skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
navaření těhlice favorit
-> Sejki: Váleček vývodem hore a fungovalo to.
-> zajoch: jo ale funguje to jen se spojkovym valeckem, navic musis mit resenej doraz tak aby se choval jako prutokac a nebyl zavrenej, to by ti pak zadek nebrzdil a priprav se na mozne problemy, ten spojkovej valecek by mel bejt nejak natocenej, jinak muze bejt zavzdusnenej a nebude to chodit... urcite zde nekdo poradi... nebo pak koupit nejaky drahy valecek ze speedpro primo na to urceny...
-> Sejki: Jo tahlé. t mě ani nenapadlo. díky.. ´
nějak sem hydraulickou ručku neřešil a jedinou co sem viděl byla s 4p bzdičema vzadu. tkže na ručce měl vlastní nádobku s brzdvkou..
potom teda není co řešit ;) díky


-> zajoch: HBV --> hyd. rucka se spojkovym valeckem --> zadni 1p trmen chapes? kdyz slapnes na brzdu tak se valecek na rucce chova jako prutokac... kdyz pak zatahnes za rucku tak ti brzdi zadni kola...
-> Sejki: Tak to právě nemůžu... nemohl bych potom zadní brzdy mít zapojené na HBV.... páč to není jak 4P kde si 2p zapojím na HBV a 2 a ručku. Feda má jen jednen pístek a plovoucí třen...
proto mi logicky příjde nutné mít tam jiné třmeny...

-> zajoch: no a co na tom presne nechapes? staci ti hydraulicka rucka se spojkovym valeckem, privod ze predu od valce a vyvod na zadni brzdice...
Když je tady takové krásné téma, jaké jsou teda ověřené možnosti brzd?? o 4p sem taky uvažovaly ale příjde mi to drahé a vůbec.. radši bych je dal na svojí šade než na bugy.., 
mám vzadu na bugy připravenou, upravenou těhlici z felicie a nenapadá mě způsob jak rozchodit ruční brzdu jen čistě na zadek. je vcelku jedno jestli to bude plovoucí, pevné, hydraulické nebo lanovodem.. :D hlavně aby se ručkou dal vyvolat přetáčivý smyk :D

mám vzadu na bugy připravenou, upravenou těhlici z felicie a nenapadá mě způsob jak rozchodit ruční brzdu jen čistě na zadek. je vcelku jedno jestli to bude plovoucí, pevné, hydraulické nebo lanovodem.. :D hlavně aby se ručkou dal vyvolat přetáčivý smyk :D
je víc variant průměrů kotouču, ale pak se musejí dávat už větší kola :), víc byste se dočetly v homologačních listech
tak já mám 240mm a možná by se dalo jít ještě o 5mm dolů ale to už si stejně moc nepomůžu . jde spíš o konstrukci disku. Na origo favoriťácký musím dát 3cm podložku , ale na disky co jsem koupil se slickama už mi stačí jen 2cm.
-> TooM-As: áčko je 256mm+-milimetr
Skutečně ? já se právě nikde nemohl dopátrat fotek složené Ačkové sestavy , a navíc jsem chtěl ještě menší kotouč (Ačko mělo tuším 280mm ne ?) takže jsem to ani moc neřešil.
v pondělí dostanu upravené větrané kotouče tak uvidím jak to pasuje s nimi.
v pondělí dostanu upravené větrané kotouče tak uvidím jak to pasuje s nimi.
zaobly jenom ty místa kde je to uříznutý, tohle neupadne, jelikož přesně takhle jsou řešený áčkový brzdy na favoritu a felicii, jenom s tím rozdílem že oni ten mezikus mají duralovej a ty železnej
myslíš ? mě osobně se to esteticky moc nelíbí , ale lepší řešení jak splnit moje požadavky jsem nevymyslel. Tedy kromě toho vaření kterého se pořdá trochu bojím , jak píše favo110lrs že to jde tak si brzo opatřím ještě nějaké těhlice a vyzkouším variantu s navařením komplet nového držáku. jen ještě nevím jak to otestovat aby nehrozilo že se v tom autě zabiju .
krásná práce, jako od fabriky
-> TooM-As: jo normálním Cočkem to zvaříš ale né nějakou hobby 150 :)
4 - s originálním favorit kotoučem.
-> TooM-As: ne že by nelíbilo, ale většině to přijde jako zvytečná úprava, když je hodně možností jak to udělat bez většího zásahu do těhlice.
schvalně dej foto. třeba tim někoho inspiruješ
schvalně dej foto. třeba tim někoho inspiruješ

