
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Náhrada předních bubnů na Mb
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 23.04.2012 do 23.04.2012, založil/a dragon_cb_cz
16:33:20
23.04.2012
23.04.2012

dragon_cb_cz
-> stepan: OK, to by bylo super. Koukám, že jsi z KH - tam já budu nejspíš sobota -> pondělí 

16:28:59
23.04.2012
23.04.2012

stepan
-> Vít Heřman: No nový určitě nebude mít, ale jetý slušný si myslim že jo, pojedu tam asi v pátek nebo v sobotu, tak pak můžu napsat.
16:26:00
23.04.2012
23.04.2012

dragon_cb_cz
-> stepan: Pokud má děda zásoby předních bubnů na MB a má tendence je vyhazovat, tak prosím vyhazovat mým směrem. Nemám v rezervě žádný, ani jetý, natož nový.
16:23:54
23.04.2012
23.04.2012

stepan
-> Vít Heřman: A to nemůžeš sehnat originál bubny? Myslim, že děda nějaký zásoby bude mít jestli to ještě nevyhodil kdybys chtěl.
16:12:42
23.04.2012
23.04.2012

dragon_cb_cz
-> stepan: Tak jak se to vezme - pokud by ten střed skutečně pasoval na MB těhlici tak myslím, že to že bude buben skládaný a ne v jednom kuse až takový prohřešek proti originálu není a při nasazeném kole nikdo nic nepozná.
15:49:53
23.04.2012
23.04.2012

stepan
-> Vít Heřman: A co z toho? Pokud chceš mít originál, tak je to prasárna, a pokud na originálu netrváš, tak bych dal kotouče.
15:44:45
23.04.2012
23.04.2012

dragon_cb_cz
No o to mi jde - jaký tam bude rozdíl v "odsazení" od těhlice, aby ten buben nebyl povylezlý nebo naopak neměl tendenci namáčknout se na těhlici až moc, tak mě zajímá jestli někdo nemá zkušenost. A případně "kvalifikovaný odhad" jak moc velký rozdíl ještě může být akceptovatelný.
13:12:45
23.04.2012
23.04.2012

vhml
Nevím jestli náhrada za vlečkovej buben je plně bezbolestná...
Ale z principu to fungovat může. Jen pokud to bude uděláno z origo bubnu a tak to o sílu převlečeného bubnu bude širší, ale to je cca 5mm...
Ale z principu to fungovat může. Jen pokud to bude uděláno z origo bubnu a tak to o sílu převlečeného bubnu bude širší, ale to je cca 5mm...
12:09:29
23.04.2012
23.04.2012

dragon_cb_cz
Jeden prodejce mi teď jako přední bubny na MB nabízí něco, co jsem identifikoval (předběžně
) jako vlečkové bubny a přední náboj pro kotouč. Setkal jste se někdo s něčím takovým? Další možnost je, že ten náboj je vyříznutý a přesoustružený z jetých MB bubnů. Teď jde o to jak poznat, že to bude pasovat na MB těhlici.
Pokud dobře koukám do katalogu, tak vnější rozměry ložisek na MB těhlici jsou 52 a 47 mm? Takže by ten náboj měl mít tyhle vnitřní průměry? Případně nevíte někdo označení ložiska, které by rozměrově tohle kompenzovalo - tzn vnější průměr jako na kotoučovém náboji, ale vnitřní pro MB těhlici (a odpovídající tloušťku, aby se to tam všechno vešlo)?
No a poslední věc - tušíte někdo jestli to vůbec může sedět - tzn jestli to nebude vůči náboji posunuté příliš ven nebo naopak dovnitř? Pokud by to fungovalo, byla by to relativně bezbolestná náhrada předních bubnů.

Pokud dobře koukám do katalogu, tak vnější rozměry ložisek na MB těhlici jsou 52 a 47 mm? Takže by ten náboj měl mít tyhle vnitřní průměry? Případně nevíte někdo označení ložiska, které by rozměrově tohle kompenzovalo - tzn vnější průměr jako na kotoučovém náboji, ale vnitřní pro MB těhlici (a odpovídající tloušťku, aby se to tam všechno vešlo)?
No a poslední věc - tušíte někdo jestli to vůbec může sedět - tzn jestli to nebude vůči náboji posunuté příliš ven nebo naopak dovnitř? Pokud by to fungovalo, byla by to relativně bezbolestná náhrada předních bubnů.