
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hbv s120
-> Bukaj: áno, upgradoval som z verzie Mazelína 1.0b na Olej 2.0a

-> minno:
Asi vím, kde děláš chybu...
...že Ty leješ do převodovky olej?
Asi vím, kde děláš chybu...
...že Ty leješ do převodovky olej?

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já zatím naštěstí vůbec nic, teda pokud nepočítám jednu podložku pod buben na GLSce
Ale repas mě čeká hned na několika autech. A na kyvce jsem (s trochou nadsázky řečeno) schopný dát dvojnásobek nových dílů za poloviční cenu... asi tak.

-> dragon_cb_cz: A co na tech napravach udrzujes? Ja ji postavil a nesah na ni X let.
-> minno: Ale jo, spíš by mě ale zajímal důvod. Ve fabrice to složit tak aby to neteklo dokázali, takže to prostě jít musí...
Znovu opakuju, nejsem žádnej fanatickej zastánce kyvky, s vlečkou se jezdí parádně, ale kyvka je z pohledu ceny a dostupností dílů na údržbu pořád ještě jednodušší.
Znovu opakuju, nejsem žádnej fanatickej zastánce kyvky, s vlečkou se jezdí parádně, ale kyvka je z pohledu ceny a dostupností dílů na údržbu pořád ještě jednodušší.
-> dragon_cb_cz: nejdem viac o tom diskutovať. Ja som to skladal X-krát nové a viac ako 20 tis. km to nevydržalo nikdy aby to nezačalo slziť olejom do brzdy.... Netuším čím to bolo. A nie som sám čo s tým mal problém. Ide skôr o to, že u kyvky je vždy riziko že sa dostane olej do brzdy a človek si nikdy nemôže byť istý.....
-> minno: No někde chyba být musela, pokud jsi dal všechno nové a tobě to teklo a na ve fabrice skládanejch nápravách to neteklo... netvrdím, že jsi něco udělal špatně, ale nějaký důvod to mít musí...
-> dragon_cb_cz: ono je to skôr čo auto to iná situácia a je to nevysvetliteľné.... Poznám X áut ktorým ani novo vyskladaná náprava dlho suchá nevydržala..... A iné nápravy zas držia 20 rokov bez zásahu.... Osobne mi to tiež furt robilo problém, 20 tis. km a už to zas tieklo....vyskladané X polonáprav, komplet nové poloosy, nohavice, vyskúšané rôzne guferá vrátane originálov.... Argument že som robil niečo zle, neberiem....čo som sa ja s tým utrápil a udebatoval s inými ľuďmi a záver žiadny....
-> minno: Pokud se to udělá pořádně a použije se kvalitní gufero, nenapadá mě důvod, proč by se to mělo znova rychle vykurvit - to by se něco muselo stát poloose a pochybuju, že jí starý gufero vybrousí
Na MBčku je to gufero po výměně 10 let a pořád drží.

-> dragon_cb_cz 15.06.13 22:57:18: ono to drží kým to drží....až sa to už raz začne srať tak to potom meníš guferá raz ročne....
-> dragon_cb_cz:
Přesně, akorát domů se nějakým záhadným způsobem dostávám až po osmý večerní.
Přesně, akorát domů se nějakým záhadným způsobem dostávám až po osmý večerní.
-> palinator: Pro samý flákání a zanedbávání školy nejni čas jo? 

-> dragon_cb_cz:
Teď jsem za celej tejden neměl čas na to ani vybrousit kit. Tekoucí gufero budu řešit až.. až.. až..
Teď jsem za celej tejden neměl čas na to ani vybrousit kit. Tekoucí gufero budu řešit až.. až.. až..
-> palinator: A to je takovej problém to jednou za 30 let vyměnit? 

-> dragon_cb_cz:
Mně taky vydržely donedávna. Teď PZ chčije
a 75W90 za to nemůže. 
Mně taky vydržely donedávna. Teď PZ chčije


