skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vše o KopretinÁch/otvÍrÁcÍch
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.10.2009 do 04.10.2012, založil/a alesek - 105 S
10:58:48
04.10.2012
04.10.2012

m8rinek
-> Athlonek: tak dá matice na forda...
21:18:50
03.10.2012
03.10.2012

Athlonek
-> stepan: Tak tam nemůže dát matice z plecháčů.
21:16:56
03.10.2012
03.10.2012

stepan
-> Athlonek: Kužel.
20:50:25
03.10.2012
03.10.2012

Athlonek
-> Hydron: Jakou mají kola dosedací plochu na matici kuželovou, nebo kulovou?
11:03:19
05.05.2012
05.05.2012

fidelmc
Hydron 27.04.12 10:50:15 napsal:
→ Duri: Nevím, zkoušel jsem to na předku i zadku
obyčejné 120 r.v.87 s originálními štefty a šlo to v obou
případech takhle pěkně zašroubovat, možná má MB ještě kratší šteft
než 120. Každopádně mě tohle zjištění překvapilo, neboť
o takovýchto kolech jsem nikdy nikde neslyšel, všude jsem viděl jen
kopretiny s velkýma dírama. Potvrzuju, ze tyto kola jsou, nevyhoda, na kratke stefty nenasadis
→ Duri: Nevím, zkoušel jsem to na předku i zadku
obyčejné 120 r.v.87 s originálními štefty a šlo to v obou
případech takhle pěkně zašroubovat, možná má MB ještě kratší šteft
než 120. Každopádně mě tohle zjištění překvapilo, neboť
o takovýchto kolech jsem nikdy nikde neslyšel, všude jsem viděl jen
kopretiny s velkýma dírama. Potvrzuju, ze tyto kola jsou, nevyhoda, na kratke stefty nenasadis
10:59:51
05.05.2012
05.05.2012

fidelmc
BAMBUS 15.10.09 22:02:14 napsal:
5,5 Rad bych poridil, tyto 5,5 2Ks, nevite nekdo kde?? :(
5,5 Rad bych poridil, tyto 5,5 2Ks, nevite nekdo kde?? :(
10:34:24
02.05.2012
02.05.2012

Jozka
-> Duri: To asi odpovídá, embéčko má šrouby kolový o pěknej kousek kratší..
10:50:15
27.04.2012
27.04.2012

Hydron
-> Duri: Nevím, zkoušel jsem to na předku i zadku obyčejné 120 r.v.87 s originálními štefty a šlo to v obou případech takhle pěkně zašroubovat, možná má MB ještě kratší šteft než 120. Každopádně mě tohle zjištění překvapilo, neboť o takovýchto kolech jsem nikdy nikde neslyšel, všude jsem viděl jen kopretiny s velkýma dírama.
23:36:41
26.04.2012
26.04.2012

Duri
-> Hydron: Mam sadu presne takych diskov, s dierou na styft 14mm.Problem ale je, ze mne na kratke styfty nejdu nahodit.Nechytim asi ani 2 zavity.
Na dlhsie vleckove by to ale ist mohlo.Divne je, ze pises, ze tebe to ide :( Mne na 1000MB to nejde ani v predu ani v zadu.
Na dlhsie vleckove by to ale ist mohlo.Divne je, ze pises, ze tebe to ide :( Mne na 1000MB to nejde ani v predu ani v zadu.
20:12:21
26.04.2012
26.04.2012

Hydron
A ješte tady je vidět minimální vůli díry na šroubu
20:11:11
26.04.2012
26.04.2012

Hydron
Pohled na středící nákružek
20:10:06
26.04.2012
26.04.2012

Hydron
Dovolím si vytáhnout tohle staré téma, protože se mi do ruky dostaly přinejmenším zajimavý model kopretin. Při prvním pohledu v ničem zajímavé nejsou, ale při podrobnějším zkoumání jsem objevil oproti ostatním tyto rozdíly - středová díra má vyfrézováno osazení na nákružek náboje. Díry pro matice nemají průměr 18 mm, ale pouze 14mm (což neumožnuje použití klasických matic pro kopretiny), nejvetší překvapení ale bylo, že když jsem kolo nasadil na náboj s obyčejnými originálními štefty, tak origo matice na plecháče šla bez potíží prakticky celá zašroubovat. Soudím tedy, že opravdu existoval model kopretin, co už evidentně nevyžadoval speciální matice. Bohužel se mi z nich pro jejich ne zrovna perfektní stav nepodařilo zjistit rok výroby

10:49:03
13.10.2011
13.10.2011

alesek - 105 S
Našel by se někdo, kdo má kopretiny v zaručeně původním laku a byl by ochotný udělat pár detailních fotek? Tak aby bylo vidět, jestli je originální lak lesklý/matný, perleť/metalíza, odstín…
00:41:37
26.10.2009
26.10.2009

Vyspu
Nevíte někdo jaká byla originál povrchová úprava? Případně odstín barvy?
22:17:32
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
limec je stejnej ,je ten stred je trusku jinej et nevim nepisou musel bych zmeřit a ta barva je podle auta tak proto , ja je vyfotim pak z boku poradne
22:05:19
15.10.2009
15.10.2009

jarda.u1
-> petr s: Me se zvenku prave zdali stejny,aspon na tech fotkach.Lesteny kopretiny nevypadaji spatne,ale nekdo tu ma,nebo mel cerno-lesteny a ty se mi libily jeste vic.
22:04:59
15.10.2009
15.10.2009

