skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
A R C, B B S - 3 dílná kola rady.
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 31.10.2011 do 19.11.2011, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Ultim: Bohužel nemůžu najít původní fotku, jak vypadaly před obrobením... v takovym stavu je nikdo moc nechtěl...
na aukru
-> m8rinek: A me by zajimalo, kde jsi sehnal ty stredy?
-> m8rinek: Jsem zvědavý na finální vzhled. Až budou po laku. 

-> su.tech: ještě maličko jinak, hledal jsem cokoli kam se vejde střed a 13" to nebylo... tak jsem volil 14 a naskytlo se tuto...
-> m8rinek: Aha, takže jsi hledal 14 palců v 6-tkové šíři a jediné co tě zajímalo kam ti vleze ten střed? Chápu správně...
-> su.tech: hele nevim, asi nějaký VW nebo tak něco, koupil jsem na aukru první vhodný...
Já chtěl zachovat nedotčený střed pro případný použití alu límců a ,,zprasit,, ty středy jako má pavel p to mi přišlo líto...
PS: nebezpečí je zcela běžný, aneb jak Marťas po projetí výmolu kladívko uchopil a jal se límec napravovat :D.
Já chtěl zachovat nedotčený střed pro případný použití alu límců a ,,zprasit,, ty středy jako má pavel p to mi přišlo líto...
PS: nebezpečí je zcela běžný, aneb jak Marťas po projetí výmolu kladívko uchopil a jal se límec napravovat :D.
-> m8rinek: Jo a z čehopak jsou ty použitá kola - alias dárci límců?
-> m8rinek: No určitě jsi se vydal také zajímavou cestou. Mě samozřejmě všichni varují u těch límců na nebezpečí lehčího poškození, ale když je chceš není co řešit ne? Tvoje řešení se mi líbí více než na těch dobových výtvorech. Jestli to správně chápu máš navařenou obruč do původního límce a a tu pokládáš střed který šroubuješ. To se mi vcelku jako řešení líbí. Viděl jsem podobně řešená dobová kola, ale tam to bylo vrtané zvenku do středu uloženého v límci a moc se mi to nelíbilo. Ani ne tak řešení jako celkové provedení... Těším se na finální výsledek tvé práce. U mě se to teď na nějaký čas zastavilo, řeším něco jiného. 

-> su.tech: nooo asi cenovej rozdíl v límcích, tyhle vyšly na 500, kdežto alu by byly za cca 15, navíc si nejsem zda má střed konvenční rozměry.
Třetí věc je to, že mam kola o hmotnosti 15kg (i s gumou185/55 r14), což není zas a mam pevnej plechovej límec se kterym můžu lítat po čem chci :))).
Třetí věc je to, že mam kola o hmotnosti 15kg (i s gumou185/55 r14), což není zas a mam pevnej plechovej límec se kterym můžu lítat po čem chci :))).
-> m8rinek: Jo tak jsem to z toho obrázku pochopil správně, že se nejdná o "běžná" třídílná kola. Proč jsi volil teda železnou variantu?
-> su.tech: začalo to jeobrobenejma středama, pak
skoda110r.eu/110r/unor114 0003.jpg
poté jsem nechal vypálit obruče a koukal po vhodném disku, sehnal jsem 6x14",
teď jsem koupil skoda110r.eu/110r/listopa d110006.jpg a tak jsem na tom začal zas chvilku dělat skoda110r.eu/110r/listopa d110005.jpg
skoda110r.eu/110r/unor114 0003.jpg
poté jsem nechal vypálit obruče a koukal po vhodném disku, sehnal jsem 6x14",
teď jsem koupil skoda110r.eu/110r/listopa d110006.jpg a tak jsem na tom začal zas chvilku dělat skoda110r.eu/110r/listopa d110005.jpg
-> Pavel P..: Myslíš? A já se domníval že trojúhelník. Myšlena byla celková koncepce (šíře kol, typ a rozměry pneu atd...) 

-> su.tech: že by kojóó?



-> m8rinek: Co to bude až to bude? 

