5 stupnova prevodovka

prohledat
48 příspěvků (zobrazeno 1 až 48) od 04.06.2009 do 04.11.2017, založil/a milox
řadit dle data
15:55:36
04.11.2017
Vrba
-> Antony: no vetsinou staci takovy kus jen seridit a opravit zvetsene vule. Kdyz jsou ale kola uz hodne okopana,vyplati se je rovnou vymenit. Pripadna opetovna demontaz "protoze tim to nebylo", za to nestoji.
13:18:33
04.11.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vrba: koukam, samý lepší zprávy 3
12:28:38
04.11.2017
Vrba
-> Antony: to je spis na serizeni vseho a mozna i vymenu kola a spojky 3'
19:44:33
03.11.2017
Antony - zrušená registrace
-> Bery:

-> MVM:

-> vhml:

Zatím jde jen o diagnostiku problému. Řadit nahoru i dolů jde bez problému, "jen" při podřazení a brzdění motorem při agresivní jízdě (teď v Mostě) nebo jízdě po velkých nerovnostech po cca 2 vteřinách vypadne do neutralu. Měl jsem nedávno vyndanou kulisu, tak ještě možná ta. Bohužel, rozpěrku nemám.
18:49:06
03.11.2017
vhml
-> Antony - zrušená registrace 03.11.17 13:04:31: pokud to při řazení trojky rachtá tak jseš doma. Hlavně jestli tam nemáš rozpěru, tak o tom skoro ani nemá smysl spekulovat a hraničí to s jistotou.
18:03:58
03.11.2017
MVM
-> Antony: Pokud máš ten endoskop,tak teoreticky bočním kontrolní zátkou,nebo výpušťákem. "zvrchu" pod spojkovým válečkem koukneš leda na difec. Stejně pokud to zlobí se rozborce nevyneš a jedině tak je to jistota. Jsou sice borci co staví modely plachetnic v láhvi od vína ,,,ale převodovku takhle nespravíš 4
17:11:25
03.11.2017
Bery
Nebude lepší kouknout vrchem? T
13:04:31
03.11.2017
Antony - zrušená registrace
Dá je nějak zjistit, jestli se trojkový kolo posunulo aniž by se pulila špajska? Mám doma endoskopiskou kameru (8mm průměr) s přísvitem, tak ji tam třeba bočním výpušťákem zavist a prohlédnout si špajsku zevnitř. Jestli se dá nějak vevnitř prostorově manipulovat.
23:21:30
12.05.2013
minno
-> dragon_cb_cz: prasknutú som ešte nevidel, ale môže byť....Ale to by určite poznal. Raz som skúsil dať na R / 5. tyč, slabšiu pružinku z 1-2 / 3-4 tyče a aj to bolo poznať....
upraveno 1x, naposled 12.05.2013 23:29:14
23:10:06
12.05.2013
dragon_cb_cz
-> minno: A nebo může dát nové pružinky, pokud budou prasklé - což se občas taky stane...
14:03:33
12.05.2013
minno
-> DEKODOVAC: S tou prítlačnou pružinkou čo spolu s guličkou zaisťuje radiacu tyč v zábere moc nevymyslíš. Môžeš dať silnejšiu pružinku alebo vypodložiť stávajúcu aby bol silnejší prítlak, trochu to pomôže, ale nie až tak úplne a navyše sa ti bude potom ťahšie vyradzovať (a bude to mať vplyv aj na 5. stupeň). Na spiatočke je najhoršie to, že vymeniť sa dajú len 2 z 3 koliesok.... Potom je to už len o výmene celého stromčeka (čo je blbosť), ináč sa s tým nedá nič robiť. Na mojej súčasnej 5q bola tiež spiatočka KO, zle vymedzená vidlička, zuby na zásuvnom koliesku z polovice ich šírky úplne okusané, na stromčeku zuby spiatočky tiež vizuálne dosť poničené, vymenil som čo sa dalo, správne vyšteľoval vidličku a funguje to dobre... Spiatočka je síce trochu hlučnejšia, ale za bežného cúvania nevyskakuje, iba keď prudko pridám. Ale to vtedy občas vyskočí aj na zdravej spiatočke. Môžem dať fotky ak chceš.
11:51:16
12.05.2013
Citr0nik
tiez sa priklanam k Matthesovi ..
11:44:15
12.05.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> DEKODOVAC: Podle me ty pruziny jen aretujou tu tycku, aby nevyklouzla nahodou. Pokud tu paku nejde udrzet, tak pochybuju, ze by to byla chyba aretace...
11:36:41
12.05.2013
DEKODOVAC
-> afro100: presne tak dá to taku šupu že to neudržíš ,takže sa treba pozriet na to na boku tej prevodovky na tie pritlačné stunky čo zapadaju do riadiacich tyčiek a čo na tom treba spravit -> dragon_cb_cz:
07:35:42
12.05.2013
Vrba
-> DEKODOVAC: opotřebované boky spátečkových kol,vyměnit a seřídit
02:22:47
12.05.2013
afro100
-> rsvancara: pokial je to vylietane hodne, tk nepomoze ani to, ta prevodovka da taku slupku, ze to proste neudrzis :)
05:35:13
11.05.2013
rsvancara
-> DEKODOVAC: Drž řadičku když takhle jedeš aby kvalt nevypadl 3 3
22:46:02
10.05.2013
dragon_cb_cz
-> DEKODOVAC: Prvni na co koukni jsou pritlacny pruziny radicich tyci, pod vickem z boku prevodovky...
21:04:03
10.05.2013
Matthes, záškodník z TechWebu
-> DEDOKOVAC: Kolecko bude asi mit ocesany zuby. To chce rozhodit a mrknout zda pujde posunout a nebo se bude muset vymenit.
20:52:14
10.05.2013
DEKODOVAC
chalani mám problem s prevodovkou ked cuvam do kopca tak mi silno vyhodí spiatočku s riadnou ranou čo stím može byt ,zle zapadajuce koliesko spiatočky čo treba spravit aby to prestalo8
13:03:31
23.06.2009
ferrari
Winged_Arrow 10.06.09 19:23:22 napsal: A moze mi niekto poradit.. chcel by som tam dat 5kvalt, ale zo škody136.. lenze tie prevodovky su uz robene na ine napravy.. aky tam bude problem? tu prevodovku chcem pretože ma najdlhšie prevodya na aké auto/motor to chceš? Bo podľa mojich skúsenosti je motor 136 Favo LTT na 5q so SP 3.9 (teda zu Š130/136)...ale fakt je, že do HR by som so 4q 4,22 néchcel...bol som, ale s 5q 3,9 a motor 120...tiché, ale lenivé...
22:08:44
20.06.2009
kubo980
Pochybujem že by peťkvalt do techničaku aj zapisali.. Ja mam kile petkvalt a na technickej nepovedal pol slova....samozrejme mokry...
00:00:55
14.06.2009
Gryzly
-> palinator: tak tam klikni na hned první odkaz
23:59:58
13.06.2009
ZbyŠek
Juraj Hartmann 10.06.09 19:17:54 napsal: Treba 5-kvalt zapisovat do technicaku?



