
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
klepani v prevodovce?
prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 29.04.2009 do 24.02.2015, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
00:33:33
24.02.2015
24.02.2015

srdcar 120L
-> Peca: Jen doupřesním, u převodu 3,9 má diferák 39 zubů a pastorek 10 zubů. Převod 4,44 měl 40 zubů diferák a 9 zubů pastorek, převod 4,22 měl 38 zubů diferák a 9 zubů pastorek. Je to celkem obecně známá věc, ale nemusí ji každý vědět, tak mi nenadávejte.

14:24:39
21.02.2015
21.02.2015

Peca
-> MOLSO: Diky pane ;-)
14:23:31
21.02.2015
21.02.2015

MOLSO
-> Peca: 39
14:22:34
21.02.2015
21.02.2015

Peca
kolik zubu ma diferencial ve vlecce 3,9?
23:14:47
04.05.2009
04.05.2009

lipnicak
Na pohodovy eco jezdeni 3,9 na litani 4,22. Pokud budete menit stalej prevod, tak vzdy pastorek a venec k tomu. Nekombinovat to, ty prevody maj kazdej jinej pocet zubu a trosicku jinou geometrii ozubeni.
12:44:40
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: 3,9 je proste linej prevod pro diesel no. 300 otacek moc neni ale je to poznat dost.
12:38:56
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a myslis ze to je fakt lepsi ? prevod 4,22 oproti 3,9 ...
sice kdyz budu pocitat pojedu na 4ku (prevod je cca 1:1 hnaci a hnana) pojedu stovkou
u 4,22 na 4200 otacek a u 3,9 na 3900
300 tocek rozdil neni zas tak hrozny..
sice kdyz budu pocitat pojedu na 4ku (prevod je cca 1:1 hnaci a hnana) pojedu stovkou
u 4,22 na 4200 otacek a u 3,9 na 3900

12:27:37
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: No hodne stesti ja to shanel pul roku az sem tady ukecal jednoho kluka co rozebiral nejakej srot aby mi to kuchnul a poslal... No aspon z toho mel trochu vic penez a videl prevodovku...
12:24:29
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jasny no pac kyvka ma 4,22 vlecka 3,9 -... no necham ot tak nebudu schanet hridel + kolo :D
12:13:34
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: 5q jsou stejny az na ten pastorek.
12:10:06
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sem si myslel ... ale hridel z 5q kejvacky muze byt stejne dlouha jak vlecka ze.... ja sem zapomel rict zemam jen 4q kejvacku pardon
12:08:34
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Ne.
12:08:20
30.04.2009
30.04.2009

petr s
-> 105: 5q hřídel je stejně dlouhá a když to přivaříš jak seřídíš vůle aby to nehučelo?
12:06:15
30.04.2009
30.04.2009

105
-> petr s: 4q kvalt hridel z kejvacky je stejne dlouha jak 5q z vlecky ?
12:04:05
30.04.2009
30.04.2009

petr s
-> 105: A není jednodušší tam dát celou hřídel ?
12:01:25
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no myslel se to tak ze kdyz je pastorek soucasti hridele tak bych ho urezal .. do hridele a pastorku vyvrtal diru dal stredici kolik aby novy urezany pastorek byl ve stredu a rovne :) a zavaril ..
11:54:04
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Eh, co? Ty myslis ze se ti ohla hridel? No to je nemozne
A kdyzby jo tak jedine novy staly prevod 




11:46:04
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: takze jedine uriznout vyvrtat diru pro vystredni kolik a zavarit
11:34:38
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Pastorek je soucasti hridele.
11:34:01
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105 30.04.09 11:18:58: Jsme no 
-> 105 30.04.09 11:11:35: Ta vule na stalym prevodu je kupodivu dost velka, relativne, vetsine lidi se zda velka kdyz je spravna, no mrkni tam...

