Hp sporting...

prohledat
195 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 07.10.2010 do 31.03.2021, založil/a Lukáš Černý
řadit dle data
21:31:28
18.09.2011
Tomaso435
-> James1991: s HP pohodlí v prdeli, stabilta na fávo super, super až tak že budeš měnit gumy trochu častěji z těch zatáček . za chvíli tě to přestane bavit pač budeš vytřesenej a jestli seš trochu marod na záda tak si to užij :-D
21:29:58
18.09.2011
Bery
-> James1991: sportingy,nebo závodní?jestli závodní,tak to je jako když spadneš z křesla prdelí na beton)
21:29:41
18.09.2011
OndraKrupi
-> James1991: klady: auto drží, neodskakuje to, každá další rozpěra a vyztužení zlepšuje jízdní vlastnosti hlavně na nerovnostech, zatáčkách



zápory: tvrdej podvozek, každá díra je poznat, větší opotřebení dílů jako jsou čepy, menší komfort



nejlepší vyzkoušet u někoho kdo to má, porovnat a hlavně si rozmyslet na co to auto používáš, jestli to má cenu nebo ne



mluvim o sportingách
upraveno 1x, naposled 18.09.2011 21:30:41
21:26:09
18.09.2011
James1991
Zajímaly by mě nějaké os.zkušenosti či zlepšení v jízdních vlastnostech / pohodlí u Favorita mezi druhovýrobními (sračkovými) sériovými tlumiči na kterých jsou sport. pružiny Weitec a HP Sporting v "dobrém stavu"? Budu montovat nejspíš HP tak by mě předem zajímaly klady a vlastnosti narozdíl od toho, co mám na autě teď.

Díky
21:09:33
18.09.2011
Bery
-> Eidy: jj,mám to na podvozku,a proto se právě divim,že by udělali krok z5 k silonu
12:12:40
16.09.2011
Eidy
-> Bery: Ono to na první pohled vypadá jako silon, ale na omak to pruží. Je to tvrdší než klasický černý silenty, ale pořád to pruží.
11:38:30
15.09.2011
James1991
-> Bery:

V ruce sem ten matroš ještě neměl, tak mě to jen zajímalo. Zustanu radši u klasickýho gumovýho uložení. Dík
08:01:15
15.09.2011
Bery
-> James1991: jestli jsi ten materiál někdy měl v ruce,tak by ti to mohlo být jasný.guma bude asi víc pružit,silon je tvrdší,ale vymlátí se.A Huška používá silon?
23:15:17
14.09.2011
James1991
Pak by mě ještě zajímalo nějaké info o silonovém uložení, včem je třeba lepší, horší, jaký má výhody a nevýhody.
23:13:14
14.09.2011
James1991
-> Cába:

Supr, díky.
23:08:09
14.09.2011
Cába
-> James1991: je to stejny4
23:07:43
14.09.2011
James1991
-> TTomas:

Díky, ony ty dorazy jsou asi fuk, jen aby měly stejnou výšku jako původní a pasovaly na pístnici ne?
23:04:14
14.09.2011
TTomas
-> James1991: Minimalne horni ulozeni je stejne, ale myslim ze i spodni silac vzadu je stejny.
23:01:56
14.09.2011
James1991
Chlapi, chtěl bych se zeptat, zda se dá zakoupit na podvozek HP Sporting Fa/Fe nové uložení či dorazy. Pokud je to stejné jako mají origo tlumiče, bylo by to super, ale bohužel to nevím.

Díky
14:14:26
18.11.2010
TTomas
-> MB1100: No ja bych to nedelal a nepovazoval bych je za mrtve...pripadne jde dole pridelat jeste dalsi drazka ne?
upraveno 1x, naposled 18.11.2010 14:14:38
12:53:01
18.11.2010
MB1100
mám dotaz na HP sportingy Felicie - kamarád chce auto ještě víc snížít a chce uříznout některé ty horní závity na pružině (jak jsou hodně u sebe) - že to jsou "mrtvé závity" a jsou tam prej k ničemu, že stejně nepracujou - mě se to teda vůbec nelíbí, ale není to moje auto :-) co vy na to? řezat nebo neřezat? - když se fikne sériová pružina tak se změní charakteristika, to je mi jasné. ale co ty "mrtvé závity"? můžou pryč? všechny by stejně neodříznul, ale tak 3-4 závity chce dát pryč. Poraďte. díky
17:21:03
17.11.2010
Tomaso435
-> Cába: na barvu seru :-D ale, .... no uvidime:)

