
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nastavenie spojky alebo prevodovka ?
-> dragon_cb_cz: Potvrzuju - zatím všechny mrkve, co mám z MBček, jsou delší (69ku jsem zatím žádnou nerozebíral...)

Tak nejen první - až do 16té série, konkrétně do ledna 68. Od čísla motoru 265 013 bylo zavedený ložisko místo futra a zkrácení mrkve z 280 na 272mm.
-> stepan: -> Matthes, záškodník z TechWebu: První litry měly tuším delší mrkev... dokud bylo v setrváku bronzový futro místo ložiska.
-> stepan: Ja ti verim, ale je to nejakej haluz no. Sem zvedav jesi nekdo povi vic.
ak dobre viem tak 1000 ky mali dlhsiu mrkvu, ale neveim ci vsteky alebo len do urciteho roku
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak píšu, tahle byla delší. Klidně mohla bejt z čehokoliv od litra po 742.
-> stepan: To je divny, ja mel nekolik mrkvi ze 4Q i 5Q a byly vzdy stejne dlouhy, akorat bud mely nebo nemely drazku pro gumicku do loziska.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Absolutně netušim, jen vim, že sem při montáži motoru z fabie dával teflonový pouzdro místo ložiska, a z 5 mrkví co sem měl doma měla jediná hladkej povrch bez kroužku, ale byla asi o centimetr delší, tak sem jí řezal flexou.
-> stepan: Zajimava informace, kdy se to lamalo?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Není, mrkve jsou různě dlouhý.
-> Hardcorepunk: To je blbost.
takže tie osky -mrkvy su rvozne dlhé to som nevedel ak to chápem dobre

all: problem vyriešený...pastorok alebo oska čo ide z prevodovky do motora bola dlhšia skoro o 1cm a aj lamela bola K.O....už to ide ako má 

-> Jarči: no ak ten motor s touto spojkou v inom aute fungoval OK, ak aj tvoja prevodovka v tomto aute s inym motorom fungovala OK, tak si niekde pri montáži motora spravil chybu....
-> minno: ako myslis ze ked tam za chodu motora hodim rychlost ? ale ano hodim ju tam pustam spojku auto sa hybe , pritlacak je spravny typ pravdepodobne, ten motor ako bol uz v jednom aute aj s tou spojkou tak myslim ze je spravny. a hydraulika spojky funguje spravne. :D
-> Jarči: no ale neodpovedal si mi ani na jednu otázku... ;-)
-> Kuladmin: neviem ake ložisko maš na mysli.
-> minno: tak ono hodim rychlosť nasilu nejak ale niekde to čucha ale neviem kde proste to je taky plechovy zvuk
-> minno: tak ono hodim rychlosť nasilu nejak ale niekde to čucha ale neviem kde proste to je taky plechovy zvuk
-> Jarči: keď tam za chodu motora hodíš rýchlosť tak auto sa hýbe? Prítlačak je správny typ? Hydraulika spojky funguje správne?
-> Jarči: Mas v tom motoru dany i lozisko pro konec hridele z prevodovky?
Kazdopadne musis rozchodit ten zavit na tycce a tam ji nastavit jinak nemas sanci cokoliv udelat. A musis tam mit nejakou tu vuli nejaky ten mm. A pak uvidis.
Kazdopadne musis rozchodit ten zavit na tycce a tam ji nastavit jinak nemas sanci cokoliv udelat. A musis tam mit nejakou tu vuli nejaky ten mm. A pak uvidis.
auto škoda 120, motor favorit, spojka sachs, a spojka vypina funguje ako ma ale ložisko je v stalom zabere kedze sa mi neda nastavit spojka. Ten srub na nastavovanie je uplne zapeceny pravdepodobne budem musiet vymenit cely valcek. A načo čakam ? Skušam sa tu dozvediet čim viac že v čom to asi može byť kym sa do toho pustim, kedze neviem v čom može byť chyba. Za všetky postrehy vam vopred Ďakujem
Jakej motor jaka spojka jaky auto...????
No tak sa na to pozri, na čo čakáš? Podľa všetkého ti nevypína spojka. Ako to myslíš, že "ani sa neda nastavit"?
Zdravim mam taky problem ono je to tak, ked motor nebezi rychlosti idu v pohode ale akonahle je motor nastartovany rychlost tam hodim ale cez zuby a natvrdo neviem ci ten pastorok alebo co to je co spaja prevodovku a motor je blbo ulozene alebo to bude v prevodovke lebo vymenily sme motor a motor ide vsetko fasa ale neviem sa pohnut :D hh lebo nezaradim rychlost. A ci to nebude nahodou spojkou , lebo ani sa neda nastavit, neviem si rady.