-> MOLSO:
1) Nejen sehnatelnost ale hlavně cena těch dílů... nová komplet kyvka (nohavice + poloosy + ramena + bubny ) je otázka 4 tisíc když jsi netrpělivý, nová komplet vlečka (šikmá ramena, podélná ramena, hřídele, poloosy, unašeče, bubny), pokud se ti podaří sehnat, je při hodně příznivé konstelaci hvězd otázka nejmíň dvojnásobku, spíš trojnásobku.
2) Dobře udržovaná sériová kyvka je prakticky nesmrtelná, kecy o guferech dvakrát za rok snad ani komentovat nebudu - na naší 105ce vydržely původní gufera až do jejího neslavného konce.
Vlečka je super, nic proti ní nemám a jízdu s ní si užívám. Ale jelikož vlastním dvě vlečková a 5 kyvkových aut, tak si myslím že docela dokážu srovnávat. Každá náprava má svoje...
1) Nejen sehnatelnost ale hlavně cena těch dílů... nová komplet kyvka (nohavice + poloosy + ramena + bubny ) je otázka 4 tisíc když jsi netrpělivý, nová komplet vlečka (šikmá ramena, podélná ramena, hřídele, poloosy, unašeče, bubny), pokud se ti podaří sehnat, je při hodně příznivé konstelaci hvězd otázka nejmíň dvojnásobku, spíš trojnásobku.
2) Dobře udržovaná sériová kyvka je prakticky nesmrtelná, kecy o guferech dvakrát za rok snad ani komentovat nebudu - na naší 105ce vydržely původní gufera až do jejího neslavného konce.
Vlečka je super, nic proti ní nemám a jízdu s ní si užívám. Ale jelikož vlastním dvě vlečková a 5 kyvkových aut, tak si myslím že docela dokážu srovnávat. Každá náprava má svoje...
-> Bukaj: ty vole Bukaj, u tech dilu na kyvku je to zvlastni - pred par lety nebyly zadny dily na emkovy poloosy, ale naopak na uzky toho bylo valnik, ted me prijde ze ej to naopak :-) nicmene zakladem je mit vse doma a poloosy alespon v 6ti sadach a pak mas klid :-) kdyz pridas 3-4 sady bubnu, nemuze te nic prekvapit...
-> Bukaj: som pisal ze pokial nie je v hnojovom stave
hukot ložísk - no hučia no ... ale radšej raz za 50 000 km vymením 4 ložiská ako 2 x ročne guferá na kyvke
Na zelenej mám najazdených 40 000 a zatial nehučí nič
vola v poloosach - kyvka detto .... tie kamene tiež neboli bohvie čo ... a poloosi sa dajú zohnať v peknom stave, prípane aj úplne nové
zohnatelnost dielov .... ok beriem je ot trocha zložitejšie ako na kyvku ale ked sa človek predzásobí nie je stratený

hukot ložísk - no hučia no ... ale radšej raz za 50 000 km vymením 4 ložiská ako 2 x ročne guferá na kyvke

vola v poloosach - kyvka detto .... tie kamene tiež neboli bohvie čo ... a poloosi sa dajú zohnať v peknom stave, prípane aj úplne nové

zohnatelnost dielov .... ok beriem je ot trocha zložitejšie ako na kyvku ale ked sa človek predzásobí nie je stratený

-> MOLSO:
1) ložiska v háji - hukot jak v aeroplánu
2) vůle v poloosách (a vlastně nejen v nich, ale také v tisícihranech atd)
3) sehnatelnost dílů (což není moc důvod, kyvka na tom bude za chvilku podobně)
4) už mne nic nenapadá, ale Dragon jistě doplní
1) ložiska v háji - hukot jak v aeroplánu

2) vůle v poloosách (a vlastně nejen v nich, ale také v tisícihranech atd)
3) sehnatelnost dílů (což není moc důvod, kyvka na tom bude za chvilku podobně)
4) už mne nic nenapadá, ale Dragon jistě doplní

-> minno: ty co sa tram, rehnis ? nevies spat ? 

-> MOLSO: 

-> dragon_cb_cz: no schvalne menuj aspon 2
som zvedavy ake problemy s vlečkou mozes mat
pokial nie je v hnojovom stave a zhnita tak sa len vozíš
som zvedavy ake problemy s vlečkou mozes mat

-> Evž@: Vyteklý gufera tě na vlečce trápit nebudou, ale zato má celou řadu úplně jiných specifických problémů 

Tak prasata kaput.Jedno jen lehce hryzle stacilo vyměnit gumičky,druhé už spojila rez na věky.Dokonce gufera ko na obou stranách.Jedno ložisko se muselo rozebrat a řezat vnitřní kroužek protože bylo totalka zahryzlé.Sem zvědav na druhou stranu.Je i s vlečkou tolik starostí?
tipnul bych vytekle prasatka .. mastne oblozeni a pak nebrzdi poradne nic
-> Evž@: Shodit bubny, prohlídnout, vyčistit...
Caute.Mam asi rok starý HBV na gls ježděný opravdu minimálně a zadek nedávno začal brzdit docela mizerně.Když na to hamstnu v 50 ti tak se bloknou jen přední kola a zadek jakoby nic.Samozřejmě se to odvzdušnilo a je to stejný.Hodil bych vinu na HBV ale jelikož začala brzdit mizerně i ručka s kterou se dřív dalo driftovat i na suchu tak bych hledat asi chybu tam nemyslíte?Na stk pred rokem mi rekly ze je tam neco spatne,neco o samostavu mi říkal,že jednou to naměří dobrý hodnoty a po dalším sešlápnutí špatný.
-> Lamz:
To bych netvrdil.
To bych netvrdil.
-> palinator: Takze jsou oba na hov 

-> Lamz:
1. válec.. mrtvej
2. válec.. tam netěsněj ventilky ne?
1. válec.. mrtvej
2. válec.. tam netěsněj ventilky ne?
1.HBV Pri odzdusneni pedal neni tvry jde az na podlahu a zespoda unika kapalina nove gumcky nepomohli
2.HBV pri pokusu odzdusneni brzdovka strika z nadobky
Otazka zni jsou tyto oba HBV v prde.... Nebo je chyba nekde jinde
2.HBV pri pokusu odzdusneni brzdovka strika z nadobky
Otazka zni jsou tyto oba HBV v prde.... Nebo je chyba nekde jinde