No konečně jasná odpověď, a čím ? Co2 a obyč drát nebo něco speciálního ? Já jsem to tedy vyřešil nakonec redukcí. A podle kol se musí dat 2 - 3 cm podložka. Dal bych foto ale mnohým zde by se to nelíbilo.
samozřejme že jde svářet na těhlici...
jo přesně tak, kotouč má průměr 256 mm, ale to už tam musí být 14" když nepoužiješ dělítka
Ačkovej favorit měl ďelítka tuším, tam se to vešlo i s mnohem větším kotoučem.
a budeš to dělat na 13" kola, nějakou svojí metodou nebo to uděláš podle Áčkovýho favorita/ felicie?
Ano mám je doma (a k nim už všechny věci na repas) a ano mohlo by to být cool když to půjde.
-> TooM-As: a prosim te rekni nam jednu vec. ty 4pisty chces proto ze je mas doma a chces to mit proste COOL nebo to ma nejaky jiny ucel?zatim si nam to nevysvetlil, protoze je vice jinych a overenych moznosti brzd nez se srat s 4pisty
-> Eidy 27.01.12 11:16:38: aj felda kit car mala hlinikove... 

No protože chci 4pisty.
Proc tam nedas nejake brzdice jako davaji vsichni ostatni a nemuseji nic varit ? Tady urcite najde naky facko/felicii s jinejma kotoucema a brzdicema na 13" kolo.
-> Eidy: jenže hliníkový.
Ten litinovej ingot přece jenom není takový výhra
Ten litinovej ingot přece jenom není takový výhra
-> exwrcteam: tovární okruhový fáčka měly taky 4p, pokud vím.
-> TooM-As: v tom pripade by me taky zajimalo proc tahle uprava?
nevim jestli je rozumny pouzit 4 pist na favo sou lepsi trmeny
prijde mi to stejny jako davat do 120 itky 105 kovej motor 


-> havlik: takže se tu řeší jen umanutost....
požívají se tak takový duralový mezikusy, šenkl se musí obrobit, 13" kola by musely být mtx aby se to tam celý vešlo
-> OndraKrupi: kdyby to bylo na zavody tak nebude resit ze chce 4x98 a 13"
-> TooM-As: a ještě dotaz: na co tahle úprava? závody?
případně není lepší sehnat jinou těhlici? pokud bys třeba dělal i Ačkové tlumiče, unibaly atd...
případně není lepší sehnat jinou těhlici? pokud bys třeba dělal i Ačkové tlumiče, unibaly atd...
-> jok3r: koncern mi nesmí do baráku :-D navíc chci zůstat u 4x98 . Jednodušší by to asi bylo , ale nebylo by to podle mých představ.
-> Nepér: Radku, píše, že "nebude origo kotouč, ale rozměrově velmi podobný z fiatu uno (chlazený)" 

a nechces dat dozadu radsi koncern brzdy origo zadni? a dopredu bych radsi dal ford + kotouc dle vyberu, urcite to bude jednodusi nez 4p...
Na co tam dávat 4 píst, když ten plnej kotouč se stejně neuchladí?
Zatím mám vyrobeny adaptér na přední brzdy z favorita, ale kamarád mi ješte nabízel 2 pistky že 120 , tak to taky zkusím.
-> TooM-As: a vzadu budeš mít co?
-> Honza5: správně , chci zůstat u 13"tek
-> vhml: nebude origo kotouč, ale rozměrově velmi podobný z fiatu uno (chlazený) špatně jsem to předtím napsal.
-> OndraKrupi: chci 4písty
-> vhml: nebude origo kotouč, ale rozměrově velmi podobný z fiatu uno (chlazený) špatně jsem to předtím napsal.
-> OndraKrupi: chci 4písty
-> TooM-As: nejlepší řešení máš ford siera třmen bez ABS(54mm pístek) a 236 chlazený kotouč.
tam se s 4mm podložkou nebo s dobrým ET vejde 13" kolo bez problému
tam se s 4mm podložkou nebo s dobrým ET vejde 13" kolo bez problému