-> ondie: tak tak pickipová ;)
14:19:47
17.11.2010
cPetan
Mám vepředu tréningáče, na tu tvrdost bych si i zvyknul, ale to že při přejezdu nerovností slyším jak se kroucením šoupou dveře o gumy mi trochu vadí 8 Takže kdyby je někdo chtěl, tak mu je za normální sportingy vyměním... 6
12:32:23
17.11.2010
Zaki
-> ondie: z favo pruzin je najtvrdsia pickup-ova, z fe pruzin je najtvrdsia vanplus-ova
12:03:13
17.11.2010
ondie
-> Tomaso435: ok..takže pro mě je řešení zadní pružina z Fack-upa,anebo z Fe/Fe-combi protože sou tedy delší.. (i tužší ?)

Scháněly by se asi líp,než ty pick-upový..
01:48:23
17.11.2010
Cába
-> Tomaso435: mam je v kombinaci s eibach perama a profil pryze 45, tak tohle asi slyset nechces(-: Mam je na aute asi 3 roky. Zatim netecou,ale barva se z nich loupala uz od novoty. Nevim co maj vsude dneska za moresy strikal lak na holej plech bez zakladu51
21:28:01
16.11.2010
Jura_Favorit
Zaki 16.11.10 21:19:24 napsal:

→ suri: ale uz sa nevyrabaju, ne?


Co vím tak to dost omezují, ale vyloženě ukončená výroba snad ještě není...
21:25:43
16.11.2010
suri
-> Zaki: nedávno ešte boli , stále sa dajú nájsť zánovné a dať za pár korún repasovať
21:19:24
16.11.2010
Zaki
-> suri: ale uz sa nevyrabaju, ne?
21:00:29
16.11.2010
Tomaso435
tak gut :-) dám dotaz na výrobce
20:58:32
16.11.2010
OndraKrupi
-> Tomaso435: žily byly jedny tlumiče HP no a jestli nevytekly tak žijí dodnes
20:57:34
16.11.2010
suri
-> Tomaso435: ešte raz

tlmič je to pevný - výška je nižšia ako séria ale nezmeníš ju inak ako pružinou



pôjdeš si ich dať urobiť do HP tak povieš načo to chceš a nejako ti to urobia
20:48:32
16.11.2010
Tomaso435
-> Cába: popovidej něco o nich ;)

-> suri: to si mužeš zadat jak je chceš tuhé či vysoké?
20:46:05
16.11.2010
anubis
-> Tomaso435: aha jaksi jsem to nepochopil:-) omlouvám se
18:04:18
16.11.2010
Zaki
-> Rapid: asi je to fakt u kazdeho ine. niekomu vadia aj pneu s profilom 50, niekto jazdi na treningacoch a je spokojny.

mne by nerobilo problem vymenit capy a silenbloky na napravach kazdy rok, je to par korun. a kastle na novych feldach vydrzia dost, toho by som sa nebal
14:42:51
16.11.2010
suri
-> Tomaso435: záleží ako ti ich naladia , najlepšie je že sa repásnu a vydržia oproti origu dlho
13:47:35
16.11.2010
Rapid
-> Zaki: zalezi jak kdo a kde jezdi, ja je mel taky necelej rok a moc me to bavilo, jenze to nebylo auto na kazdodenni jezdeni, byla to vykuchana felda pro radost a maly popojizdky. Jezdit s tim nekde po meste s manzelkou a ditetem na zadni sedacce asi moc dobry nebude



porad plati, ze vetsina veci funguje pro co je urcena, hp racing neni delanej na naky popojizdky po nakupech, takze jedninej vysledek takovyho jezdeni je nulovej komfort a vymlaceny cepy na napravach :)



proto sel z domu a misto toho jsem koupil hp racing na rapida, je to fakt dost navykovy 5 jinak se stabikem souhlas, taky jsem ho nemel
10:42:00
16.11.2010
Zaki
-> Rapid: no vidis, ja som uz viac krat pocul, ze ludia jazdia treningace na spotrebakoch a nemaju s tym ziadny problem. myslim, ze ty si predaval treningace zo svojej feldy jednemu chlapcovi z Feliciaklubu a ten to jazdil v beznej premavke a chvalil si to.



