Sekvenční převodovka

prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.01.2012 do 08.03.2016, založil/a Toušík
řadit dle data
14:58:15
08.03.2016
Luky
Já chápu, že řazení tlačítkama je lepší, rychlejší, přesnější a má kladný vliv na životnost převodovky. Ale radši se dívám na videa a klasickým fofrklackem (nejlépe sekvencí) a stejně tak to mám s tím, čím bych se svezl nejradši
14:52:42
08.03.2016
djmaso
-> Tuner#2: klacek je klacek , ty pádla mi ani nějak nesedí. ono když si to vezmeš , vše je o penězích a když jsou prachy tak bych si taky třebas do škodovky udělal telemetrii s předvolbou , ale to už je pak auto pro cvičený opice viz Z350 ta ti řadí a brzdí dle otáček motoru a otáček kol ... a povoluje ti plyn na hranici prokluzu - pak o čem to je to už mohu sedět doma u simulátoru ..
14:49:15
08.03.2016
djmaso
-> MVM: jj přesně , neboj tyto ojeb systémy znám a když je vidím na dílně tak je mi zle - stojí to prachy a prachy a prachy a když se to sr.. tak pořádně mimochodem galardo jsem jedno kuchal a je tam ´´kopie´´ z ferrka 430 ( dokonce stejnej výrobce) magneti mareli.



ale dost o tomto masakru
20:11:47
04.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.03.16 19:47:09: To, že ta Laděna jede líp než Škodovky, se bohužel od dob kdy se ta auta prodávala nová vůbec nezměnilo.3
upraveno 1x, naposled 04.03.2016 20:12:10
19:47:09
04.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.03.16 17:02:00: Ferrari F430 i když v módu automatu, tak pádla jsem si ošahal, pak Porsche Panamera, PC simulátory, seděl jsem v Bohouškovo RHčku a v Petrovo LRu se sekvencí, kitové Feldě co má Kamil ze speedpra, atd. atd. Pádla jsou sice rychlepší a neodvádí ruce z volantu, ale klasická sekvence více vtáhne do děje a je to blíže klasickému Háčku...



A řadit se dá i v zatáčce když se to umí 1



Lada Sequential Gearbox / Béreš Motorsport
upraveno 1x, naposled 04.03.2016 21:58:47
18:19:06
04.03.2016
MVM
-> Klubko_: Tak jak naznačil -> Tuner#2: Je možnost řadit ve výjezdu ze zatáčky a mít přitom obě ruce na volantu(ideálně a správně by to řazení nahoru i dolu mělo být výdycky až s narovnanýma kolama),stejně tak jako při brždění..i když tam si tyhle skoro závodní převodovky žijí svůj vlastní život.. jednak s mezyplyny,jednak tam ten daný kvalt zařadí až je to bezpečný atd.. Je větší kontrola nad autem,nesundáváš jednu ruku z volantu a tím se dopouštíš méně chyb na trati. To řazení může být i mezi dvěma navazujícíma zatáčkama a to auto je tudíž tím přeřazením neklidnější a je potřeba jej zkrotit...

Pádlo jako takový se používalo jen třeba na levou ruku u F3 kde se rozpojovalo tímto zapalování a mohl se držet plný plyn,pravá ruka mechanicky sekvenčně řadí. Nebo se pádlo na levou ruku používá jako spojka pouze na odstartování .. 6
17:02:00
04.03.2016
Jirik_Tuňák1983
16:51:16
04.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
16:22:15
04.03.2016
Jirik_Tuňák1983
16:06:40
04.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_ 04.03.16 11:09:22: ze umi sahnout na padlo i se zatocenym volantem. Proto nektery auta hlavne v rallye maji celoobvodovy kruh, ale treba me je stejne nejblizsi strkani do klacku.
upraveno 1x, naposled 04.03.2016 16:07:32
11:09:22
04.03.2016
Klubko_
-> MVM 02.03.16 17:39:28: "Ti co to umí můžou řadi v oblouku" vysvětli pls.
17:46:20
03.03.2016
MVM
-> djmaso 03.03.16 08:20:10: No robota má i Gallardo (Audi R8) a nechápu kdo toto neštěstí mohl vymyslet navíc to vyžaduje i souhru elektrohydraulicky ovládaný spojky ..zkrátka tragedie (no hlavně že pádýlka) Přímořazený Holinger/Getrag na Porsche RSR co do střev,převodování zlatý. Sice kit na pneumatický ovládání 10tis Euro.. ale celá řj a elektronika zabrala celý místo u spolujezdce a taky se jim to v začátku přehřívalo . tak v evo verzi byl megavětrák ..V jednodušším řešení je síla..
08:20:10
03.03.2016
djmaso
-> MVM: robotizovanou má ferrari a více poruchovou věc jsem na tom autě neviděl a těch voserů co je kolem toho .....



no a jak píšeš na GT3 máme sekvenci - kompresor co tlačí 3B a karbonovej vzduchojem ( velkej jako 2kg hasičák) dříve jsme měli problém s kompresorem po 2hod jízdy s chlazením, ale dnes už to dává í 6hodinovky (přivedl se na nej vzduch ze spodku auta.



