skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit zadní kotouče 4x98
19:58:44
29.12.2011
29.12.2011

Petr frei
já je mám k dispozici
12:52:42
29.12.2011
29.12.2011

TooM-As
Po tom už marně dlouho pátram , vůbec po jakékoliv dokumentaci k Ačkovýmu favoritu .
11:33:54
29.12.2011
29.12.2011

Petr frei
tak použij komponenty který jezdil Ačkovej favorit
23:25:33
28.12.2011
28.12.2011

TooM-As
-> Matulo: špatně jsem se vyjádřil , zatím nemám všechny věci doma , takže bych potřeboval rozměry abych to hodil na papír a dostal nějaký základní tvar adaptéru který se pak doladí na nápravě.
-> Gryzly: ručka bude hydraulická s průchozím válcem ručky, je to na závoďáka.
-> Stepan FUN: chci zůstat u 4x98 , jsem odkojenej na italech tak je mi ta rozteč bližší.Přední třmeny z fa chci z důvodu dostupnosti , ručku na lanovod nepotřebuji , ani nechci. A ten systém z golfa se mi nelíbí , když je ložisko součástí kotouče.
-> Gryzly: ručka bude hydraulická s průchozím válcem ručky, je to na závoďáka.
-> Stepan FUN: chci zůstat u 4x98 , jsem odkojenej na italech tak je mi ta rozteč bližší.Přední třmeny z fa chci z důvodu dostupnosti , ručku na lanovod nepotřebuji , ani nechci. A ten systém z golfa se mi nelíbí , když je ložisko součástí kotouče.
23:10:30
28.12.2011
28.12.2011

StepaNoFUN
-> TooM-As: Jediný plus v tomhle nápadu bych viděl pokud máš hromadu pěknejch litejch ráfků 4x98... Pokud tomu tak není, překuchej to všechno na 4x100 a nemusíš "vymejšlet vymyšlený" (když kotouče z GIII pasujou Plug n' Play a jedinej problém je zakázková výroba lan) a nakonec myslím že Tě to vyjde levnějc než zakázková výroby držáků, vymejšlení, vyměřování atd... Navíc kola ve 4x100 jsou o dost dostupnější.
Každopádně o nikom kdo by jezdil kotouče vzadu na 4x98 nevím, takže si asi budeš muset poradit sám - kotouč bys po úpravě náboje asi použít mohl, ale pak buď jiný třmeny, nebo jak už bylo zmíněno hydrauliku, ale nejlépe na 4pístech...
Každopádně o nikom kdo by jezdil kotouče vzadu na 4x98 nevím, takže si asi budeš muset poradit sám - kotouč bys po úpravě náboje asi použít mohl, ale pak buď jiný třmeny, nebo jak už bylo zmíněno hydrauliku, ale nejlépe na 4pístech...
20:52:31
28.12.2011
28.12.2011

Maťulo
-> Gryzly: kajel pod koleso... 

20:51:42
28.12.2011
28.12.2011

tunerlada
-> Gryzly: cihlu pod sedadlo a dycky vyhodí
na tento vehement z předku jedině hydraulickou a nebo potom jiné brzdiče..

20:49:24
28.12.2011
28.12.2011

Gryzly
-> TooM-As: A ruční brzda?
20:09:08
28.12.2011
28.12.2011

Maťulo
-> TooM-As: brzdove strmene a kotuce su rozmerovo rovnake, rozdiel je len v prednych nabojoch a tym padom aj v kotucoch...
v tej rozteci...

20:06:15
28.12.2011
28.12.2011

TooM-As
Všude se píše o kotoučích na novou nápravu 4x100 ale já plánuju dát kotouče na starou nápravu 4x98. Chci použít přední kotouč a brzdiče z favorita .
Zajímá mě jestli už to někdo na starej nápravě tvořil , scháním rozměry a rozteče šroubů čepu popř. výkresy - kotoučů , brzdičů , atd).
Zajímá mě jestli už to někdo na starej nápravě tvořil , scháním rozměry a rozteče šroubů čepu popř. výkresy - kotoučů , brzdičů , atd).