skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Převodovka na drift
Miky: stacia ti stare pretvrdnute a prefukane kolecka v rozmere 175/50/13 na zadok a mozes driftovat bez ohladu na to aku mas prevodovku : ))
názoru je hodně neberu nikomu ani jeden zkušenosti byli a budou :D uvidíme. videa by mě zajimali :D
-> petřík: Tak občas se zadařilo, nekteří vědí... Vid Davide

-> Trax: aneb učastníci nedělního slalomu jsou v obraze :o) a to stačilo nechat vepředu slicky a vzadu náký 185/55 že :o) škoda že sem neměl kameru
-> Miky: kyvku ti dopurucuji z toho duvodu ze v krizove situaci (ve smyku) meni odklon kola tak ze kolo ztraci adhezni vlastnost a vic se da utrhnout (klouze prakticky po male plose).. gumy bych na to spis daval z bezpecnostnich duvodu nejaky s profilem 70 aby ti se ti ''80'' pri smyku nezvejkla a nezustal na boku ale bacha takovydle pícoviny me staly uz 2 prevodovky (suchy) jedne odelsla 2jka (synchonizacni zoubky) a druhe diferak...bohuzel videi mam malo .. prasecil sem sam a tam kde nikdo nikde nebyl 

-> vhml 31.08.09 14:52:15:





-> Miky: vlecka je pevna?
Jo díky všem za rady. S tim bávem pravda ale když mám 14cky nebo 13cky tak jak hovno motor by kotmu byl taky jen mě zajimalo který víc vydrží abych s tim motorem nepřekroutil poloosy atd. Samosvor nejlp no ale ta kyvka zajimavy čověk by řek že spíš vlečka žeje pevná.
-> gabo000000: ale na streche sa uz smyka poriadne, este aj iskri 

-> Trax: alebo to na 80kach das an strechu

jako vy se smejete ale ja dlouhej rizenej smyk nemuzu udelat ani s bmw e36 1,8is.. (140koni) sou na tom 17tky vzadu 225 a nepusti to... u poladenej skodovky to de o moc o moc lip
trax .. nj ale jak to vypada, a driftem bych to asi nenazval
-> Miky: Na drift je nejlepsi mokrá převodovka a kyvka. Protoze pri zatoceni se ti postavi kola na hranu a budes mit styk s asfaltem tak 1cm a to ti rozhrabe i trosku upravenej favorit... Takze nahod kyvku, zavar diferak a nacpi tam lehcepoladeby favo. Dej tam 155/80 R14 hadovky a musiš driftovat jak nic

na drift by som odporucal takuto konfiguraciu skoda-virt.cz/cz/.../954-
vi-a-skoda-130rs-1-8t
Se škodovkou neni problém udělat dlouhý neřízený smyk, nejlépe s Or34 a na ledu



-> vhml: vim co se tim mysli 

-> 105: driftem se myslí dlouhý řízený smyk na asfaltu, ne náhodné uklouznutí po desti 

zadriftovat se da aj s klasickou prevodovkou...je pravda ze to nebude palit pneu jako nissan skylline er34 gt-t ale jde to
vzdyt staci vzit nejakej dodrbanej zimak prefoukat ho na max a chilku zahrat klickovanim az ''pusti'' no a potom to jede samo
vzdyt staci vzit nejakej dodrbanej zimak prefoukat ho na max a chilku zahrat klickovanim az ''pusti'' no a potom to jede samo
-> pistaa: jj ja viem ale aj tak je to jedno ten človek sa opýta a už sa nepozrie stejne sú to len keci večšinou ,-> Bery: máš taký zaujímavý štýl vyjadrovania , taký rýpavý ale mám váš oboch aj s pištom rád . :)
-> pistaa: on je rozumbrada a ty jsi Pisto dneska na něj obzvlášť hodnej,milej!:-)no snad se to nezvrhne)))
-> suri: gamo mas doma nejake kolecka?? ukaz mi ako zaberaju na rovnom zube 2 zuby ;)
zamysli sa nad tym a naco mu bude bezsynchronna?? pocuj nepis vsetko co pocujes ked uplne nemas jasno v funkcnosti
zamysli sa nad tym a naco mu bude bezsynchronna?? pocuj nepis vsetko co pocujes ked uplne nemas jasno v funkcnosti
Taky si říkám, že ty drifty asi budou.
Viděl jsem dnes u snídaně DVD Drift Bible od Keiichiho Tsuchiya, jsem zvědav jak to půjde se šůtou. Možná namydlit trať mejdlem, gumy sádlem a ještě požádat kamarády, aby od středu zatáčky do škodovky ještě píchli klackem nebo rybářským prutem a poslali jí tak do smyku. 


-> Miky: nenech se dráždit, vem 4q SP4,44, dej ho do obalu gardí převodovky, do diferáku nasyp nějakej šrot a zavař, jen drifting se škodovkou není asi to pravý (asi budeš muset ještě pláště máchat v oleji) :)))
-> suri: bezsychronna prevodovka radi so spojkou len jednotku. ostatne rychlosti bez. maximalne počas radenia uberes, sucasne preradis a vzapati pridas. vacsinou plny kotol.
v podstate len tak rychlo cvaknes plynovym pedalom. cele preradenie je strasne rychle. mal som moznost vyskusat.

-> David29: rovné kolesá sú v tom lepšie že maju menšie straty proste na klasike su v zabere 3 zuby tu len dva , a hlavne na rovne zuby neposobi axialna sila ktora ničí obal a ložiská ako u sikmych , bezsynchronna prevodovka je viacej odolna da sa vraj radit aj bez spojky ked je treba inak neviem , samosvorny diferencial s nastavitelnou svornostou , da sa nastavit to ze ktore koleso na akom povrchu preklzne- teda na origu ti jedno napriklad hrabe na trave a druhe stoji na asfalte a tomuto samosvoor zamedzuje
Tak já se tady optám...
V čem sou lepší rovné zuby oproti křivým? (přenášení sil?)
V čem je lepší převodovka bez synchronu oproti se synchronama? (typický meziplyn?
)
A taky nějak nechápu ten samosvor....
V čem sou lepší rovné zuby oproti křivým? (přenášení sil?)
V čem je lepší převodovka bez synchronu oproti se synchronama? (typický meziplyn?

A taky nějak nechápu ten samosvor....
-> Miky: 6Q, skladané kvalty , suchá , samosvor , rovné zuby a kludne bezsynchronna zober 100 000 a bez k sixtovi
-> pistaa: ale na to musi rozbit prasiatko a najblizsiu postu/banku :D
sucha + samosvor
Lepší suchá ? nebo ta druhá ? co snese víc ..čistě jen poloosy, kameny neberu nic jinýho...