
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Preco kivka skáče?
10:38:29
15.05.2009
15.05.2009

J3STER
Proč skáče?.......protože nemáš vlečku.

03:37:35
10.05.2009
10.05.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s:
bolo bejvelo


17:49:31
09.05.2009
09.05.2009

Trax
-> petr s:



14:50:38
09.05.2009
09.05.2009

petr s
-> gabo000000: Ty tam nemáš koně ale klokany
13:26:11
09.05.2009
09.05.2009

Majklsto
-> gabo000000: vsetko bude, potrebujem len cas a trochu penazí
11:44:02
09.05.2009
09.05.2009

gabo000000 - zrušená registrace
11:41:19
09.05.2009
09.05.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Majklsto: pridaj kone , uber vahu a ides
08:21:28
09.05.2009
09.05.2009

Majklsto
-> gabo000000: na motore mam tvrde silembloky, este chcem poriesit aj uchytenie prevodovky nejak lepsie, asi zhora
02:11:27
09.05.2009
09.05.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Majklsto: ja odkedy mam favo motor prestalo skakat...na slicku poskoci aj keby neviem co....podla mna skakanie je kôli tomu ze mas malo koni a ta naprava je celkovo tvrdsia ako vlecka..vlecka neskace ale vleckove ramena chodi a hore dole v serii..kyvka je opreta o prevodovku a ked mas origo silent ymotoru tak to cele s agregatom poskakuje a dokaze to utrhnut zadne nosniky alebo drziaky prevodovky..takze opatrne

00:29:45
09.05.2009
09.05.2009

Eidy
Tak mě kyvka skákala i s nynejším motorem, Spaxama a Markgumama. Sice jsem nepodržel plyn na podlaze, ale o nějakém dušení motoru nemůže být řeč. Prostě to tak je od přírody. A jediný řešení je buď hodně silnej motor nebo hodně nízký gumy.
16:06:46
08.05.2009
08.05.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Majklsto: Já měnit za vlečku taky nebudu. Mám novou kejvačku.
16:01:26
08.05.2009
08.05.2009

Majklsto
-> Jirik - pan továrník: tak v plane su tlmice z 1203+ unibaly tak uvidime co to udelá potom
15:44:16
08.05.2009
08.05.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
A taky stav tlumičů.
15:43:32
08.05.2009
08.05.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Když bude dostatečně výkonnej motor, tak to skákat nebude ani na kejvačce.
Při větším výkonu rychleji protočíš kola a udržíš je ve smyku jak dlouho bude potřeba. Tzn. nebude protáčením kol docházet skoro k udušení, tím zpomalení smýkání kol a následně ke skákání. Toho se zbavíš jak říká bobík níže, montáží nižších pneu místo žvejkaček.
Mě třeba kejvačka na 16kách neskákala. Vlečka má měkčí uložení.
Jinak už si nevybavím jméno, je tady klučina s eRkem (vzadu RS blatníky), taká červenooranžová barva a má taky kejvačku a ani při gumovačce mu kola neskáčou. Je to zase nižším profilem pneu a výkonem jak píše kolem 100 ps.
Tady : skoda-virt.cz/cz/.../3477 -koko
+ ve videích Běšky 07
Při větším výkonu rychleji protočíš kola a udržíš je ve smyku jak dlouho bude potřeba. Tzn. nebude protáčením kol docházet skoro k udušení, tím zpomalení smýkání kol a následně ke skákání. Toho se zbavíš jak říká bobík níže, montáží nižších pneu místo žvejkaček.
Mě třeba kejvačka na 16kách neskákala. Vlečka má měkčí uložení.
Jinak už si nevybavím jméno, je tady klučina s eRkem (vzadu RS blatníky), taká červenooranžová barva a má taky kejvačku a ani při gumovačce mu kola neskáčou. Je to zase nižším profilem pneu a výkonem jak píše kolem 100 ps.
Tady : skoda-virt.cz/cz/.../3477 -koko
+ ve videích Běšky 07
14:42:44
08.05.2009
08.05.2009

Majklsto
-> Klubko_: myslím ze toto je spravna analýza, maš asi pravdu
14:39:30
08.05.2009
08.05.2009

Klubko_
-> Majklsto: ja bych rekl, ze to dela hodne pneumatika. Kdyz je plnej profil, tak protocenim se pneumatika deformuje a od te deformace vznika to kmitani. Pak se to souctem vsech hmotnosti, sil pusobicich od pruziny a od tlumicu vsechno dostane do rezonance az se kolo odlepi od zeme.
Tim, ze se auto rozjede prestane se guma deformovat a tim zmizi zdroj kmitani. No a kdyz sou gumy s nizkym profilem, tak ty se tak nezdeformujou protocenim a tim padem kmitani vznika mnohem min. Pochopitelne v tom hraji i roli tuhost pruzin a tlumicu. Lepsi tlumice kmitani lip utlumi, ale vzdycky tam nejaky je.
Co rikate?
Tim, ze se auto rozjede prestane se guma deformovat a tim zmizi zdroj kmitani. No a kdyz sou gumy s nizkym profilem, tak ty se tak nezdeformujou protocenim a tim padem kmitani vznika mnohem min. Pochopitelne v tom hraji i roli tuhost pruzin a tlumicu. Lepsi tlumice kmitani lip utlumi, ale vzdycky tam nejaky je.
Co rikate?
14:29:18
08.05.2009
08.05.2009

Majklsto
-> MOLSO: tak to som zistil ze ked idem bokom tak neskace
len pri sviznejsom pohynani to niekedy neodhadnem, zacne to hrabat a rozskace sa.
Ale uz su doma tuhsie tlmice, tak uvidime co to povie.
Pytam sa preto ze napriklad ked som bol na pretekoch dovrchu na starte tak ked startovali nejake 120 S ,tak im to nemalo ani snahu skakat, ale kolesa sa pretacali
len pri sviznejsom pohynani to niekedy neodhadnem, zacne to hrabat a rozskace sa.
Ale uz su doma tuhsie tlmice, tak uvidime co to povie.
Pytam sa preto ze napriklad ked som bol na pretekoch dovrchu na starte tak ked startovali nejake 120 S ,tak im to nemalo ani snahu skakat, ale kolesa sa pretacali
14:21:22
08.05.2009
08.05.2009

Syny
Kdo neskace neni Cech - hop hop hop
Proste skace, s tim nic neudelas - omezis to pruzinama nebo tlumicema, ale skakat bude i tak - min, ale furt :)

14:19:40
08.05.2009
08.05.2009

MOLSO
-> Majklsto: musis to brat bokom a nesmies hrabat v priamom smere 

14:17:28
08.05.2009
08.05.2009

Klubko_
copak vlecka se nerozeskace?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tj, ale hlavne machrovinka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tj, ale hlavne machrovinka

14:11:28
08.05.2009
08.05.2009

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak potom přijde o kolo/a a dá stejně vlečku 

14:08:49
08.05.2009
08.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Hrabat je hovadina.
14:03:05
08.05.2009
08.05.2009

Petkar1
To je daný konstrukcí, kyvka při hrabání prostě skáče. Řešení: dát vlečku, nebo nehrabat.

13:47:31
08.05.2009
08.05.2009

Majklsto
Rozmyslam preco ked sa zacnu na kivke pretacat kolesa tak zacne skakat.Nevie niekto co túto skakavost ovplyvnuje?Tlmice, pruziny, geometria, gumy alebo co.Dost mi to ide na nervy, ale zase nechce sa mi kôli tomu davat na auto vlecku.