-> 105 30.04.09 11:11:35: Ta vule na stalym prevodu je kupodivu dost velka, relativne, vetsine lidi se zda velka kdyz je spravna, no mrkni tam...
11:18:58
30.04.2009
30.04.2009

105
dik moc ste hodni 
este dotaz :)
kdyz to budu mit rozdelany ... :) z difu talir sundam ... ale z hnane ridele? to je tam je pasorek nalisovany ? ( ze bych si tam dal prevod 4,22) :)

este dotaz :)
kdyz to budu mit rozdelany ... :) z difu talir sundam ... ale z hnane ridele? to je tam je pasorek nalisovany ? ( ze bych si tam dal prevod 4,22) :)
11:11:35
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Jakub M.: no samozrejme ... vim ze by nebylo byt nic poulamany, zadna vetsi vule, zabarveni (treba vysokou teplotou ci velkym trenim) a plno chujovin olem toho ... (ucim se ted zrovna automechanikem ) ale prevodovku jako takovou presne ze 130 sem rozebranou nemel a nemam s ni zkusenosti tak se ptam :) ... mel sem jen cvicnou 1203 a feldu 

11:08:48
30.04.2009
30.04.2009

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: cep satelitu me prave taky napadl dik :) -> COL: ano vuli sem zjistoval pootacenim aj kdyz nebyli v diferaku ...a aj kdyz byli v diferaku a kdyz sem pootacej tak tam vule byla ... stejnak pujde rozebrat ale musim este tak 2-4 dny jezdit potom to prijde .. taky moc dik :)
10:56:23
30.04.2009
30.04.2009

Jakub M.
-> COL:
myslim ze koukat do rozvodovky.. jasne, pokud clovek vi jak to vypada kdyz je vse vporadku, tak jasne pozna"neporadek" ; ale pro nekoho, kdo neměl tuhle prevodku nikdy rozebranou... myslim, ze tezko posoudí co je OK a co ne..
myslim ze koukat do rozvodovky.. jasne, pokud clovek vi jak to vypada kdyz je vse vporadku, tak jasne pozna"neporadek" ; ale pro nekoho, kdo neměl tuhle prevodku nikdy rozebranou... myslim, ze tezko posoudí co je OK a co ne..
09:55:55
30.04.2009
30.04.2009

COL
-> 105: No, pokud ta prevodovka nema najeto milion, tak by se v tom soukoli beznym opotrebenim asi takova vule udelat nemela... Muze to by treba uvolnene talirove kolo, povoleny hnaci hridel, nebo problem uvnitr diferencialu. Nevim, jak jsi zjistoval tu vuli poloos, ale pokud vzajemnym pootacenim, tak tam by se takova vule z prevodovky mela objevit (pokud za to dost vezmes). Jinak to talirove kolo je sice zajistene, proti vysroubovani sroubu, ale ty spoje se nejak dokazou uvolnit, ja uz ve 2 prevodovkach nasel zajistene srouby, ktere byly volne (sly vytocit rukou), jeden mel dokonce utrzenou hlavu (byla u vypuste), ale telo bylo stale cele v diferencialu, aniz by se nejak povytocilo. Zdalo se ze vsechny srouby jevily znamky natazeni... - proste zahada, alespon pro mne.
Sundej spojkovej valec a koukni do rozvodovky, zda neco nevypozorujes.
Sundej spojkovej valec a koukni do rozvodovky, zda neco nevypozorujes.
09:21:43
30.04.2009
30.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Aby to nebyl vyjizdejici cep satelitu z diferaku.
08:43:11
30.04.2009
30.04.2009

105
ja se take vetřu prominte
mam 5q 130 (mimo to ze sem v jinem tematu resil ze utekla 4ka) me docela v zaberu lupe poloosy maji vuli opravdu minimalni a prevodovka je ke pricce dobre prisroubovana,,,, zvuk se projevi jakoby od diferencialu treba pri razeni ozve se hlasite CVAK,,, nebo kdyz popojizdim na 3jku oberu plyn CVAK pridam a CVAK ... co to muze byt velka vule soukoli staleho prevodu ? stejne se chystam ji rozebreat ale potrebuju nejake voditko dekuji

21:32:29
29.04.2009
29.04.2009

Evž@
-> Speeder15: mlhoš má ale nejspíš na mysli favorita
21:22:21
29.04.2009
29.04.2009

Speeder15
mne robi daco podobne....5q zo skody 125...po nastartovani trosicka vrci neutral a auto troska zabera....ale po pol minute to prejde..ale inak je vsetko OK
20:56:29
29.04.2009
29.04.2009

Mlhoš - zrušená registrace
co muze klepat v prevodovce na neutral kdyz jede motor na volnobeh po pridani plynu nic neklepe...a kdyz vymacknu spojku taky nic...