skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chemicke odlakovani kol - nabidka
-> isti: -> johaning: oka borci ,chemicke odlakovanie mam v cene len som si to chcel overit ze ci to zleze
-> castrol: komax naloz do acetonu,nechej to tam den a barva je dole ;)
-> castrol: Je tu písané že všetko,aj komax
možno že aj komplet disk
možno že aj komplet disk

borci len dotaz zozerie to aj komax ?
tak posledni sance ...
po nedeli jedu :)
po nedeli jedu :)
-> Jindas: tohle je na vysocine, nejak mezi Bystrici nad Pernstejnem a Trebici
o tom dvore zas nevim ja ... prave sem schanel neco pobliz a nic jine sem nesehnal jen tohle coz je 200km jedna otocka a musi se tam 2x :(
o tom dvore zas nevim ja ... prave sem schanel neco pobliz a nic jine sem nesehnal jen tohle coz je 200km jedna otocka a musi se tam 2x :(
-> Luky. 25.05.11 17:30:01: Prohlubně vyvařit, pak soustruh zarovnat a začít brousit pokud to budeš dělat svépomocí. Pokud to chceš někomu zadat, tak konzultovat s ním, např. Dudu z Budějek se hodně vyzná a dělá perfektní práci včetně strojního leštění a eventuálního zalakování.
-> Zazaa: 20.05.11 21:21:19 A kde to budou dělat? Já vím,že to se to dělalo v Komárově u Dvora Králové,ale že by někdě jinde taky? Klidně sz. zajímá mě to. děkuji.
-> Tuner#2: no právě že já u toho moc nadávat nechci, proto se ptam na cestu nejmenšího odporu
Ale ty kola jsou trochu obouchaný, tak musim pořešit jestli vůbec leštit půjdou. Aby se nějaký dirky nemusely nejdřív zavařit...

-> Luky. 25.05.11 11:11:17: Moje starý kola s límcem jsem měl opískovat na to "komaxit" a jezdil jsem tak 2 roky a až pak se barva obrousila a límce vyleštili. Důležité je aby povrch neměl hluboké vrypy a nerovnosti, ale to zda je po písku a nebo nebo není až tak nevadí, jen ten co to bude leštiti bude víc nadávat u přípravy na leštění...
-> Zazaa: jak je to s porovitostí nízkotlakých kol nevím, problém je, že chemikálie do porů zatečou a postupně vzlínají....
-> m8rinek: tak v tomhle pripade urcite ... myslel sem to na klasicke hlinikace lite ve velkym
-> Zazaa: dělítkový límce se dost často objevujou normálně litý do písku a po přeleštění z metru nic nevidíš, ale porovitost tam jistě je
-> Luky.: no ten povrch vypada trochu jako po pisku jen hodne jemnej, proste takovej matnej a je s tim prace to znova rozlestit
takovej povrch to udela i na drive vylestenem
takovej povrch to udela i na drive vylestenem
-> Luky.: no co sem viděl ty nwktho odlakovany jupitery tak ty jsou fakt hezky krasne sametovej povrch zadny velky diry
-> havlik: takže je lepší je odláknout, ju? No uvidim jestli se hecnu, už mam od podzimu nastříkaný a osoustružený Apolla a nejsou lidi co by vyleštili... 

