Hbv s120

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 07.05.2012 do 30.06.2013, založil/a Lamz
řadit dle data
12:48:12
30.06.2013
minno
-> Bukaj: áno, upgradoval som z verzie Mazelína 1.0b na Olej 2.0a3
00:14:43
29.06.2013
Bukaj
-> minno:

Asi vím, kde děláš chybu...

...že Ty leješ do převodovky olej? 3
23:33:02
28.06.2013
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já zatím naštěstí vůbec nic, teda pokud nepočítám jednu podložku pod buben na GLSce 4 Ale repas mě čeká hned na několika autech. A na kyvce jsem (s trochou nadsázky řečeno) schopný dát dvojnásobek nových dílů za poloviční cenu... asi tak.
23:25:30
28.06.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz: A co na tech napravach udrzujes? Ja ji postavil a nesah na ni X let.
23:20:02
28.06.2013
dragon_cb_cz
-> minno: Ale jo, spíš by mě ale zajímal důvod. Ve fabrice to složit tak aby to neteklo dokázali, takže to prostě jít musí...



Znovu opakuju, nejsem žádnej fanatickej zastánce kyvky, s vlečkou se jezdí parádně, ale kyvka je z pohledu ceny a dostupností dílů na údržbu pořád ještě jednodušší.
23:01:15
28.06.2013
minno
-> dragon_cb_cz: nejdem viac o tom diskutovať. Ja som to skladal X-krát nové a viac ako 20 tis. km to nevydržalo nikdy aby to nezačalo slziť olejom do brzdy.... Netuším čím to bolo. A nie som sám čo s tým mal problém. Ide skôr o to, že u kyvky je vždy riziko že sa dostane olej do brzdy a človek si nikdy nemôže byť istý.....
22:50:19
28.06.2013
dragon_cb_cz
-> minno: No někde chyba být musela, pokud jsi dal všechno nové a tobě to teklo a na ve fabrice skládanejch nápravách to neteklo... netvrdím, že jsi něco udělal špatně, ale nějaký důvod to mít musí...
20:50:26
28.06.2013
minno
-> dragon_cb_cz: ono je to skôr čo auto to iná situácia a je to nevysvetliteľné.... Poznám X áut ktorým ani novo vyskladaná náprava dlho suchá nevydržala..... A iné nápravy zas držia 20 rokov bez zásahu.... Osobne mi to tiež furt robilo problém, 20 tis. km a už to zas tieklo....vyskladané X polonáprav, komplet nové poloosy, nohavice, vyskúšané rôzne guferá vrátane originálov.... Argument že som robil niečo zle, neberiem....čo som sa ja s tým utrápil a udebatoval s inými ľuďmi a záver žiadny....
17:08:00
28.06.2013
dragon_cb_cz
-> minno: Pokud se to udělá pořádně a použije se kvalitní gufero, nenapadá mě důvod, proč by se to mělo znova rychle vykurvit - to by se něco muselo stát poloose a pochybuju, že jí starý gufero vybrousí 4 Na MBčku je to gufero po výměně 10 let a pořád drží.
10:59:07
28.06.2013
minno
-> dragon_cb_cz 15.06.13 22:57:18: ono to drží kým to drží....až sa to už raz začne srať tak to potom meníš guferá raz ročne....
23:42:22
15.06.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:

Přesně, akorát domů se nějakým záhadným způsobem dostávám až po osmý večerní.
23:12:52
15.06.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Pro samý flákání a zanedbávání školy nejni čas jo? 3
23:06:44
15.06.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:

Teď jsem za celej tejden neměl čas na to ani vybrousit kit. Tekoucí gufero budu řešit až.. až.. až..
22:57:18
15.06.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: A to je takovej problém to jednou za 30 let vyměnit? 4
22:38:05
15.06.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:

Mně taky vydržely donedávna. Teď PZ chčije 8 a 75W90 za to nemůže. 40
22:33:31
15.06.2013
dragon_cb_cz
-> MOLSO:



1) Nejen sehnatelnost ale hlavně cena těch dílů... nová komplet kyvka (nohavice + poloosy + ramena + bubny ) je otázka 4 tisíc když jsi netrpělivý, nová komplet vlečka (šikmá ramena, podélná ramena, hřídele, poloosy, unašeče, bubny), pokud se ti podaří sehnat, je při hodně příznivé konstelaci hvězd otázka nejmíň dvojnásobku, spíš trojnásobku.



2) Dobře udržovaná sériová kyvka je prakticky nesmrtelná, kecy o guferech dvakrát za rok snad ani komentovat nebudu - na naší 105ce vydržely původní gufera až do jejího neslavného konce.



