skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chlazený kotouče
10:55:52
02.08.2011
02.08.2011
MOLSO
-> venni: a ja osm sa snazil pomoct
10:47:41
02.08.2011
02.08.2011
jok3r
-> venni: ja to nikdy nedelal tak nevim, ale kdyz rikal porad jaka to bude makacka rukama tak sem vznes alternativu
10:38:16
02.08.2011
02.08.2011
venni
-> MOLSO: -> jok3r: nevymýšlejte kraviny.Kdo zkoušel brousit brzdovou desku tak ví,že to jde hodně lehce a do roviny to není žádnej problém.
10:26:26
02.08.2011
02.08.2011
jok3r
-> Discovera: a co vzit zacatek flexou s lamelakem a az pak doladovat rucne?
10:24:43
02.08.2011
02.08.2011
vhml
Frezovat urcite ne, kdyz tak brousit. Ale smele bych to udelal v ruce, ubejva to rychle
10:23:49
02.08.2011
02.08.2011
MOLSO
-> Discovera: a co tak freznut o ten milimeter nosnu dosku plechovu ?
10:01:29
02.08.2011
02.08.2011
Discovera
-> Stepan FUN: hmm tak to mě strojař kopne tak akorát do kuliček a pošle mě domů ...Tož nic no...hold fošna smirk a honit ruku s deskou po fošně....sáákra to bude zase prcárna.....to už bude lepší a jednoduší výměna spodku kufru s mostem a podlahou
09:57:21
02.08.2011
02.08.2011
StepaNoFUN
-> Discovera: Zkoušel jsem to, když jsem z autodestičky vyráběl destičku na dětskou čtyřkolku. Docela to jde, ale po jedný destičce byla fréza KO. :-/
09:22:21
02.08.2011
02.08.2011
Discovera
Trochu mimo téma šílený dotaz...dají se destičky na 4-píst stáhnout (snížit) na frézce? Mám od Sakyho 12ky kotouče a nechce se mi ty jetý šudlat smirkem přibitým na fošně...je to drbačka a do 100% roviny to v ruce nedělám....navíc sem házel kotouče do zinku (né k vůli činné ploše ale k vůli nečinné aby to nerezlo pod barvou), takže to přidalo dalšího půl milimetříku (dali silnější vrstvu v bubnu) a než se to ošoupe je to další plus matroše na kotouči. Jde mi o to jestli matroš desek není moc měkký na frézu.
Dík.
Dík.
22:11:02
25.07.2011
25.07.2011
COL
Ze se 23mm nevyrabi mi Saky uz rikal pred nejakym casem.... Nicmene by me to zajimalo, protoze bych jednu sadu jeste potreboval.
21:32:37
25.07.2011
25.07.2011
vhml
-> Jarda: skoda-virt.cz/cz/.../6818
-rozdil-v-hmotnosti-kotouc
u-na-predek
Udajne se uz nevyrabi. Mozna skladova zasoba, mozna klasickej kec eshopu
Udajne se uz nevyrabi. Mozna skladova zasoba, mozna klasickej kec eshopu
21:27:17
25.07.2011
25.07.2011
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: jakto? 23 jsou oba v tech odkazech... akorat nechapu, ze vyprodej je drazsi
20:54:18
25.07.2011
25.07.2011
vhml
-> Jarda: ten je chlazenej. Leč 23mm oficialne uz davno neexistuje
20:50:22
25.07.2011
25.07.2011
Jarda - zrušená registrace
www.automedik.cz/autodily
.html?path[]=504... tady maji levnejsi taky brembo s jinym kodem, ale zda se mi stejnej
20:49:32
25.07.2011
25.07.2011
vhml
-> Jarda: ja treba s DS3000 9mm kotouc ( ten opli mam na jinym aute) rozpalim pekelne ale pri brzdeni nekope. Az kdyz zastavim tak se pokrouti, ale staci se hned rozject a pribzdit a srovna se, nechat ho proste chladnout behem otaceni
20:32:15
25.07.2011
25.07.2011
Jarda - zrušená registrace
-> vhml: tak desky jasne... ale seriovej kotoc je proste slabej, ja mam feroda 9mm sjete na 8,5 takze tam mam milimetr k dobru a kdyz je prehreju, tak zacnou kopat a i to teda potom spatne brzdi...
tady jsou ty brembo...
www.automedik.cz/automobi ly-nahradni-dily-brzdy-rek ord-e-17_-19_-11_-14_-16_: 2399:17746.html?sk=2&p ...
nedaji se nekde treba sehnat za trochu lepsi cenu, kdysi jsem je nekde videl oba lehce pres 2tis. kc
tady jsou ty brembo...
www.automedik.cz/automobi ly-nahradni-dily-brzdy-rek ord-e-17_-19_-11_-14_-16_: 2399:17746.html?sk=2&p ...
nedaji se nekde treba sehnat za trochu lepsi cenu, kdysi jsem je nekde videl oba lehce pres 2tis. kc
19:11:19
25.07.2011
25.07.2011
vhml
-> Jarda: s pouzitím jetý desticky se tam vlezes i v seriovym trmenu. Pouzivam to bez rozsireni, lec dnes bych investvoval do chlazenejch, pripadne bych nechal seriovej kotouc a koupil za usetreny penize poradny desky. Tohle neni ani ryba ani rak.