Po domácku, zatim jenom test(poheftováno)..
-> su.tech: asi v v límci nemáš prohlubeň na těsnící kroužek?
S dovolením použiji tvoje téma na dotaz? kde sehnat těsnící kroužky na ARC? prosím o kontakt, tip buď sem, nebo do SZ, děkuji.
S dovolením použiji tvoje téma na dotaz? kde sehnat těsnící kroužky na ARC? prosím o kontakt, tip buď sem, nebo do SZ, děkuji.
-> su.tech: Jsou to dobovky, takze stred elektron a limec zihanej dural.
-> TTomas: Nemám verzi kde se používá těsnění a "O" kroužek, takže budu muset volit jinou cestu. Mimochodem z jakého materiálu jsou ty tvá kola?
-> su.tech: Ja mam na Arc normalne mezikruzi a tesneni(2okrouzky). Ventilky pouzivam klasicke a vahove jsou 6/15 - 4.3kg a to jsou ty tezsi s vypouklym stredem.
-> stepan: Poněkud nepraktické... 

-> su.tech: Asi jsme se nepochopili, ja nemyslel ničit středy, ale dát ventilky na vnitřní límec.
-> pistaa: OK a ako ich teda tmelis? Mimochodom vaha zadnych kolies po zosrubovaniu je 4,9 kg. Co si myslim je slusne. Zadne mam 6 palcove.
-> su.tech: 412 davam ja a mal som to i na BBS co som mal a co mate teraz i ty ako vidim a i na arc to tak mam
-> stepan: Určitě ne. Tyhle kola takhto jezdila a takto i nadále jezdit budou. Ano některé takto upravené kola se mi líbí, ale ničit kvůli tomu dochovalé elektronové středy ve výborném stavu? Kdyby to byly běžně sehnatelné kola tak bych možná uvažoval, ale zas tak časté nejsou.
-> su.tech: A co je dát zevnitř? Sice by to nebylo moc praktický, ale hezčí.
-> pistaa: Ventilky - mne osobne sú sympatické tieto - TR 412C. Chcel som kúpit nejaké nerez alebo chrom, ale vraj je občas problém s váhou (treba dovyvažovať kvoli nim) tak čo som pozeral tak z toho čo som videl sú mi práve sympatické tie čo píšem. No vidím, že vlastne aj ty mi ich odporúčaš. Aj cena je úplně inde ako za želený ventilok tak pojdem asi do nich. A ako ich máte umiestené? Ja chcem ísť cestou že ich vymerím presne doprostred límca - teda rozmer už na poskladanom kolese. Od kraja límca po stred. Mám možnost ich umiestniť ako chcem lebo všetky límce sú nové. Ako ich máte umiestené vy?
-> pistaa: No já jsem to napsal asi moc všeobecně. Je to samozřejmě na ty moje LTR-ka. Límce jsou na sebe normálně poskládané vnitřní - vnější a na to je položený střed. Takže je třeba těsnit vlastně jen tu styčnou plochu límců - tedy mezi vnitřním a vnějším. Psal jsem BBS protože samozřejmě ty BBS E30 jsou těm LTR nejblíž jak vzhledem tak samozřejmě i nižším počtem šroubů pro sešroubování - 16. Arc - 22. Samozřejmě ty počty jsou všeobecné a nevztahují se na všechny kola ARC a BBS protože víme, že těchto kol existují různé variace.
-> su.tech: gumenne nizke ventily, po kazdej vymene pneu davam nove, netmelim silikon v ziadom priprad teda co sa arc tyka, a do akych miest?> no kam das tam je hlavne s rozumom.
co sa BBS tyka je tam menej problemmov, lahsie sa tesnia, su ale tazsie. maju menej skrutiek.. mozno sa viac krutia neviem.. ale v kazdom pripade maju i plus i minus voci arc.. takze to je jedno co mas.. vsetko ma to svoje..
co sa BBS tyka je tam menej problemmov, lahsie sa tesnia, su ale tazsie. maju menej skrutiek.. mozno sa viac krutia neviem.. ale v kazdom pripade maju i plus i minus voci arc.. takze to je jedno co mas.. vsetko ma to svoje..
Zajímají mě zkušenosti, rady a názory na některé věci u 3-dílných kol všeobecně...
- jaké používáte ventilky (gumové, kovové...)
- do jakých míst jste je upevnili (v případě výměny, nebo použití nových límců)
- čím jste tmelili spoj při skládání kola
Našel jsem akorát tohle:
skoda-virt.cz/cz/.../5873 2-kola-arc-zkusenosti?goto post=1...
Dík.
- jaké používáte ventilky (gumové, kovové...)
- do jakých míst jste je upevnili (v případě výměny, nebo použití nových límců)
- čím jste tmelili spoj při skládání kola
Našel jsem akorát tohle:
skoda-virt.cz/cz/.../5873 2-kola-arc-zkusenosti?goto post=1...
Dík.