navaření těhlice favorit

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.01.2012 do 27.09.2016, založil/a TooM-As
řadit dle data
20:19:20
27.09.2016
ochoda
-> Sejki: Váleček vývodem hore a fungovalo to.
14:44:25
25.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> zajoch: jo ale funguje to jen se spojkovym valeckem, navic musis mit resenej doraz tak aby se choval jako prutokac a nebyl zavrenej, to by ti pak zadek nebrzdil a priprav se na mozne problemy, ten spojkovej valecek by mel bejt nejak natocenej, jinak muze bejt zavzdusnenej a nebude to chodit... urcite zde nekdo poradi... nebo pak koupit nejaky drahy valecek ze speedpro primo na to urceny...
13:46:30
25.09.2016
zajoch
-> Sejki: Jo tahlé. t mě ani nenapadlo. díky.. ´3 nějak sem hydraulickou ručku neřešil a jedinou co sem viděl byla s 4p bzdičema vzadu. tkže na ručce měl vlastní nádobku s brzdvkou.. 1 potom teda není co řešit ;) díky
13:19:25
25.09.2016
Sejki - zrušená registrace
13:15:58
25.09.2016
Sejki - zrušená registrace
nejak takhle..
zvětšit navaření těhlice favorit - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 25.09.2016 13:15:58
13:13:13
25.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> zajoch: HBV --> hyd. rucka se spojkovym valeckem --> zadni 1p trmen chapes? kdyz slapnes na brzdu tak se valecek na rucce chova jako prutokac... kdyz pak zatahnes za rucku tak ti brzdi zadni kola...
12:56:06
25.09.2016
zajoch
-> Sejki: Tak to právě nemůžu... nemohl bych potom zadní brzdy mít zapojené na HBV.... páč to není jak 4P kde si 2p zapojím na HBV a 2 a ručku. Feda má jen jednen pístek a plovoucí třen... 3 proto mi logicky příjde nutné mít tam jiné třmeny...
upraveno 1x, naposled 25.09.2016 12:56:20
12:45:44
25.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> zajoch: no a co na tom presne nechapes? staci ti hydraulicka rucka se spojkovym valeckem, privod ze predu od valce a vyvod na zadni brzdice...
12:44:01
25.09.2016
zajoch
Když je tady takové krásné téma, jaké jsou teda ověřené možnosti brzd?? o 4p sem taky uvažovaly ale příjde mi to drahé a vůbec.. radši bych je dal na svojí šade než na bugy.., 3

mám vzadu na bugy připravenou, upravenou těhlici z felicie a nenapadá mě způsob jak rozchodit ruční brzdu jen čistě na zadek. je vcelku jedno jestli to bude plovoucí, pevné, hydraulické nebo lanovodem.. :D hlavně aby se ručkou dal vyvolat přetáčivý smyk :D
20:26:50
13.02.2012
Petr frei
je víc variant průměrů kotouču, ale pak se musejí dávat už větší kola :), víc byste se dočetly v homologačních listech
23:03:06
12.02.2012
TooM-As
tak já mám 240mm a možná by se dalo jít ještě o 5mm dolů ale to už si stejně moc nepomůžu . jde spíš o konstrukci disku. Na origo favoriťácký musím dát 3cm podložku , ale na disky co jsem koupil se slickama už mi stačí jen 2cm.
21:25:55
12.02.2012
favo110lrs
-> TooM-As: áčko je 256mm+-milimetr
21:15:14
12.02.2012
TooM-As
Skutečně ? já se právě nikde nemohl dopátrat fotek složené Ačkové sestavy , a navíc jsem chtěl ještě menší kotouč (Ačko mělo tuším 280mm ne ?) takže jsem to ani moc neřešil.



v pondělí dostanu upravené větrané kotouče tak uvidím jak to pasuje s nimi.
20:10:11
12.02.2012
Petr frei
zaobly jenom ty místa kde je to uříznutý, tohle neupadne, jelikož přesně takhle jsou řešený áčkový brzdy na favoritu a felicii, jenom s tím rozdílem že oni ten mezikus mají duralovej a ty železnej
13:35:12
12.02.2012
TooM-As
myslíš ? mě osobně se to esteticky moc nelíbí , ale lepší řešení jak splnit moje požadavky jsem nevymyslel. Tedy kromě toho vaření kterého se pořdá trochu bojím , jak píše favo110lrs že to jde tak si brzo opatřím ještě nějaké těhlice a vyzkouším variantu s navařením komplet nového držáku. jen ještě nevím jak to otestovat aby nehrozilo že se v tom autě zabiju .
12:21:03
11.02.2012
Petr frei
krásná práce, jako od fabriky
10:02:07
11.02.2012
favo110lrs
-> TooM-As: jo normálním Cočkem to zvaříš ale né nějakou hobby 150 :)
22:34:05
10.02.2012
TooM-As
22:33:14
10.02.2012
TooM-As
22:33:01
10.02.2012
TooM-As
4 - s originálním favorit kotoučem.
zvětšit navaření těhlice favorit - obrázek od TooM-As vložen 10.02.2012 22:33:01
upraveno 1x, naposled 10.02.2012 22:36:12
22:32:24
10.02.2012
TooM-As
22:32:03
10.02.2012
TooM-As
22:31:52
10.02.2012
TooM-As
11:58:18
10.02.2012
OndraKrupi
-> TooM-As: ne že by nelíbilo, ale většině to přijde jako zvytečná úprava, když je hodně možností jak to udělat bez většího zásahu do těhlice.



