skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
5q do užovky
09:44:19
28.08.2011
28.08.2011

Evž@
-> stepan: mam pocit že je trošku jiný....protože výpušťáky na trubkách pro 5q sou trošku jinde..
22:31:16
21.08.2011
21.08.2011

stepan
Ještě se zeptám, plech pod nádrž je jinej, nebo se liší jenom na kyvku a na vlečku?
22:23:11
21.08.2011
21.08.2011

MOLSO
-> stepan: kráása
Nech sa ti 5ka krásne radí 


21:06:44
21.08.2011
21.08.2011

stepan
...
21:05:54
21.08.2011
21.08.2011

stepan
...
21:05:00
21.08.2011
21.08.2011

stepan
Je to takhle správně doufám:
13:36:40
20.08.2011
20.08.2011

stepan
-> MOLSO: Jj, už sem si na to přišel sám, ale i tak díky.
09:42:41
20.08.2011
20.08.2011

MOLSO
-> stepan: žlté - zarezať spodnú časť nechať tam cca 5 cm lístky a zahnúť ich dohora. 4ervené musíš zarezať tesne pod podlahu a do tej štrbiny pojde ten plech z emka. Ked ten plech navaríš, odpíliš ten zvislý plech po ružových čiarach (tie lístky vodorovného plechu budú vyhnuté dovnútra a odpíliš len zvislú časť plechu)
08:40:07
20.08.2011
20.08.2011

Petr120
já sem se s tím nesral..auto na boku a flexa jeja jak divá..
a jak píše Syny - pokud máš v cajku prahy tak se nemáš čeho bát..ta kastle se jen tak nezlomí


00:34:34
20.08.2011
20.08.2011

stepan
-> Syny: Jo, mám to poměrně dost zdravý, taky proto bych nerad zničil kastli 

00:04:13
20.08.2011
20.08.2011

Syny
-> stepan: Pokud to mas dobre podepreny, tak se s tim neser... Ono tu kastli nedrzi jen tenhle plech ;) Pokud to ma v cajku prahy a zbytek, tak by se to hnout nemelo. A co jsem videl co predvadi jini, tak bych se toho fakt nebal 

21:26:17
19.08.2011
19.08.2011

stepan
-> stepan: Nebo je to se zlomenim kastle nesmysl? Zkoušel to někdo normálně uříznout celý?
21:04:34
19.08.2011
19.08.2011

stepan
Vim že tu toho bylo už dost, ale mám takovej problém, teď sem na tom takhle, a nějak sem nepochopil, jak dál, čet sem, že ten svislej plech se má proříznout až po svaření, ale necápu to, protože když ho neproříznu, tak tam ten plech z emka nejde dát.