řadí to cca 2xrychleji než hydraulika
17:39:28
02.03.2016
MVM
-> Luky 29.02.16 21:35:12: Pneumatický ovládání se používá hodně u sekvenčních převodovek,potom u moto agregátů kde je převodovka společná atd. Tam bývá ale vzduchojem se stlačeným vzduchem Tohle má kompresorek a servisovat auto s tímhle aby to odjelo spolehlivě šestihodinovku - no nevím.. Hydraulika se zase používá u robotizovaných a přitom se ovládá pádly stejně jako to může být dvojspojka. Pádla jsou dneska všude (je to pro blbce,rychlejší,je to dražšší,a Ti co to umí můžou řadi v oblouku.Spolehlivost klasický sekvenčky přímo řazený je ale pořád obrovská..4
13:08:10
01.03.2016
m8rinek
-> Luky: To není hydraulika... Pneumatika se používá. ČVUŤáci na FS s tím řadili už před lety... ale tam je teda systém u řazení o mnoho jednodušší...
13:05:18
01.03.2016
djmaso
-> Luky: pomalé
21:35:12
29.02.2016
Luky
A co hydrauliku na to použít? 1
H pattern gearbox to paddle shifter prototype test
23:34:07
16.11.2015
djmaso
-> Bery: plnohodnotná verze by byla cca 20cm dlouhá :) a i s čidlama
upraveno 1x, naposled 16.11.2015 23:34:21
21:03:24
16.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 16.11.15 20:55:57: Jo to už sedí 4
20:55:57
16.11.2015
Bery
-> Tuner#2: 80 hewland,160 sekvence - oprava...170.
upraveno 1x, naposled 16.11.2015 20:59:23
20:17:23
16.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 16.11.15 17:34:20: 80? To uz by to v aute melo vic lidi 4
17:34:20
16.11.2015
Bery
Uznavam,ze dat 80 za sekvenci je dost.ale nez mit takovy mechanicky hupcuk v aute,to radsi radit nesekvencne s upravenou kulisou za 120-150 ms...
14:53:32
16.11.2015
djmaso
-> MVM: pádla pod volat = zrychlení :D
10:16:03
16.11.2015
MVM
-> djmaso: Však já si to taky tak myslel.. Původně jsi dával jen fotku tý skříně zvenku. S tím Kalmarem by to nejspíš ochotně fungovalo. Co byl Tvůj záměr? Zrychlit řazení nebo zabránit špatnýmu přeřazení?
10:05:49
16.11.2015
djmaso
09:35:32
16.11.2015
vhml
-> MVM 16.11.15 09:31:29: však já to vyrábět neplánuju, na synchronizovaný převodovce to je nesmysl. Jen mě zajímalo, kterak je to řešný.
09:31:29
16.11.2015
MVM
-> vhml: Nejsu moc optimista z kombinace sekvence a synchronních převodů. Navíc i při snaze o co největší mechanickou přesnost výroby je nutný zacovat určitý vůle. A právě vůle,prodleva přeřazení na jištění synchronizace - z mojího pohledu přínos žádný.. Leč zajímavý to technicky bezpochyby je 6
20:21:12
15.11.2015
djmaso
-> vhml: jsem z plzně severu - není problém jsem na dílně od pá do ne
20:19:34
15.11.2015
vhml
-> djmaso 15.11.15 20:12:56: Jasný, chápu. Já nad tím kolikrát už přemejšlel, ale vždy jsem to zavrhnul s tím, že by to bylo příliš komplikovaný.
20:12:56
15.11.2015
djmaso
-> vhml: ono to není moc jednoduchý, ale zase to není tam moc složitý - ale byl na tom nějakej čas, sorry fotky dávat nebudu, ale rád ti to ukáži :)
20:07:16
15.11.2015
vhml
-> djmaso 15.11.15 19:13:44: kterak to bylo řešený uvnitř? Máš nějakou fotku? Nebo je to tajný? Vyrábět to neplánuju, čistě akademickej zájem.
20:03:35
15.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> MVM: musíš mít dloouhej, dělovej vrták 1
19:49:24
15.11.2015
castrol
-> MVM: predvrtavak si skusal ?3
19:48:45
15.11.2015
Milan 136
-> MVM: 3
19:36:46
15.11.2015
djmaso
-> MVM: 3 3 3 3



