez problemu jen bez spojky (tak ze sem neslysel zadne spatne zvuky jen tam padnul kvalt) ani to nehazelo autem
22:21:58
07.08.2012
Antony - zrušená registrace
-> TTomas: 4 tak tak
22:21:03
07.08.2012
TTomas
-> Antony: Jo vsak rikam, ze sezona je nesmysl a kdyz mas tak vykonej motor a jezdis tak zvostra jako Machon a pan Simurda, tak neni od veci to menit driv.
22:18:37
07.08.2012
Antony - zrušená registrace
Co jsem slyšel, tak Šimurda preventivně měnil stálej převod po dvou rally. Tomášovi Macháčkovi odešel ve třetím závodě.
22:06:47
07.08.2012
Matysek007
Nám tehdy řekl že je "dobrý" před dalším rychlostním stupněm ubrat plyn a hned po zařazení plnej . Ale když byli krizovky na tohle se nebral ohled a rvalo se to tam hlava nehlava . Jak řikam když jsme jí tam dali a řadilo se bez spojiky tak to se škodovkou vždycky ohromně škublo .
22:06:18
07.08.2012
TTomas
-> Matysek007: Ja nevim kolik toho najezdite, ale sam vyrobce narovinu rika, ze se seriovym stalym prevodem to vic jak 3 velke podniky neda a i treba Jirka Kristan je toho dukazem...pri 4 zavode KO stalej prevod a to ma "jen" 1150ccm. Tak pochybuju, ze by to zrovna Simurdovi vydrzelo celou sezonu.
22:02:46
07.08.2012
Zazaa
a co ta spojka ? zil sem v tom ze kdyz ji vyslapnu tak horsi to nebude, ale prislo me to naopak ... proste zapomenout a rvat to nahoru-dolu vsecko naprimo
22:01:14
07.08.2012
Matysek007
→ TTomas : My jsme ji tam dávali leden 2010 měli jsme ji ve škodovce rok a nešáhlo se na to ( samozdřejmě kromě oleje ) . Tohle tvrzení že na tom jezdí sezonu je přímo od Šimurdy.
21:58:02
07.08.2012
TTomas
-> Matysek007: To se mi nejak nezda...Sam Kaspar rika 3 velke zavody a vymenit stalej prevod. Letos zacali delat i zesilene stale prevody, ktere urcite vydrzi vic, ale to Simurda jezdit jeste nemohl.
21:54:15
07.08.2012
Matysek007
Přesně jak řiká vhml musíš řadit "brutálně" , nám když jí nově poskládali Kalmarové tak první jízda při řazení doslova trhala s autem ale časem už to bylo dobrý. Ještě když jí jezdíval Šimurda tak mu prej údajně vydržela sezonu :)
21:50:18
07.08.2012
vhml
Zaklad je radit ,,brutalne" cim citlivejs budes radit tim horsi to bude.
21:22:02
07.08.2012
Zazaa
mam dotaz, je tu nekdo kdo jezdi "hewland" ve skodovacke skrini (razeni klasicke H-cko) ?

sem z toho nejakej rozpacitej, jak s tim teda spravne jezdit ? narvat tam za klidu kvalt je skoro nemozne a za jizdy razeni nahoru i dolu mi nejak neni uplne jasne mel sem za to ze slapanim spojky chybu neudelam, ale nejlip se me darilo uplne bez spojky a bez plynu ...



a druha vec jakej prevodovej olej tam dat ?
Extreme Tyres