rychlý dotaz vlečka

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 30.05.2009 do 08.06.2009, založil/a Kapřík
řadit dle data
16:26:40
08.06.2009
Klubko_
tak pridam svou zkusenost s buchtama. Mel sem je sirsim dovnitr i ven a ani v jedne poloze nic nedrhne9 6
09:57:37
07.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Vy uz mate i holky v TT servisu 3
00:24:43
07.06.2009
Tampajs
tak a je tam svině.. Naprasáka sem to nedělal prostě jsme přehodily ramena opačně4
00:33:01
06.06.2009
Syny
-> Kapřík faster: Tu sem nandal sam taky :) Docela mazec :)
23:46:49
05.06.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tak4 já nasazoval sám i přední nápravu..to byla teprve sranda1
23:29:53
05.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster: Ja to taky delal sam, sme proste sikovni hosi.
23:27:05
05.06.2009
Kapřík
Tak přidám svoji zkušenost...dneska jsem nahodil novou vlečku, buchy širokým dovnitř. Na jedné straně to je v pohodě, na druhé straně to lehce drhlo, tak tomu udělalo pár dobře mířených ran trochu víc místa a je to v pořádku. A celkově to tam všechno šlo jak po másle (mnohem líp, než když jsem před 2 roky dával vlečku s buchtama širokým ven..to se křížilo a nebylo možné to tam nacpat). Takže ano, z mojí zkušenosti opravdu dávat buchty širším okrajem dovnitř4



Jinak jsem dneska zvládl nasadit vlečku i převodovku bez cizí pomoci3 Jsem prostě dobrej. Teda pomáhaly mi dva hevery a pár špalíků1
18:47:53
05.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Mě tak o svár výztuhy na podélném, tak jsem ho obrousil a pohoda.
18:45:24
05.06.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kladivo nebo pilnik a doladit ne :) To se muze stat i u eMka tohle... Myslim, ze to havlikovi taky skrtalo...
18:42:56
05.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Mu to narazi do nosniku, vadi 2mm prej.
18:41:15
05.06.2009
Syny
-> Tampajs: Proc by nesli? No je fakt, ze garde ma buchty sirsim ven - jedinou specialitu sirsim dovnitr ma snad jen eMkova vlecka. Dle me to je tim, ze smenili pricku a tim padem se jim sikmy ramena rozlezli vic dostran, tak aby nebyli moc ohly ty podleny, tak je prohodili (neboli otocili buchty).
18:40:48
05.06.2009
Nwkt
-> Tampajs: Proč by nemělo jít?
18:37:31
05.06.2009
Tampajs
Na užovku nejde dát buchty širokym dovnitř.. To mi mohl někdo říct než sem tam tu vlečku nacpal8
01:15:51
02.06.2009
Syny
-> Kapřík faster 01.06.09 22:37:28: No kvuli tomu to totis je... Kdyz si premeris vzdalenost patky na vlecce a na kyvce od prevodovky, tak u vlecky je vzdalenost vetsi... Pokud bys otocil buchty spatne tak rameno priblizis o kousek prevodovce a tim padem te tam na prd pujde dat sikmy na pricku (jak pises).

Akorad nevim co to melo za vyznam pri vyrobe :) To urcite spatne spocitaly a aby to nemuseli opravovat, tak jen otocili buchty a tim ziskaly vic mista 47 Protoze i pruzina je u vlecky do eSicka :)
22:37:28
01.06.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 3 3