18:48:09
25.07.2011
25.07.2011
ondie
-> Jarda: nakonec to vychází jentaktak,že se nemusí třmen rozšiřovat,maximálně lehce líznout destičky..ale mě to doma vycházelo i bez toho.
18:44:03
25.07.2011
25.07.2011
Jarda - zrušená registrace
tak to tu obnovim... nekde jsem cetl, ze pilot105 psal o nechlazenych, ale silnejsich - tusim 12,5mm, takze trmeny by se musely rozsirit jen o 3mm a ne o 13,5 jako u tech opel
Podle me kotouce pod 10mm na auto nepatri, tak zvazuji i tuto moznost, ale stejne asi vyhraji ty z toho rekordu
Podle me kotouce pod 10mm na auto nepatri, tak zvazuji i tuto moznost, ale stejne asi vyhraji ty z toho rekordu
21:52:04
15.01.2011
15.01.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> David V6: Je to pouze podložka a nebo je i středěná na náboji + středí kotouč?
21:35:00
15.01.2011
15.01.2011
David V6
-> darabos: jinak to jsou ty co používá saky
21:34:18
15.01.2011
15.01.2011
David V6
-> darabos: jo to je ono ale nakonec jsem zvolil alfu a podložku mezi náboj a kotouč,připevněno šrouby M12x30 pevnosti 12.9 a vše zalepit a je to
09:58:33
15.01.2011
15.01.2011
darabos
09:45:58
15.01.2011
15.01.2011
m8rinek
-> Jan Kubíček: průměrově pasujou z ledasčeho a i ty Rekordí lze sehnat...
08:53:28
15.01.2011
15.01.2011
Jan Kubíček
pruměrově by pasovali ze ZX ale výška na prd a použit mezi naboj a kotouč ,,podložku" nevim nevim
20:46:38
06.01.2011
06.01.2011
David V6
nejlepší je to že už nejsou k sehnání,ale náhradu vymyslím
20:44:11
06.01.2011
06.01.2011
David V6
-> Kuladmin: to je trefa do černýho
20:42:52
06.01.2011
06.01.2011
David V6
-> Kuladmin: výška 61 už je moc
20:38:17
06.01.2011
06.01.2011
suri
-> Nwkt: ajo
20:31:02
06.01.2011
06.01.2011
Kuladmin
-> petr s: ale jen urcity typy :
typ brzdového kotouče: chlazeno
průměr [mm]: 246
tloušťka brzdového kotouče [mm]: 20
minimální tloušťka [mm]: 17
výška [mm]: 61,5
průměr kruhového otvoru [mm]: 73
Počet otvorů: 4
pevnost v tahu [N/mm?]: 10
hmotnost [kg]: 4,35
brzdový systém: Delco
typ brzdového kotouče: chlazeno
průměr [mm]: 246
tloušťka brzdového kotouče [mm]: 20
minimální tloušťka [mm]: 17
výška [mm]: 61,5
průměr kruhového otvoru [mm]: 73
Počet otvorů: 4
pevnost v tahu [N/mm?]: 10
hmotnost [kg]: 4,35
brzdový systém: Delco
20:30:04
06.01.2011
06.01.2011
petr s
-> Kuladmin: třeba 1,8 má 20 chlazené
20:27:19
06.01.2011
06.01.2011
Kuladmin
-> suri: Opel Rekord 2.2 benzin ma chladaky prumer 246 tlouska 23mm min 21 vyska 55,5 průměr kruhového otvoru [mm]: 73 Počet otvorů: 4 pevnost v tahu [N/mm?]: 10 hmotnost [kg]: 4,8
Tak jestli to pomuze..
Tak jestli to pomuze..
20:19:27
06.01.2011
06.01.2011
Nwkt
-> suri: Rekord
20:19:12
06.01.2011
06.01.2011
suri
-> David V6: opel akkord?
20:17:12
06.01.2011
06.01.2011
David V6
-> gabo0000: opel ascona ne,tam nesedí výška kotouče
20:11:52
06.01.2011
06.01.2011
David V6
-> gabo0000: dik okouknu
19:57:52
06.01.2011
06.01.2011
m8rinek
-> steyr: tak tohle už je opravdu vrchol lenosti...
19:56:30
06.01.2011
06.01.2011
steyr
prenejsie ktory typ ? pripadne rok vyroby od do ?
19:51:53
06.01.2011
06.01.2011
gabo0000
opel ascona?
19:42:57
06.01.2011
06.01.2011
David V6
Z čeho se používají chlazený kotouče na 120 šířky 20 a 22mm