U-Geen
-> petr s: a ET?
22:03:27
15.10.2009
15.10.2009

petr s
-> jarda.u1: Jo ale dovnitř
22:02:19
15.10.2009
15.10.2009

jarda.u1
-> BAMBUS: maji vetsi limec,nez ty 4,5´?
22:02:14
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
5,5
22:01:01
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
vlevo 5,5 a v pravo 4,4
22:00:13
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
.
21:59:13
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
mam no ale ne tyhle mam jen ty vylesteny , je sem dam ale je to blbe vyfoceny
21:54:55
15.10.2009
15.10.2009

jarda.u1
-> BAMBUS: a z boku by nebyla?
21:52:12
15.10.2009
15.10.2009

BAMBUS
.
10:08:59
15.10.2009
15.10.2009

alesek - 105 S
Hoďte sem někdo fotky těch 5,5´´ kopretin. Myslím, že se všichni rádi pokocháme
.

22:55:19
12.10.2009
12.10.2009

gim
mam pocit ze na 110r jsem cetl, ze se na kopretiny davali ventilky z avie aby se dali dat bezdusaky
20:57:16
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
-> Danster: Tak to je mozna ten rozdil,ze ty co byly urcene na emko mely uz upravu na bezdusovy ventil.
20:43:15
12.10.2009
12.10.2009

Danster
-> jarda.u1: Já je mam na 1000covce ale před tim byli na kamarádovo užovce která má nápravy z eMka a vypadají že jsou origo na M nápravy

20:39:54
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
-> Danster: a mas kopretiny original upravene pro pouziti na emkove naboje?Ja si je nechaval protacet od kamarada na soustruhu.
20:35:59
12.10.2009
12.10.2009

Danster
Taky mám na kopretinách 4,5" bezdušové gumy s pneu 185/70 vzadu a 185/60 ve předu.
20:17:18
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
-> MATTESS: tak ja je mam asi 10 let a na auto se nedostaly nikdy,protoze se mi taky moc nelibi.Pak jsem sehnal 15-ky.Hlavne ze jsem se vyrabel s tema matkama na kopretiny,to bylo neco.

20:14:46
12.10.2009
12.10.2009

MATTESS
-> jarda.u1: já je měl rok, pak se mi na Rapidu přestaly líbit
20:11:40
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
-> MATTESS: hmm,zajimave.Mam taky kopretiny doma,ale nikdy jsem je neobul,takze nevim zda to jde.
19:58:42
12.10.2009
12.10.2009

MATTESS
-> jarda.u1: tehdy v roce 2002 asi ani kovový nebyly (?), resp.mi je nikdo nenabízel. Takže jsem měl gumový s tím chromovým pláštíkem
19:42:36
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
-> MATTESS: na kopretinach?A mel jsi gumovy ventilky,nebo kovovy sroubovaci?
19:26:48
12.10.2009
12.10.2009

MATTESS
-> jarda.u1: měl jsem bezdušovky. Jedna ušla přes zimu, ostatní držely
18:44:26
12.10.2009
12.10.2009

skofast
Ok - zkusim to
18:37:32
12.10.2009
12.10.2009

ondie
-> skofast: černé matné...můj zájem je fakt velkej..
18:08:03
12.10.2009
12.10.2009

skofast
cerne/matt nebo chrom ? Budu muset zeptat se na kamos v anglii
17:49:32
12.10.2009
12.10.2009

ondie
-> skofast: ahoj,schánim přesně takové GB zrcátko jako je na fotce,nevíš o něčem ?
17:43:40
12.10.2009
12.10.2009

AZmotor
-> jarda.u1: klasické ventilky tam opravdu nejdou.. vyzkoušeno a mám taky duše...
17:11:52
12.10.2009
12.10.2009

jarda.u1
Mate nekdo na kopretinach bezdusovky?Kamarad si ted nechaval obout kopretiny a udajne by pry bezdusovy ventilek nesel osadit na disk,tak mu museli dat duse i presto ze ma bezdusove pneu.
17:05:25
12.10.2009
12.10.2009

skofast
jerzy 12.10.09 16:56:47 napsal: → skofast: nice photo!
Mam hodne !

Mam hodne !
16:59:38
12.10.2009
12.10.2009

skofast
vyroba KN, Poprvé jejich výrobky byly použity na vozy Škoda v britanii, dobove take na S110R ktere nikdy nemeli plechovy kola u nas.
16:56:47
12.10.2009
12.10.2009

jerzy
-> skofast: nice photo!

16:55:23
12.10.2009
12.10.2009

skofast
##
13:51:49
12.10.2009
12.10.2009

ondie
V kompu sem našel zajímavou fotku.
Prababičky otvíráků..
Prababičky otvíráků..
13:48:01
12.10.2009
12.10.2009

ondie
-> colaczech: fotky,fotky,fotky...
08:54:02
09.10.2009
09.10.2009

Jozka
-> jerrom: Trochu tu plevelíme téma, ale malinko k věci to snad je - mě by zajímalo, jakou barvou jsi "zalil" ten vnitřek takhle do hladka a cos použil k leštění za nástroj (jako třeba hadr s pastou na nějaký gumě ?), že se povedl tak dokonalý přechod do kovu, aniž má barva "potrhané" okraje a ještě jednu "hladinu". Nebo barva šla až po leštění?