-> dragon_cb_cz: 130 a rapid měly od začátku výroby tj. od 8/84 do 12/85 22tky pak už 19tky stejně jako 105/120 co se týká prasátek
22tka hlavní válec byla do modelu M na vozech s posilovačem brzd
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
posilovač 130l
-> dragon_cb_cz:
Vlečky měly chvíli 22 mm prasátka.
Vlečky měly chvíli 22 mm prasátka.
-> dragon_cb_cz: Ne, 19.
-> minno: Nebylo to tak, že 105/120 měly 19mm a vlečková auta 22mm hlavní válec? U řady 742 těch variant bylo nějak moc...
-> Martin/125/: tak to máš potom problém v niektorej brzde.
-> minno: i když přibrzduju...a když na to dupnu tak taky
-> ochoda: jááj sakra, som si to zle prečítal :)
-> Martin/125/: a ťahá ti to do strany až v momente keď to ide do fleku (flekne len jedno koleso), alebo aj keď len bežne pribrzduješ?
-> Martin/125/: a ťahá ti to do strany až v momente keď to ide do fleku (flekne len jedno koleso), alebo aj keď len bežne pribrzduješ?
-> minno: on pise o valci, ale stejne je to jedno melo by to byt stejne :) a to ze ti to tahne doleva je bud zavada na brzdach si myslim nebo blbe odvzdusneno
-> Martin/125/: eMkové / Rapidie posilňovače sú všetky rovnaké....
-> Martin/125/: doufam že to není tim že jsem dal do 120ky brzdovej válec ze 130ky...protoe se mi tamten zkurvil...
no to mě zase když dupnu na brzdu to táhne doleva...a to je to komplet vsechno odzvdušněný.
-> palinator: nenene podruhe uz sem to odvzdusnil dobre ale ona tam byla 10 let stara kapalina neli vic , ted to mam stejne zas blbe odvzdusneny a stejne to brzdi o poznani lip :D .. ne nevim jesi to mam blbe odvzdusneny ale mohlo by to byl lepci, ale dys zadupnu pedal tak kola smykujou
-> ochoda:
Já bych řek žes to měl blbě odvzdušněný a při výměně jsi to odvzdušnil pořádně. Taky jsem to odvzdušňoval jak debil dokola, ale nakonec to byla drobná chybička na konci prac. postupu - naposledy se natáh vzduch.
Já bych řek žes to měl blbě odvzdušněný a při výměně jsi to odvzdušnil pořádně. Taky jsem to odvzdušňoval jak debil dokola, ale nakonec to byla drobná chybička na konci prac. postupu - naposledy se natáh vzduch.
myslim ze ikdys je to stare tema tak nebude vadit doplneni informací :) tenkrat sem to mel zavzdusnene ale problem mekkeho pedalu byl furt, tenhle rok jsem menil brzdovkou kapalinu a jak ten pedál ztvrdnul :D takze to bylo tisic let starou brzdovkou ale stejne bych chtel aby ty brzdy fungovali jinak :/ :D
-> MOLSO: okej diky 

-> ochoda: vnutorny vonkajsi vrchny 

-> ochoda: jo 4p, neviem neodvzdusnoval som 4p...
to ti poradi dakto iny
to ti poradi dakto iny

-> haso: ja uz sem to jednou delal pac sem daval nove trubky a tak ale asi sem to udelal blbe :/ btw. prvne odvzdusnim zadek pak predek a predek v poradi (pohled zepredu) pravej sroub pak levej a pak ten horni nebo kde to je? muze tak byt?
-> ochoda: odvzdusnis to v 2 ludoch za polhodinky
tak naky novy poznatky, nejspis je to zavzdusneny pac dys to zamacknu napoprve tak to smykem nezabrzdí, ale dys zmacknu jednou a hned podruhý ("zapumpuju") tak to brzdí jak drak :)
ja to jeste voskousim co to dela a tak az ho vytahnu z garaze a uvidim :) pac jako brzdit to brzdi jen me sere dlouhej krok , ale spravil bych to spis az po novym roce :)
-> ochoda: Jelikož ta vůle je až za posilovačem tak si myslim že to na tom pedálu neucejtíš jako třeba vůli na spojkovym pedálu... Ty samoštely bych skouknul taky- to taková práce neni. Když to bude jedno s druhym tak to pak udělá dost. Myslim si že posilovačem to neni a kdyby byl v pytli válec tak při dlouhym brzdění by se ti propadal pedál ale při krátkym prudkym by to zaflekovalo.
-> palinator: to si nejsem jistej
ale brzdi to stejne jako nez sem predelal trubky , a to kdys se to zaduplo tak se dalo zastavit aj smykem tušim 


-> ochoda:
Zkus odvzdušnit ještě jednou, občas dojde k chybě (třeba v komunikaci s pomocníkem), mě se to třeba stalo a jezdil jsem dlouho s dlouhým krokem. Mimochodem, jde až na podlahu nebo se někde natvrdo zastaví?
Zkus odvzdušnit ještě jednou, občas dojde k chybě (třeba v komunikaci s pomocníkem), mě se to třeba stalo a jezdil jsem dlouho s dlouhým krokem. Mimochodem, jde až na podlahu nebo se někde natvrdo zastaví?
ale tak kdyby byla vule blbe tak by ten pedal sel aspon kousek "lehce" i s vyplim motorem ne? :) a samostely a secko kolem by melo funguvat brzdy vcetne oblozeni a tak sou jetý tak 2000km max podle je to bud normal nebo je chyba v posilovači nebo v hlavnim brzdovym valci
Taky je možný že je špatně seřízená vůle mezi posilovačem a válcem. Nebo taky nemusej fungovat samoštely vzadu.
to mi je jasný me spis pride divny ten dlouhej krok :)
-> ochoda: Samozřejmě, že je měkký...při běhu motoru ti podlak v hadici co jde do posilovače pomáhá abys nemusel vyvíjet takovou sílu při sešlápnutí pedálu.
....este jedno info kdys je zdechlej motor tak to de "tvrde" ten pedal :) ale jakmile se nastarduje tak je to jak slapat do houna
doprdele ... ted sem delal nove trubky takze je odvzdusneno takze hl.b. válec jo?
tak to si me moc nepotesil ale díky

Neni, buď zavdušněno, nebo polomrtvej válec
ahoj mam 130ku a chci se vas zeptat jesi je normalni ze mam tu brzdu strasne "mekkou" ze kdys potrebuju poradne zabrzdit rychle tak musim pedal promacknout az na podlahu a navíc de nak zlehka mi pride (v porovnani s filckou) je to normální? :) díky