?? Ja bych rekl ze ne
23:54:24
13.06.2009
palinator
-> petr s:

Hmm, moc vtipný,ale otázku to nezodpovídá. Google najde kraviny a ne to co potřebuju. Kdyby aspoň našel co hledám, tak se budu stydět1 .
23:13:58
13.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> petr s: 3 3
23:12:07
13.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: 3 3 3 3 3 3 3 3
22:53:18
13.06.2009
petr s
22:40:02
13.06.2009
palinator
Sorry za lamáckou otázku. Tohle jsem nikdy nějak neřešil. Jakej je rozdíl mezi suchym a mokrym 5q? (celej život se člověk učí)4Dík
10:43:58
13.06.2009
p.b.
Ten mokrej pětikvalt bych neviděl jako nějakej neřešitelnej problém a když se to udělá rozumně, tak to možná ani na STK nepoznaj.
21:53:12
12.06.2009
LiMaK - 742 forever
-> Juraj Hartmann: 100/110 neni na jakykoli 5q stavená.

pokud použijes mokrej 5q ze s125 tak bude muset rezat a vařit kastli jen kvilu prevodovce.



pokud tam chces ale opravdu 5q z 130/5/6 budes muset delat to same s kastli kvuli prevodovce a navíc jeste vymejslet karosárské kraviny okolo uhlové nápravy.



na technickou bez kur*vskych znamosti zapomen tak i tak.

