Ostré řízení TÝm Motorsport

prohledat
271 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 01.04.2012 do 30.05.2022, založil/a radekp
řadit dle data
21:09:47
15.09.2013
havlik
-> Tomaso435: místa je tam dost jen se přidávala asi 2 nebo 3mm podložka pod to víko se šroubem na přítlak
21:08:26
15.09.2013
Tomaso435
-> kamikaze: jo už to vidim :)



a ted mi řekni, na ten věčí pruměr, je tam dostatek místa? nebo se upravuje ještě onem domek? o kolik je to větší než origo?
21:07:55
15.09.2013
m8rinek
-> Tomaso435: Tak musíš zachovat modul, aby to pass a přidáš zub.. Co se asi stane s průměrem?
21:07:16
15.09.2013
Tomaso435
-> kamikaze: jasně to sem pochopil, ja když si vemu tady pastorek a chtěl bych zachovat pruměr, tak ty zoubky tam musej bejt hustějc... tim padem mi to teoreticky nevychází aby to pobral zase hřeben.... ale jak vidim tak to funguje..

jak je to s tím pruměrem ?
21:03:13
15.09.2013
kamikaze
Průměr by měl být větší
zvětšit Ostré řízení TÝm Motorsport - obrázek od kamikaze vložen 15.09.2013 21:03:13
20:59:14
15.09.2013
kamikaze
-> Tomaso435: Pozor, šroubovice je tam je z důvodu úhlu hřeben/pastorek. Je to prostě ozubené kolo, žádný šnek. Víc zubů - na hřebenu máš plácnu 30 zubů, pastorek bude mít 10, tedy jsou potřeba 3 otáčky pastorku. pokud bude mít pastorek 15 zubů, stačí ti jen 2. 4
20:58:38
15.09.2013
Tomaso435
-> havlik: a pruměr je zachovalej? nebo se do origo řízení vejde pruměr věčí, tim zachováš vlastně ty mezery,aby to zapadalo, a tim padem je tam možno vecpat ještě jednu "drážku" aby to zabíralo rychleji?
20:46:26
15.09.2013
havlik
-> Tomaso435: no funguje to:)
20:45:07
15.09.2013
Tomaso435
-> havlik: no mě to právě moc nejde do hlavy, aby zustal hřeben origo a pastorek měl jinačí "stoupání" a zapadalo to do sebe.....
20:44:20
15.09.2013
Tomaso435
-> kamikaze: jasny ....

jak víc zubu ? měl sem právě za to že tam bude řídčejší to zakroucení... nebo možná spíš premejšlim blbě.....



neměl bys fotky pro porovnání prosimtě? :)
20:44:02
15.09.2013
sikula
Je možné sehnat někde výkres ostrého pastorku?
20:42:11
15.09.2013
havlik
no origo závodní verze byly nové oba kusy, tohle "zjednodušení" snad vymyslel saky aby to bylo levnější a fungovalo to.
20:37:40
15.09.2013
kamikaze
-> Tomaso435: Logicky, potřebuješ převod do rychla, takže potřebuješ víc síly. Mění se jen pastorek, má víc zubů4
20:33:38
15.09.2013
Tomaso435
Kucí, když se řekne ostrý řízení, tim je myšlen pouze pastorek s vostřeším stoupáním uspusobenej na origo hřeben? nebo jsou to oba dva komponenty sladěny k sobě?

... tim že to je strmější, to asi určitě jde zatačí i tíž žejo? :-))))

já jen jak to tam vlastně je :)
22:54:26
28.08.2013
kamikaze
-> Fén: no oproti klasice je tam tem rozdělovač tlaku či jak to nazvat. A p říručce je jen manžety a tyčky s klobem, ale to by chtělo nějak zajistit je na to nějakej přípravek, ale nepohopil jsem jak funguje :( Další věc, jak zaslepit otvory po trubkách. Nejlíp asi udělat propojku. Hřeben mám v ruce poprvý, tak mě prosím nemějte za blbce :D
upraveno 1x, naposled 28.08.2013 22:56:47
20:41:41
28.08.2013
OndraKrupi
řízení taky doma :-)
20:22:03
28.08.2013
Fén
-> kamikaze: Podle dílenské příručky jako klasické.
16:26:40
28.08.2013
kamikaze
Servo a vlnovec doma, jak moc se to dá rozebrat?4
22:52:08
25.08.2013
kamikaze
Jupí, takže sehnat řízení a volantovku pokud se nepletu?
06:44:45
23.08.2013
OndraKrupi
-> U-Geen: no ono stačí i nezapojit tyč řízení do šneka, to pak točíš točíš a nic se neděje... 3
23:34:21
22.08.2013
Fén
-> U-Geen: Jenom trochu proměnlivý rejd. :o))
23:19:22
22.08.2013
U-Geen
-> OndraKrupi: nezapojenim sneka naopak ziskas tzv. nekonecny prevod.
22:36:06
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Jo. Jsem asi vážně trochu přetažen. :o))
22:35:06
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: spíš nezapojením serva ne? 4
22:32:28
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Nezapojením šneka by to fungovat mělo.



