skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
materiál unašečů vlečka
21:25:36
23.10.2011
23.10.2011

m8rinek
-> MOLSO: rozhodně, šroub bych si asi nelajzl, ale šteftu bych se nebal...
21:23:17
23.10.2011
23.10.2011

MOLSO
-> m8rinek: 16 mm to bolo na mojom čo osm meral ... takze bezpečnejšie je mať v tych 10 mm materialu nalisovany šteft ?
21:20:44
23.10.2011
23.10.2011

m8rinek
-> m8rinek: na druhou stranu se běžně jezděj náboje takhle upravený...
21:17:37
23.10.2011
23.10.2011

m8rinek
-> MOLSO: tolik, aby to neprdlo, přední náboj má v místě dosedu šteftu taky jen kolem 10mm, jenže v okolí je síla materiálu kolem 17mm (čísla tahám z hlavy)
20:17:11
23.10.2011
23.10.2011

MOLSO
otázka - akú minimálnu hrúbku v matroši náboja na uchytenie kolesa považujete za bezpečnú ? tých 10 mm je asi málo však ?
20:13:18
23.10.2011
23.10.2011

m8rinek
-> Milan 136: kdyby jen on ;).
20:11:52
23.10.2011
23.10.2011

rOMAN
-> Tuner#2: kdo se boji nemuze jezdit skodovkou :)
20:11:13
23.10.2011
23.10.2011

rOMAN
-> Milan 136: hele tohle jsem mel taky na stare kyvne naprave s kterou jsem to koupil... maso za stechtem bylo tak max 2mm a jezdili s tim taky leta :) ... nekde mozna bych jeste nasel fotku.
20:10:53
23.10.2011
23.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 23.10.11 19:49:01: JJ o tom vím a právě, že se bojím 

19:49:01
23.10.2011
23.10.2011

Milan 136
-> Tuner#2: Milan Lodr se 120S jezdíval na kyvce na utočenejch bubnech a na tom co zbylo měl přidělanej kotouč
Každá zatáčka dveřma napřed, a drželo to. Když jsem se ho na to ptal, tak prej: Jó, to je utočenej buben, nesmíš se toho bát


19:34:25
23.10.2011
23.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> rOMAN: Máš štefty a ne závity a je to sice prasárna, ale tohodle bych se bál méně než závitů v tom nejslabším místě.
17:26:13
23.10.2011
23.10.2011

m8rinek
-> Shark: štefty jsou lepší. Já jsem klidně pro rozfrézování seriového kotouče a vložení 4lístku.
Jezděj se kotouče na kyvce a odtočenym bubnu, tady to je alespoň lepší materiál...
Jezděj se kotouče na kyvce a odtočenym bubnu, tady to je alespoň lepší materiál...
13:55:24
23.10.2011
23.10.2011

Shark
Chapem ze to nieje najstastnejsie riesenie,ale nenasiel som nikoho kto by my vyrobil tie zadne naboje ...takze zatial len takto ..

13:52:26
23.10.2011
23.10.2011

Shark
2
13:51:50
23.10.2011
23.10.2011

Shark
1
13:49:57
23.10.2011
23.10.2011

Shark
1
13:45:08
23.10.2011
23.10.2011

Shark
-> rOMAN: -> MOLSO: ja to mam tiez takto isto akurat na zavity
12:39:34
23.10.2011
23.10.2011

rOMAN
-> darklord: to neni to je 4x100 ..rychle - levne :)
12:21:15
23.10.2011
23.10.2011

darklord
-> rOMAN: lenze to asi nebude 4x130 

12:20:57
23.10.2011
23.10.2011

Eidy
-> rOMAN: Já bych se toho taky nebál.
09:59:10
23.10.2011
23.10.2011

MOLSO
-> rOMAN: presne takto som to vymyslel
ked sa neda urobit novy naboj tak som sa rzhodol upravit stary. A myslim ze sa nie je coho obavat matrosu je tam dost a v naboji mas stefty a nie zavity na kolove šrouby 


01:16:56
23.10.2011
23.10.2011

rOMAN
2
01:16:22
23.10.2011
23.10.2011

rOMAN
Hlasim se mezi sebevrahy :)
15:29:26
20.10.2011
20.10.2011

darklord
-> Tuner#2: budem sa zajtra musiet na ten unasac pozret hlavne ako vypada z druhej strany po ocisteni od vazeliny, mozno som nieco prehliadol...

15:22:19
20.10.2011
20.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord: To je pravda má moc velkej průměr na to aby tam šel brzdič s ručkou a to vše do 13" kola...
15:06:57
20.10.2011
20.10.2011

darklord
-> Tuner#2: lenze ten prevleceny ma dost malu plochu, ked este uberiem po obvode tak to bude nepouzitelne, a boh vie ci sa vobec k tomu vojde brzdic...
asi mi nakoniec neostane nic ine len vymyslet vlastny naboj, resp unasac

15:01:42
20.10.2011
20.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord 20.10.11 14:49:53: Převlečný hluboký kotouč od Kašpara a udělat svůj držák na brzdič.
14:49:53
20.10.2011
20.10.2011

darklord
-> Tuner#2: -> U-Geen: a ako to vyriesit inak pri zachovani mnou spominanych podmienok?