-> Luky.: na jupikach hrubost je ale minimalní
-> Zazaa 25.05.11 10:50:46: takže pro účely leštěných kol je jedno, jestli to opískuju nebo odlakuju, protože i po odlakování je to hrubý? (předpokládám, že hrubost je způsobena povrchem formy a normálně je to schovaný pod barvou?)
I když jupíky asi původně leštěný byly, takže hrubost po odlakování by být neměla?
I když jupíky asi původně leštěný byly, takže hrubost po odlakování by být neměla?
ale pokud ten povrch ma k necemu vypadat tak tam podle me zadne pory bejt nemuzou ...
-> Zazaa: kolo bylo leštěné až potom, ale póry nejsou záležitostí přeleštění, nýbrž homogenity materiálu, která je u gravitačně litých kol někde jinde než u tlakově. Stejně tak nevim jak to je u starších kol litých pod tlakem.
-> m8rinek: no tak pokud je povrch vylestenej tak tam zadne pory bejt nemaji :)
vylestit se da cokoliv, ale ten povrch vypada trochu hrubej jak po opiskovani takze pokud ta plocha byla predtim lestena tak se musi znova komplet udelat povrch a ne jen prelestit
pokud to je nelestene kolo tak je to jedno
vylestit se da cokoliv, ale ten povrch vypada trochu hrubej jak po opiskovani takze pokud ta plocha byla predtim lestena tak se musi znova komplet udelat povrch a ne jen prelestit
pokud to je nelestene kolo tak je to jedno
-> Zazaa: je to vhodné pro leštění? Kolega tak měl sundanou barvu z kol a pořád to lezlo z porů a leštěný povrch rychle matovatěl...
-> Martin136COUPE: vydrzi i nevydrzi zalezi na uskladneni
-> Pavel P..: je to na lite kola ocelove sem nezkousel takze rez nevim, ale treba ocelove sedla byly ciste s tim ze ty ocelove casti pomerne rychle zacinaly opetovne reznout
a je to samo mozne hned lakovat
jinak to spolehlive sundava prakticky jakoukoliv barvu vcetne praskovejch a vselijakejch origo laku co pouzivali treba BBS na kterej nezabiraly ty odlakovace
kola by mely byt umyte, bez ventilku a odstranene pripadne kousky asfaltu a nebo zbytky tech lepicich ploch pod zavazicka a dalsi hrube mechanicke necistoty
-> Pavel P..: je to na lite kola ocelove sem nezkousel takze rez nevim, ale treba ocelove sedla byly ciste s tim ze ty ocelove casti pomerne rychle zacinaly opetovne reznout
a je to samo mozne hned lakovat
jinak to spolehlive sundava prakticky jakoukoliv barvu vcetne praskovejch a vselijakejch origo laku co pouzivali treba BBS na kterej nezabiraly ty odlakovace
kola by mely byt umyte, bez ventilku a odstranene pripadne kousky asfaltu a nebo zbytky tech lepicich ploch pod zavazicka a dalsi hrube mechanicke necistoty
-> Luky.: rozpusti do rana cca
-> havlik: a ten sežere barvu tak jak má? Nevim totiž co je tam za barvu. A zase naopak - aby mě zbylo to kolo a neudělal se mi z toho hliníkovej koktejl
A je třeba do toho nějak šťárat nějakym rejžákem třeba? Nebo se to rozpustí úplně? Za jak dlouho cca?

-> Pavel P..: tak to bude dělat jedno kolo vzdy
-> havlik: to se mu prodraží, plná vana acetonu... to aby pak v tom rozpustil ještě tchýni aby se to oplatilo

-> Luky.: ponořit doma do acetonu
Nemá někdo nějakou odlakovací alternativu na plzeňsku nebo aspoň v PraHe? Špekuluju, že bych zrenovoval jupíky někdy a mam strach to pískovat, abych pak nemusel tolik leštit ďublíky
A vydrží to odlakované bez povrchové úpravy hozené x měsíců na půdě bez nějaké brutální oxidace, aby to pak bylo možné odmastit a fouknout barvou ?
-> Pavel P..: hned lakovat
-> Zazaa: Sorry jestli se blbě ptám, ale po tom odlakování se to musí ještě pískovat nebo to odstraní i oxidaci a rez a je možno to hned lakovat? Díky
-> Zazaa: Řeknu to bráchovi, až se vrátí tento týden do ČR. Má taky nějaký pavučiny.
hmm, lakava cena, mel bych 2sady (5+4). Jenom to predani, 2x200km tam a 2x200 zpatky :-((
-> Zazaa: Bych tu urcite par kol nasel, ale nevim jak s tim predanim:(
pokud se nekdo prihlasi tak hned jak se ty kola povede predat
v kazdem pripade bych to chtel mit do prazdnin
v kazdem pripade bych to chtel mit do prazdnin
-> Zazaa: Kdy to asi tak plánuješ?
chystam se jet dalsi varku na odlak a v ramci rozlozeni nakladu nabizim moznost se pridat
jde o chemicke odlakovani ktere spolehlive sunda treba komaxit a nebo si poradi s diskama typu pavucin kde se piskovani dost prodrazi
cenove to vychazi kolem 500,- za sadu + rozpocitanej benzin na dopravu podle poctu sad
pripadni zajemci sem a nebo SZ, predani idealne pardubice a okoli
jde o chemicke odlakovani ktere spolehlive sunda treba komaxit a nebo si poradi s diskama typu pavucin kde se piskovani dost prodrazi
cenove to vychazi kolem 500,- za sadu + rozpocitanej benzin na dopravu podle poctu sad
pripadni zajemci sem a nebo SZ, predani idealne pardubice a okoli