ta sekvence měla být na toto :)
zvětšit Sekvenční převodovka - obrázek od djmaso vložen 15.11.2015 19:36:46
19:34:18
15.11.2015
MVM
-> djmaso: 4 Jasně tomu rozumím, před chvílí jsem zalomil vrták 7,62mm Nějak se mi nedaří vyvrtat tak dlouhou dírku.. 3
19:31:21
15.11.2015
djmaso
-> MVM: -> MVM 15.11.15 19:25:40: :) neboj na to je 58 pod postelí :)
zvětšit Sekvenční převodovka - obrázek od djmaso vložen 15.11.2015 19:31:21
19:25:40
15.11.2015
MVM
-> djmaso: Člověče klobouk dolů za tu trpělivost a šikovnost tohle sestrojit 9 Na druhou stranu vzhledem k situaci v Evropě bych neprodával,přidal hlaveň,vratný ústojí,závěr a zásobník, a máš slušný kulomet 4
19:23:26
15.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> djmaso 15.11.15 19:13:44: jj, našel jsem 4

-> djmaso 15.11.15 19:15:17: děkuju za nabídku, jako byla by to frajeřina, ale neměl bych čas to dodělat 4 Ale třeba se někdo chytne 4
19:15:17
15.11.2015
djmaso
-> Antony: mohu odprodat - nebyl čas dotáhnout do finále , nyní už nepotřebuji :)
19:13:44
15.11.2015
djmaso
-> Antony:
Převodník sekvence
08:15:00
15.11.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: díky, nalezeno 4
07:26:49
15.11.2015
Eidy
-> Antony: Myslím, že to byl Djmaso.
22:40:40
14.11.2015
Antony - zrušená registrace
Vytáhnu tohle téma. V týdnu jsem si, ani nevím jak, nějak vzpoměl, že tu kdysi dávno někdo řešil mechanickej převod na klasickou špajsku. Fofr klacek chodil dopředu-dozadu a ono to převádělo na pohyb alá klasický "Háčko" Nepamatujete to někdo? 1
15:30:07
13.01.2012
TooM-As
Není potřeba dostat do auta celou převodovku z motorky , ale pouze systém řazení kvaltů. v novějších motorkách to obstarává válec s vyfrézovanou drážkou , a třeba starý jawy měli rovný kus plechu. stejně tak válec s drážkami používají tady www.kaps-transmissions.co m/news-kaps/jak_funguje_se kvencni_prevodovka-930.htm l



samozřejmě je problém s pevností materiálu , s místem v převodovce , a kdoví s čím ještě , ale proto je tady to vlákno založeno ne ?

Já nejsem strojař , ve spoustě problémů s tím spojených se nevyznám ale určitě je zde spoustu lidí kteří by tyhle otázky dokázali zodpovědět.
13:45:38
13.01.2012
Luky
Náááhodou.... Taky při přojížďkách na motorce vždycky přemýšlím, jestli by to šlo napáchat do auta. Jen nevim co by s tim udělal krouťák. Mám v motorce asi 60 koní, točí to k 8 000 ot/min, maximálka někde ke 180km/h - do málo upravené škodovky by to šlo, ne? 1 Jen se obávám, že případná úprava by tak snadná nebyla 63

Doma mkrnu na fotky, taky jsem to auto viděl se sekvencí v Hořovicích na letišti, ale nevím jestli jsem fotil
18:37:47
12.01.2012
David V6
-> Tuner#2: hele já to tady myslím obecně,dovedeš jsem něco novýho a většina lidí to zde spíše zkrytizuje,on má pravdu sekvence na motorce funguje od ty doby co jsou a to je pravda,jiná věc je to zrealizovat,já se tu nehodlám s nikým dohadovat a určitě ne s tebou,myslím že mi si všechno vyřikali a teď si auta jen navzájem chválíme a tak to doufám zůstane

1
22:19:56
11.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 11.01.12 18:30:34: Já si počkám na nabídku od konkurence 4



-> David V6 11.01.12 20:40:22: Ale no tak Davide buď spravedlivej... Pokud si vzpomínám měl jsem kdysi problém s ramenama a jejich kvalitou, ale zároveň jsem třeba namátkou jak první upozornil na polep kapoty a pochválil perfektní nápad hodící se k Tvému autu. Nebo už jsi sklouznul taky ke skupince lidí co musí převrátit vše co napíšu?
21:17:14
11.01.2012
TooM-As
-> David V6: asi máš pravdu.
20:40:22
11.01.2012
David V6
-> TooM-As: přemýšlím proč se vůbec snažíš tady v tý "konkurenci" něco prosazovat,udělej si to doma sám a pak to tu ukaž a když to bude fungovat tak ti to tady stejně pomluví,já už jsem žádný inovace nedávám a mám klid1
Extreme Tyres