Edit: "šneka" číst jako "serva". Děkuji. :o)
upraveno 1x, naposled 22.08.2013 22:37:04
22:29:00
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: takže stačí sehnat se servem a servo nezapojit a nebo vyměnit šněka do starého řízení :-)
22:25:11
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Ano a ano.
22:20:54
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: jako podle toho že tam je vývod na servo? takže 1,6 se servem měla také 3 otáčky?
22:13:16
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Poznat by se to mělo podle trubiček na skříni řízení.



Klasika:



007 350 278 - 10.94 - 12.94

007 350 027 - 01.95 - 02.96

6U1 422 051 B - 03.96



Servo:



6U1 422 051
21:56:18
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: někdo píše 3,7, někdo 3,6



Edit: A nějaké katalogové číslo nebo jako jak to poznat?
upraveno 1x, naposled 22.08.2013 21:56:45
21:52:52
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: 3,6
21:51:06
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: a normální 1,3 bez serva je 3,7 že?
21:38:46
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Menší oprava, jsem asi četl trochu rychleji než jsem stíhal zpracovávat text. :o)



U 1,9 D je se servem (3 otáčky).
21:10:49
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: ooo :-) asi pujdu shánět ;-) ty asi nemáš co?
20:42:11
22.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: O 0,6 otáčky.
08:49:34
22.08.2013
OndraKrupi
-> Fén: to je strmější? nebo stejné se servem?

Servo nechci 4
upraveno 1x, naposled 22.08.2013 09:13:10
22:08:25
21.08.2013
Fén
-> OndraKrupi: Tak tam dej z 1,9 D. :o)
20:48:13
21.08.2013
OndraKrupi
mě by to zajímalo na FA/FE4
20:19:20
21.08.2013
koukám, že se nedostala rOMANovi odpověď, tak se přidám....kdo ještě ? Saky ?
21:05:46
09.07.2013
rOMAN
Da se nekde jinde sehnal to ostre rizeni nebo jedina moznost je tohle?
23:11:25
23.05.2012
TooM-As
ne, právě že nevím co to je za pastorek resp. celé řízení , a navíc je to z favorita.
16:34:27
23.05.2012
radekp
-> TooM-As: tenhle pastorek vyrobil Saky? jinak zvětšený průměr ukazuju už v prvním příspěvku
23:46:33
21.05.2012
TooM-As
Trochu jsem zapoměl na ty fotky.
zvětšit Ostré řízení TÝm Motorsport - obrázek od TooM-As vložen 21.05.2012 23:46:33
19:55:46
17.05.2012
m8rinek
-> havlik: tady to, že jsou tyčky kratší bude spíš vedlejší záležitost, důležité je, že jsou rovné...
19:29:52
17.05.2012
TTomas
-> radekp: Zalezi jak je zkratis...pokud zachovas uhel a zkratis jen tu rovnou cast, tak se nic nedeje.
15:51:02
17.05.2012
TooM-As
ohledně toho měření , měřil jsem to na ponku , řízení ještě nemám v autě , a ohnedně výroby fakt nevím jak to zjistit , na pastorku nic vyražené není , délka odpovídá standartnímu. odpoledne dám fotky.



jinak čísla na řízení - krytka přes osu pastorku - F368000 -1

- tělo pod krytkou pastorku - F358800/1-2

- tělo u levé manžety - 2151004.8 nad tím vyraženo X

-zespoda na těle řízení co končí pastorek vyraženo - U V V
14:29:59
17.05.2012
radekp
-> havlik: S podomácku zkrácenýma tyčkama jezdí i George Negru (Georgina).

Tohle řešení podle mě ovlivňuje lichoběžník řízení (ackermannova podmínka), nebo se pletu?
14:21:14
17.05.2012
havlik
tak ono se to dá i pak řešit upravenýma tyčkama ale to už je spíš jen pro malou regulaci ke zkrácenýmu řízení od sakyho si tak myslim.
zvětšit Ostré řízení TÝm Motorsport - obrázek od havlik vložen 17.05.2012 14:21:14
14:15:09
17.05.2012
radekp
-> TooM-As: Já jsem naměřil cca 2,7 otáčky, mělo být 2,5. Jak píše Eidy, mohou to být i vymačkané dorazy. V době kdy jsem to měřil jsem měl asi 4 mm rozbíhavost, takže to změřím znovu(předpokládám že dorazy jsou vzdau, teď si to nevybavuju).



Podle toho, že víko pastorku z Fe, Fa má 2 mm nálitek ke šneku jsem měl za to, že dělají jeden pastorek pro Š130-Fe... Je hřeben u těchto aut rozdílný? nebo jsou jen jinak dlouhé tyčky?
13:25:47
17.05.2012
TTomas
-> Eidy: Saky vymyslel nevymyslene...K originalnimu rizeni by musel vyrabet i hreben a to by nikdo nezaplatil...takze prepocital modul zubu aby behal na seriovem hrebenu.
Extreme Tyres