Jako pripada mi to postavene nahlavu...v jednom foru nechapes co je nelegal na 1.6ce v té káře a ted si myslis že tam narves uhlovku a technik nemrkne okem?

jako delaj bordel i na fatanech kvuli jednomu pismenku na bloku navíc a ty chces motor 742.100 menit za AEE 232355

to same s napravou...dle vyjadreni Mladé Boleslavi uhlovka nikdy nebyla a nikdy nebude schvalena pro typ 100/110, to samé s 5q prevodama
16:07:34
11.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Juraj Hartmann: nuz ked mas zazemie a snahu, tak drzim palce. Myslim, ze tu najdes kopec ludi ochotnych poradit a ked si precitas clanky tu, na techwebe, na skoda110r.cz a podobnych strankach, najdes takmer vsetky odpovede
15:04:34
11.06.2009
Winged_Arrow
ale neboj, viem toho viac ako by si si myslel.. ale kto sa nepyta ten nic nezisti.. garaz je.. aj vsetko okolo.. a co sa tyka toho tuningu.. ani moc nie.. rozmyslam nad M-kovimi napravami..suchimi osami, motor az v buducnosti niesu financie.. hlavne tam idu nove plechy

mam doma tolko plechariny ze mozem zlozit dalsie auto.. chcem to komplet povyvarat, hodit 5qvalt .. tod zatial vse, potom chvilu sporit na lak.. lepsie takyto konicek ako niekde fetovat za barakom.
11:03:41
11.06.2009
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Juraj Hartmann: Ako sa pozeram na tvoje otazky v roznych temach, tak asi toho o skodovkach vela nevies, ale mas velke sny o vymene prevodovky, motora, naprav.... k motoru som ti uz pisal, k porevodovke a napravam - mas aspon COcko? predpokladam, ze chces "tunit" skoddu 110L, tam bez rezania kasne nedas 5q amyslim ze ani vlecku.... Mas nejake zazemie? naradie? garaz? Alebo len velke sny?



PS: vypln si ID kartu....
08:53:31
11.06.2009
Winged_Arrow
takže to chce uhlovu napravu co?



www.skoda100.cz/view.php? cisloclank...
07:21:12
11.06.2009
MOLSO
-> Juraj Hartmann: musis vymenit celu zadnu napravu 4
22:33:29
10.06.2009
Winged_Arrow
skuste si ist na 4 kvalte do chorvatska a potom mi povedzte o dlhych prevodoch 1 1 1 1 a lentak mimo..co sa tyka suchych poloosi, skratka sa len vymenia namiesto olejovych? alebo je to zlozitejsie?4
22:31:02
10.06.2009
FORM - zlomená ojnice
-> aceboss: Na hnanou hřídel bych je uměl sehnat v zkl čssr a sice 230kč za NU a něco přes 400 za PLC. Zkus ale pátrat ve výprodejích a v zásobách dědulů, určitě časem narazíš na nějaká levnější.
upraveno 1x, naposled 10.06.2009 22:33:50
22:27:17
10.06.2009
FORM - zlomená ojnice
-> aceboss: počítej tak 200-300 nučko na hnanou hřídel, 400-500 dvojité kuželíkové na hnanou, obě kuželíková na hnací tak 150 kus a velká na diferák cca 300 kus
upraveno 1x, naposled 10.06.2009 22:27:58
21:39:31
10.06.2009
aceboss
Zneužiji toto téma a zeptám se na kolik vyjde koupě všech nových originálních ložisem do mokrého 5q.Chci si ložiska kupovat tak abych věděl +- kolik stojej.Díky za pomoc4
19:42:13
10.06.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo 180 po okreskách 42
19:34:27
10.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Juraj Hartmann: No nekdo v Plzni ji prodaval... uz upravenou. Jinak musis prehodit dost veci, neni to jednoduchy...

Kazdopadne dlouhy prevody jsou na prd, pokud teda nejezdis jak starej dedek... popripade 180 na dalnici...
19:23:22
10.06.2009
Winged_Arrow
A moze mi niekto poradit.. chcel by som tam dat 5kvalt, ale zo škody136.. lenze tie prevodovky su uz robene na ine napravy.. aky tam bude problem? tu prevodovku chcem pretože ma najdlhšie prevody
19:17:54
10.06.2009
Winged_Arrow
Treba 5-kvalt zapisovat do technicaku?
12:15:55
04.06.2009
milox
Dakujem 6
11:00:48
04.06.2009
Nwkt
A aby si neřek že jsem zlej tak skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=425
10:59:58
04.06.2009
Nwkt
vpravo je kolonka hledat
10:55:58
04.06.2009
milox
Mam moznost zohnat si 5 kvalt prevodovku len neviem ci bude pasovat. Preto sa chcem opytat ci tie prevodovky su vlastne rovnake alebo je tam nejaky rozdiel.
Extreme Tyres