-> Tuner#2: no je faktem, že když jsem dával do auta poprvé vlečku, nevěděl jsem, že buchty mají být opačně než na kyvce, tak jsem je dal stejně jako na kyvce. A právě při nandávání nápravy jsem měl s tím "křížením" docela problémy dostat šikmé rameno do příčky převodovky. Chtělo to tam doslova nacpat. Dostal jsem to tam, ale bylo to dost natěsno. Je tedy možné, že právě toto má to otočení buchet kompenzovat. 5
21:59:06
01.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: JJ je to tam natěsno, ale má to tak být. Má to tak MATTESS na rapidu i strejda na Š 130 a u obou je to tak z fabriky. Když to dáš opačně, tak se to bude víc křižit a bude se to zbytečně namáhat, ale uznávám, že minimálně.
21:09:37
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster: Ale nechces jen prohodit ramena ne? To by ti tam nedrzely pruziny 3 4 (joke)
21:07:32
01.06.2009
Kapřík
Tak to je zajímavý...no zkusím to tam lupnout širším krajem do středu auta a uvidíme jestli to bude ok... 5
20:24:38
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dušan: Hm no ja to tam mam tesne ale ok 9
19:20:53
01.06.2009
Dušan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: brani tomu kraje karoserie, me osobne to tam celou dobu drelo o kastli
17:48:04
01.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karel.: Proc tam to rameno nedas? Co presne tomu brani?
16:41:13
01.06.2009
Karel.
navíc geometrie atd je vše v naprostém pořádku
16:40:43
01.06.2009
Karel.
tak to není možný, když to dám na druhou stranu ty buchty, tak tam nedám to rameno, tak mi teda řekněte, kde je problém8 Já to tam nedostanu prostě, takže to musí být správně, navíc vadí to něčemu? Já nic takového nezpozoroval.
11:58:13
01.06.2009
petr s
-> Dušan: V karoserii rozdíl nebyl přesněji v uchycení podvozku
11:43:18
01.06.2009
Dušan
kdyz jsme u toho, nebyl rozdil v karoserii ? Karel ma uplne prvni M
23:38:48
30.05.2009
m8rinek
-> Kapřík faster: já tak jezdim jeden tvrdej druhej měkej :)))
23:21:15
30.05.2009
Syny
-> Kapřík faster: jj 100% sirsi strana dovnitr...
22:26:37
30.05.2009
Kapřík
-> Tuner#2: jj k tobě jsem se taky koukal, ale na žádné fotce (nebo jsem se špatně díval) to nebylo pořádně vidět4



Kdysi jsem to tady v diskuzi četl, že to má být opačně než na kyvce, ale radši se ujistím, než to dát zase blbě (jak jsem to měl doposud) 3



-> m8rinek: taky řešení4 Někdo už mi radil dát jeden silentblok motoru tvrdej, druhej měkkej, teď každou buchtu jinak, no aby to neskončilo radou dát každý kolo opačně projistotu3 4
21:20:34
30.05.2009
m8rinek
a nebo dej jednu stranu tak a druhou tak, pak to máš aspoň na 50prc zaručeně správně 1
upraveno 1x, naposled 30.05.2009 21:23:38
20:52:31
30.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík faster 30.05.09 20:23:55: Evidentně to má Karel blbě, mrkni ke mě, mám to přesně podle MATTESSa a tam ta vlečka nikdy rozebrána nebyla.
20:44:14
30.05.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 3 3 dobře Matthes4 No já sem s tím takhle taky jezdil 2 roky a vpohodě4 Tak hlavně, že teď už to dám správně4
20:38:25
30.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster: Tak mi nekomol jmeno, my sme na to s MATTESSem haklivy... 3

No ze se spletl chapu... ale ze s tim jezdi 3
20:35:56
30.05.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no asi se spletl stejně jako já a tak to tak jak je to u kyvky4 Já ti dám "slower"

3
20:33:02
30.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík slower: 3 Me je divny ze to on ma spatne 3 Tak to ma mit garde... Ale jeho sikma ramena se zdaji byt siroka, tak nevim o co go...
20:30:27
30.05.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dobroš díky Mates 4
20:27:15
30.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster 30.05.09 20:23:55: To ma blbje no sem se byl radsi podivat na auto 3
20:25:00
30.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík faster: Tak to by byla kyvka 3
20:23:55
30.05.2009
Kapřík
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/5592_2009-02-08_ 11-22-57_63.jpg takže třeba tady to je blbě ano? Karel promine za půjčení fotky4
20:21:49
30.05.2009
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ano přesně tak, u široký vlečky... takže širší strany do středu auta.. ok.. no měl jsem to blbě3
20:19:33
30.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
U siroky vlecky ty sirsi strany jdou ke stredu auta...
20:12:08
30.05.2009
Kapřík
Jak mají být buchty podélných ramen u vlečky? širším bokem dovnitř auta nebo ven? 4 Nejsem si teď tím jistej a nechce se mi to hledat..



díky
Extreme Tyres