14:01:33
20.10.2011
20.10.2011

U-Geen
-> darklord: problem je, ze z druhe strany je ten unasec zeslabeny...
13:52:25
20.10.2011
20.10.2011

Dymák
-> Tuner#2: jasan, chápu... dík
13:49:55
20.10.2011
20.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dymák 20.10.11 13:43:38: Ty díry jsou 4x98 vždyť to tady havlík píše a jen to ukazuje kam to vychází a že do tak slabého místa by závit na kolové šrouby udělal jen sebevrah...
-> darklord 20.10.11 13:45:22: Mě se to nelíbí z důvodů uchycení v nejslabším místě náboje...
-> darklord 20.10.11 13:45:22: Mě se to nelíbí z důvodů uchycení v nejslabším místě náboje...
13:48:46
20.10.2011
20.10.2011

Dymák
A k tý výrobě náboje 4x100 - nejde použít náboj z nějakýho předohrabu 4x100?? Měřil někdo ten ticícihran? Já tady u sebe náboj nemám, abych ho porovnal
13:45:22
20.10.2011
20.10.2011

darklord
-> Tuner#2: mne to pride ako dobry napad ked nemam ako urobit vlastny unasac, chcem zachovat original roztec a zaroven aby mi to s nejakym normalnym brzdicom (nie hydraulicka rucka) voslo do 13" kolesa...
13:43:38
20.10.2011
20.10.2011

Dymák
-> havlik: no z tý debaty to tak vyplývá... jinak moc nechápu souvislost toho obrázku (rozteč šteftů 130) a tématu....
snad jen, že ty díry pro přidělání kotouče jsou 100mm, tak jako pro představu, jak by vypadala rozzteč 4x100, nebo nevim
snad jen, že ty díry pro přidělání kotouče jsou 100mm, tak jako pro představu, jak by vypadala rozzteč 4x100, nebo nevim
13:31:44
20.10.2011
20.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> ochoda: Přesně a tady nemají jinou funkci než odtlačení kotouče z náboje pokud se k tomu časem "chytne"... Jinak ty 4 díry jsou na uchycení kotouče k náboji. Osobně se mě tohle řešení ale nelíbí.
13:29:14
20.10.2011
20.10.2011

ochoda
ty indusy sou dle me v puvodnim zavite tudiz na uchyceni puvodne bubnu jesi nekecam
13:19:22
20.10.2011
20.10.2011

havlik
-> Dymák: tady nekdo tvrdi ze ty imbusy jsou na kruznici 100?
13:16:26
20.10.2011
20.10.2011

Dymák
hoši, to mi chcete říct,že ty imbusy na obrázku jsou na kružnici 98mm a ty 4 díry na kružnici 100mm??
To teda nevim, budu muset k vočnímu....
To teda nevim, budu muset k vočnímu....
09:56:35
19.10.2011
19.10.2011

havlik
-> m8rinek: 4x98
09:47:06
19.10.2011
19.10.2011

m8rinek
-> darklord: :))) I když on má svym způsobem myslim i pravdu, jenže o tom neví. Kotouč má rozteč uchycení asi taky 4*98 či 100.
09:39:24
19.10.2011
19.10.2011

darklord
-> m8rinek: kotuc predsa drzi na tych dvoch imbusoch 

09:38:20
19.10.2011
19.10.2011

m8rinek
-> shrekzv: a proč tam jsou jako štefty? Nejsou ty 4 díry pro uchycení kotouče?
06:54:36
19.10.2011
19.10.2011

shrekzv
-> ochoda: ano je tam malo materialu...na fotke je roztec 4x100 v unasaci......nvm...pianko sa urcite da...ale tak sportovejsia jazda by som asi neriskoval
21:16:05
18.10.2011
18.10.2011

dakar.cz
-> milhaus: jo vidíš,ještě na drátovce by šel ten tisícihran vyřezat.. To bych aj věděl u koho :-P kdyby to nešlo jinak..
14:02:36
18.10.2011
18.10.2011

ochoda
ajo vlastne on ma ten unacek takovy 4 vystupky jakoze v kerych sou diry na stefty ze? takze dys to tak reknu tak tam neni kam navrtat nove diry tak aby to bylo pevne ze?

20:44:56
11.10.2011
11.10.2011

shrekzv
-> ochoda: nie je tam extra vela materialu, to je jediny problem seriovych unasacov.....ako robi sa to, jazdi sa s tym, ale no....ani mne sa to nepacilo do serie vrtat
13:37:17
11.10.2011
11.10.2011

ochoda
a sehnat unasece origo a upravit si je by nešlo?
13:16:13
11.10.2011
11.10.2011

Pilot 105
-> colaczech: Ještě by to šlo udělat drátořezem.

12:43:01
11.10.2011
11.10.2011

milhaus
No byla by to kusovka právě..vysoustružím si to sám, pak to zanesu na ozubárnu na protažení tisícihranu,tam mám známého,není drahý...a nakonec to dám na SIPku na vyvrtání děr a vyřezání závitů..no napřed si udělám dva kousky pro sebe, pak bych podle zájmu udělal další
12:38:20
11.10.2011
11.10.2011

colaczech
Saky delal tusim z oceli 11600. Ono delat to z neceho echt kvalitniho nebude zadna vyhra, kdyz si to neutocis na svem vercajku, to ti skoro kazdy rekne ze si nebude mrvit noze. A kdyz to bude ochotny vzit, tak to zase bude stat nemale penize.
Stejne to nakonec ztroskota na obrobeni toho vnitrniho drazkovani. To se snad da vyrobit jenom protlacovacim trnem prislusneho tvaru a rozmeru, ktery pochybuju ze bude nekdo vyrabet, anebo obrazenim. Jinak nevim, jak by se to dalo vyrobit, mozna to by to slo na nejakem petiosem obrabecim centru, ale jako kusovku nevim nevim.
Stejne to nakonec ztroskota na obrobeni toho vnitrniho drazkovani. To se snad da vyrobit jenom protlacovacim trnem prislusneho tvaru a rozmeru, ktery pochybuju ze bude nekdo vyrabet, anebo obrazenim. Jinak nevim, jak by se to dalo vyrobit, mozna to by to slo na nejakem petiosem obrabecim centru, ale jako kusovku nevim nevim.