schvalně dej foto. třeba tim někoho inspiruješ4
11:34:22
10.02.2012
TooM-As
No konečně jasná odpověď, a čím ? Co2 a obyč drát nebo něco speciálního ? Já jsem to tedy vyřešil nakonec redukcí. A podle kol se musí dat 2 - 3 cm podložka. Dal bych foto ale mnohým zde by se to nelíbilo.
upraveno 1x, naposled 10.02.2012 20:02:15
20:49:06
08.02.2012
favo110lrs
samozřejme že jde svářet na těhlici...
15:19:19
31.01.2012
Petr frei
jo přesně tak, kotouč má průměr 256 mm, ale to už tam musí být 14" když nepoužiješ dělítka
07:43:23
31.01.2012
TooM-As
Ačkovej favorit měl ďelítka tuším, tam se to vešlo i s mnohem větším kotoučem.
20:38:20
30.01.2012
Petr frei
a budeš to dělat na 13" kola, nějakou svojí metodou nebo to uděláš podle Áčkovýho favorita/ felicie?
10:28:18
30.01.2012
TooM-As
Ano mám je doma (a k nim už všechny věci na repas) a ano mohlo by to být cool když to půjde.
09:50:59
30.01.2012
OndraKrupi
-> TooM-As: a prosim te rekni nam jednu vec. ty 4pisty chces proto ze je mas doma a chces to mit proste COOL nebo to ma nejaky jiny ucel?zatim si nam to nevysvetlil, protoze je vice jinych a overenych moznosti brzd nez se srat s 4pisty
01:06:18
30.01.2012
Maťulo
-> Eidy 27.01.12 11:16:38: aj felda kit car mala hlinikove... 4
00:50:23
30.01.2012
TooM-As
No protože chci 4pisty.
22:26:54
27.01.2012
pavucina
Proc tam nedas nejake brzdice jako davaji vsichni ostatni a nemuseji nic varit ? Tady urcite najde naky facko/felicii s jinejma kotoucema a brzdicema na 13" kolo.
12:17:44
27.01.2012
vhml
-> Eidy: jenže hliníkový.



Ten litinovej ingot přece jenom není takový výhra
11:16:38
27.01.2012
Eidy
-> exwrcteam: tovární okruhový fáčka měly taky 4p, pokud vím.
21:55:19
26.01.2012
jok3r
-> TooM-As: v tom pripade by me taky zajimalo proc tahle uprava?
18:12:08
26.01.2012
exwrcteam
nevim jestli je rozumny pouzit 4 pist na favo sou lepsi trmeny4 prijde mi to stejny jako davat do 120 itky 105 kovej motor 5
18:03:01
26.01.2012
OndraKrupi
-> havlik: takže se tu řeší jen umanutost....
17:00:11
26.01.2012
Petr frei
požívají se tak takový duralový mezikusy, šenkl se musí obrobit, 13" kola by musely být mtx aby se to tam celý vešlo
12:38:12
26.01.2012
havlik
-> OndraKrupi: kdyby to bylo na zavody tak nebude resit ze chce 4x98 a 13"
12:34:12
26.01.2012
OndraKrupi
-> TooM-As: a ještě dotaz: na co tahle úprava? závody?

případně není lepší sehnat jinou těhlici? pokud bys třeba dělal i Ačkové tlumiče, unibaly atd...
11:53:19
26.01.2012
TooM-As
-> jok3r: koncern mi nesmí do baráku :-D navíc chci zůstat u 4x98 . Jednodušší by to asi bylo , ale nebylo by to podle mých představ.
11:20:30
26.01.2012
Jura_Favorit
-> Nepér: Radku, píše, že "nebude origo kotouč, ale rozměrově velmi podobný z fiatu uno (chlazený)" 4
11:03:16
26.01.2012
jok3r
a nechces dat dozadu radsi koncern brzdy origo zadni? a dopredu bych radsi dal ford + kotouc dle vyberu, urcite to bude jednodusi nez 4p...
10:39:51
26.01.2012
Nepér
Na co tam dávat 4 píst, když ten plnej kotouč se stejně neuchladí?
08:27:40
26.01.2012
TooM-As
Zatím mám vyrobeny adaptér na přední brzdy z favorita, ale kamarád mi ješte nabízel 2 pistky že 120 , tak to taky zkusím.
23:17:17
25.01.2012
OndraKrupi
-> TooM-As: a vzadu budeš mít co?
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 23:17:30
23:07:27
25.01.2012
TooM-As
-> Honza5: správně , chci zůstat u 13"tek

-> vhml: nebude origo kotouč, ale rozměrově velmi podobný z fiatu uno (chlazený) špatně jsem to předtím napsal.

-> OndraKrupi: chci 4písty
22:31:54
25.01.2012
OndraKrupi
-> TooM-As: nejlepší řešení máš ford siera třmen bez ABS(54mm pístek) a 236 chlazený kotouč.

tam se s 4mm podložkou nebo s dobrým ET vejde 13" kolo bez problému
upraveno 1x, naposled 25.01.2012 22:32:16
Extreme Tyres