Sériově zapojená hydr. ručka

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 02.12.2010 do 11.08.2014, založil/a vhml
řadit dle data
17:22:17
02.12.2010
Wena
vhml: jde to a funguje to jezdim to já i Saller a bezproblémů.
15:01:35
02.12.2010
Nouf
-> Venca.: v tom případě jo
14:58:46
02.12.2010
Venca.
-> Nouf: To nahoře nebude ovzdušňovací šroub ale vstup od brzdového válce.
14:55:07
02.12.2010
Nouf
-> Venca.: mě to napadlo proto, že origo okruh na 130 a dál je tak, že jeden okruh 4-pístů je společnej pro zadní brzdy že ... takže kdyby brzdový váleček byl zapojen tak, že do brzdovka půjde přes něj, tak to chápu, ale to by musel mít dva vstupy pro brzdovku, teda jeden vstup a jeden výstup. Ale na tom obrázku vidím jen odvzdušňovací šroub a jeden vývod ... nebo se pletu?
14:50:06
02.12.2010
Venca.
-> Nouf: To by asi nemělo hrozit, v tom válečku je zpětnej ventil.
14:46:34
02.12.2010
Nouf
S tím mě napadá jen jediný problém a to ten, že si tím přibrzdíš i přední kola, sice jen jedním okruhem ale jo ... nebo ne?
14:43:24
02.12.2010
Venca.
Mělo by to být možné, někde sem to vyčetl, v autě už to mam připravený tak uvidíme na jaře jak to bude fungovat.



Jinak se mi zdá že v těch levných ručních brzdách na speedpro je použitý spojkový váleček ze škodovky a je tam nakreslený jak to zařadit do okruhu... 'speedpro.cz/speedpro-rucn i-hydraulicka-brzda-easy-b rake-pi-247.html



Tak by to snad fungovat mělo...

4
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 14:51:18
14:06:26
02.12.2010
vhml
Je reálné použití zapojení hydraulické ručky do série se zadníma brzdama za použití spojkového válečku, či HBV, či něčeho jiného běžně dostupného?



Ve vyhledávání někdo tvrdí že jo, někdo tvrdí že ne...



Bylo by to snažší řešení než půlit destičky, dělat mezikus, další trubky na kapalinu atd...
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 14:06:46
Extreme Tyres