ALL: na fa a fel 1.3 neni vhodne konmbinovat hp podvozok a predny stabik. 1.3ka je lahka a v ostrych zakrutach stabilizator nadvihuje vnutorne koleso
10:14:48
16.11.2010
Cába
-> Tomaso435: Tak to si toho jeste moc nevez(-: Jinak ty HP co sem daval suri, tak ty jezdim na facku a jeste mam jednu sadu a ta pujde po zime na feldu
09:34:55
16.11.2010
Tomaso435
-> suri: a funkčně jsou na tom jak ? fungují alepon jako serie?
09:27:49
16.11.2010
Tomaso435
-> anubis: to mluvíš o feldě. favorit je na tom jinak

-> ondie: favorit forman by mělo bejt stejný. pickup sou lehce delší a lehce tužší, van plus nemám absolutně zdání jelikož je nikde v nabídce nemají :-(

pružina felda felda combi je záměnná s favoritem, jenom je jinak dlouhá, takže ti auto s favoritíma tlumičema lehce sedne . felda pickup má uplně jinou nápavu, je tma zvlášť tlumič a zvlášť péro.

..jak sem psal níže, vozím ty z fa pickupa a zadek díky tuhosti mám asi o 5cm výš než s klasickýma pružinama, zkoro furt tam něco vozim proto nemám sedačky a několikrát sem vez vopravdu extrém náklad a nikdy sem nedosedal nadoraz....
upraveno 1x, naposled 16.11.2010 09:44:53
07:11:00
16.11.2010
suri
-> Tomaso435: HP na sériovú pružinu . také lacné tlmiče vhodné na repas
03:11:03
16.11.2010
anubis
-> ondie: zapomínáš že pick-up má úplně jinou zadní nápravu s odděleným tlumičem a pružinou:-) takže záměnný na hatchback to asi nebude 1
01:44:32
16.11.2010
Rapid
taky mam zkusenost s HP sporting a treningové HP, o tvrdosti se u sportingu mluvit fakt neda, ostrejsi svezeni nepripada v uvahu. Mozna tak lehce sportovnejsi jizda + malinko vetsi jistota pri pripadnem vyhejbacim manevru a predevsim moznost to shodit niz



Naproti tomu treningove HP nebo HP racing, na normal jezdni podle me absolutne nevhodne, zacinaji fungovat az kdyz se jede na krev, po chvilce zvykani clovek dojde k nazoru, ze bez poradnyho motoru tohle proste nema smysl, da se s tim fakt letet, klobouk dolu. Jestli je nekdo chce na auto se kterym normalne jezdi tak doporucuju nebrat, v provozu nikdy nepojedete tak aby to fungovalo, 90% jezdeni bude neprijemnejch s tim ze trpi kastle, podvozkovy dily i telo :) a tech 10% kdy tomu muzete poradne nalozit za to proste nestoji
00:53:55
16.11.2010
TTomas
-> tonek.favo: Na na jezdeni pro mamku je to v pohode - jezdila na nich mamina moji pritelky, ale na rz to neni uplne ono...spis pro normalni az sportovni silnicni pojezdeni3
00:41:47
16.11.2010
tonek.favo
-> TTomas: Takže HP Sporting, stabilizátor vpředu vzadu a solidní obutí= dobré pro mamku na nákup do Tesca a zároveň i na víkendovou ,,erzetku" 5 Fajn žáčínám šetřit 3
00:17:04
16.11.2010
ondie
-> Tomaso435: když si načal ty pružiny z pick-upa..jak to tedy je ?