Vlečka je super, nic proti ní nemám a jízdu s ní si užívám. Ale jelikož vlastním dvě vlečková a 5 kyvkových aut, tak si myslím že docela dokážu srovnávat. Každá náprava má svoje...
12:51:50
15.06.2013
VeTeV
-> Bukaj: ty vole Bukaj, u tech dilu na kyvku je to zvlastni - pred par lety nebyly zadny dily na emkovy poloosy, ale naopak na uzky toho bylo valnik, ted me prijde ze ej to naopak :-) nicmene zakladem je mit vse doma a poloosy alespon v 6ti sadach a pak mas klid :-) kdyz pridas 3-4 sady bubnu, nemuze te nic prekvapit...
07:40:08
15.06.2013
MOLSO
-> Bukaj: som pisal ze pokial nie je v hnojovom stave 4



hukot ložísk - no hučia no ... ale radšej raz za 50 000 km vymením 4 ložiská ako 2 x ročne guferá na kyvke 3 Na zelenej mám najazdených 40 000 a zatial nehučí nič



vola v poloosach - kyvka detto .... tie kamene tiež neboli bohvie čo ... a poloosi sa dajú zohnať v peknom stave, prípane aj úplne nové 4



zohnatelnost dielov .... ok beriem je ot trocha zložitejšie ako na kyvku ale ked sa človek predzásobí nie je stratený 47
07:19:32
15.06.2013
Bukaj
-> MOLSO:

1) ložiska v háji - hukot jak v aeroplánu 3

2) vůle v poloosách (a vlastně nejen v nich, ale také v tisícihranech atd)

3) sehnatelnost dílů (což není moc důvod, kyvka na tom bude za chvilku podobně)

4) už mne nic nenapadá, ale Dragon jistě doplní4
07:06:21
15.06.2013
MOLSO
-> minno: ty co sa tram, rehnis ? nevies spat ? 40
06:36:21
15.06.2013
minno
-> MOLSO: 47
06:23:47
15.06.2013
MOLSO
-> dragon_cb_cz: no schvalne menuj aspon 2



som zvedavy ake problemy s vlečkou mozes mat 9 pokial nie je v hnojovom stave a zhnita tak sa len vozíš
21:49:20
14.06.2013
dragon_cb_cz
-> Evž@: Vyteklý gufera tě na vlečce trápit nebudou, ale zato má celou řadu úplně jiných specifických problémů 1
21:37:15
14.06.2013
Evž@
Tak prasata kaput.Jedno jen lehce hryzle stacilo vyměnit gumičky,druhé už spojila rez na věky.Dokonce gufera ko na obou stranách.Jedno ložisko se muselo rozebrat a řezat vnitřní kroužek protože bylo totalka zahryzlé.Sem zvědav na druhou stranu.Je i s vlečkou tolik starostí?
14:04:02
06.06.2013
Zazaa
tipnul bych vytekle prasatka .. mastne oblozeni a pak nebrzdi poradne nic
14:03:57
06.06.2013
dragon_cb_cz
-> Evž@: Shodit bubny, prohlídnout, vyčistit...
13:58:55
06.06.2013
Evž@
Caute.Mam asi rok starý HBV na gls ježděný opravdu minimálně a zadek nedávno začal brzdit docela mizerně.Když na to hamstnu v 50 ti tak se bloknou jen přední kola a zadek jakoby nic.Samozřejmě se to odvzdušnilo a je to stejný.Hodil bych vinu na HBV ale jelikož začala brzdit mizerně i ručka s kterou se dřív dalo driftovat i na suchu tak bych hledat asi chybu tam nemyslíte?Na stk pred rokem mi rekly ze je tam neco spatne,neco o samostavu mi říkal,že jednou to naměří dobrý hodnoty a po dalším sešlápnutí špatný.
22:05:50
07.05.2012
palinator
-> Lamz:

To bych netvrdil.
20:52:39
07.05.2012
Lamz
-> palinator: Takze jsou oba na hov 1
20:50:28
07.05.2012
palinator
-> Lamz:

1. válec.. mrtvej

2. válec.. tam netěsněj ventilky ne?
20:45:31
07.05.2012
Lamz
1.HBV Pri odzdusneni pedal neni tvry jde az na podlahu a zespoda unika kapalina nove gumcky nepomohli

2.HBV pri pokusu odzdusneni brzdovka strika z nadobky

Otazka zni jsou tyto oba HBV v prde.... Nebo je chyba nekde jinde
Extreme Tyres