Zadní seriové pružiny favorit a forman jsou stejné,jen pick-up je tvrdší (tyhle pružiny byly i ve Van-plusech )?

A stejně je to třeba i felicií ?

A pružiny Favorit,Forman,Fack-up jsou záměnné s Fe,Fecombi,Feck-up ??



Máme formana,zadní sedačky jsou kvůli prostoru permanentně vyndané a je často přetěžován a zadek občas sedí opravdu nepříjemně..nejde mi o estetiku,ale stávající pružiny jsou pro naše užití opravdu málo..
00:05:33
16.11.2010
TTomas
-> tonek.favo: Ptas se dobre...mel jsem tu cest vyzkouset celou tuhle radu od HP. Treningovy a race bych si bez ramu do auta nedal. Tam to opravdu drive nebo pozdeji kastle odnese, ale je to honde o stylu jizdy. Pokud budes jezdit s treningacem rozumne a nemas to zrezle, tak si myslim, ze se taky nic nestane. Kazdopadne rozumne se s tim jezdi blbe:) Naopak sporting bych doporucil do kazdeho auta. Na rozbytych krajnicich auto presta uplne plavat a ovladatelnost uz tak nebezpecneho stroje se posune o hodne dal. Mimochodem se snad i montoval do roadsteru ne?
23:59:42
15.11.2010
TTomas
-> Tomaso435: Ale prohoupnes...a hlavne to snad neni o houpani na blatniku:) Kdyby jsi remcal nad treningacem nebo racem, ze je to tvrdy, tak to uplne pochopim, ale pokud mas seriove naladenej sporting, tak to fakt tvrdy neni.
23:59:27
15.11.2010
tonek.favo
-> Tomaso435: No nevím, rpostě mi to připadá do tý papírový kastle u auta který využíváš denně asi moc8 Nevim, nemám osobní zkušenost tak se ptám.5
23:57:09
15.11.2010
Tomaso435
-> tonek.favo: dostává a praská, ale HP tam nemaj ti, co najedou za rok 35 tis km takže to nikomu tak nepříjde, a nebo to auto za pár le stejně zahodí tak mu to je jedno,,,, mě by taky zajimalo jak často se kde co povoluje :-D
23:55:00
15.11.2010
tonek.favo
Lidičky, když se to tu tak řeší. Nemá to, že se použije tvrdší podvozek viz. třeba to HP, tak jestli nedostává víc do těla karoserie. Myslím teda hlavně klobouky tlumičů, samozřejmě u zdravého auta. Zkrátka jestli to třeba ve svarech časem nepraská apod 4
23:48:19
15.11.2010
Tomaso435
no zas takovej chlup mi to vážně nepřipadá, když s hp ani při zatlačení za blatník v podstatě neprohoupu předek jak je to tuhý.......
23:13:39
15.11.2010
TTomas
-> Jura_Favorit: Moje rec. Pri zachovani rozumeho profilu pneumatiky jsou maximalne pohodlne a kdyz nekdo touzi po sportovnejsim svezeni, tak obuje nejaky slupky a taky bude spokojen. Mam s nima teda zkusenost pouze na favu bez stabilizatoru, ale i tak se z nej po instalaci stalo uplne jiny auto:)
22:51:31
15.11.2010
Jura_Favorit
david 136 15.11.10 20:51:37 napsal: tvrdy to zas tak strasne neni,

jels v tom nekdy? ze to je tvrdy a nepohodlny muze tvrdit jen ten kdo s tim

jezdi po polu nebo vymeta kazdou diru


Přesně to jsem chtěl napsat, taky, pořád dokola plno lidí na netu papouškuje, jak jsou sportingy "betonové" a přitom je viděli jen na obrázku, bych to liskal za takové kecy... 3 Měl jsem možnost srovnání několika sad a subjektivně bych řekl, že oproti sérii je to opravdu jen o chlup tvrdší (a to i s tvrdými silentbloky samozřejmě). Jezdím běžně i po lese na svážnicích, protože mám chatu uprostřed divočiny... Ani žena neremcá 3

Jo jiné verze HP, to už je zas další příběh... Ale Sportingy, za mě rozhodně ano i na family-car.
Extreme Tyres