TUNER 21.04.09 17:26:42 napsal: ... Asi protože jsem u toho
vždycky nasranej
To plne chapu a co ze Ti presne odchazi?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyndání převodovky spodek
17:29:42
21.04.2009
21.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
17:26:42
21.04.2009
21.04.2009

TUNER
Vy toho naděláte....ale tak jsem se zamyslel že jsem to už dělal tolikrát a ještě to nemam nafocený.... )))) Asi protože jsem u toho vždycky nasranej )))))
23:51:53
20.04.2009
20.04.2009

formen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak zalozime vlakno jak vyndat nadrz bez sundani prevodovky

23:29:12
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> formen: No puvodne slo o vyndani prevodovky, ted jsme jen tak teoretizovali nad nadrzi, no nic... :)
23:05:54
20.04.2009
20.04.2009

formen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No a o cem kecam o nadrzi nedo tam je jeste neco jinyho??
22:55:05
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> formen: Eeee tos to pochopil obracene
Ted slo o nadrz... jen tak mimo misu :)

22:48:03
20.04.2009
20.04.2009

formen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne nadrze se ani nedotknes ta prevodovka jde vyndat uplne normalne ven i kdyz tam je ta propojovaci hadice na nadrzi.
19:47:50
20.04.2009
20.04.2009

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jenom příčka se vydělá a trubky vody
19:07:05
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No tak ne uplne vyndat, ale na miste nezustane ne?
19:01:00
20.04.2009
20.04.2009

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to nemusíš
18:58:13
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Prvni je demontaz nadrze a vis proc? Protoze musis vyndat prevodovku 

18:42:26
20.04.2009
20.04.2009

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Která je první?
18:41:02
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> vhml: Zas ale voda eletrika benzin... No kazdopadne vyndani prevodovky je 2. nejdebilnejsi prace na skodovce :-)
18:21:53
20.04.2009
20.04.2009

vhml
mě pořád připadá snažší vyndat za půl hodiny motor a mít tam k tomu pořádnej prostor...
15:58:15
20.04.2009
20.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Mas recht predsedo.
15:43:47
20.04.2009
20.04.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Už jsem to dlouho neměl rozdělaný, ale v příčce jsou díry na šrouby a tam je vždy normovaný otvor po závit, takže max. 0,5mm? tam může být vůle. To na geometrii nemůže mít vliv a nebo nepodstatně malý.
23:06:12
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: Tam jestli je vule milimetr...
22:58:15
17.04.2009
17.04.2009

Jakub M.
-> Tuner#2:
protože ta příčka není v tý karoserii přišroubovaná přesně = má na těch sroubech nějakou vůli a když jí povolíš/vyndáš.. - jsou to řádově mm takže by to vlastně nemuselo být nijak hrozný (když uvážim jak je na tom vlečka střebas s odklonama atd.) takže máš vlastně pravdu, ale pro jistotu bych jí na svým autě alespoň zkontroloval...
protože ta příčka není v tý karoserii přišroubovaná přesně = má na těch sroubech nějakou vůli a když jí povolíš/vyndáš.. - jsou to řádově mm takže by to vlastně nemuselo být nijak hrozný (když uvážim jak je na tom vlečka střebas s odklonama atd.) takže máš vlastně pravdu, ale pro jistotu bych jí na svým autě alespoň zkontroloval...
22:49:02
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Tak pro priste no
Snad to nebude brzo :) No je to lepci jak motor ven.

22:45:56
17.04.2009
17.04.2009

Vojtik
U jednoho auta mi nešly povolit ty šrouby na šikmym rameni, tak jsem to dělal taky s příčkou a byl to opruz, takhle je to pohoda jazz. Geometrie se nehne a žádnej jinej problém neni
22:43:41
17.04.2009
17.04.2009

Vojtik
jedna komplikace navíc - zrovna byla plná
22:42:10
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojtik 17.04.09 22:40:12: Ha my tam pricku nechali radeji 

22:41:39
17.04.2009
17.04.2009

Vojtik
3
22:41:23
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojtik: Musime davat pozor na odbublinkovac z fava
Ten je prave tam blizko.

22:40:12
17.04.2009
17.04.2009

Vojtik
2
22:38:42
17.04.2009
17.04.2009

Vojtik
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Motor nemusíš podkládat, nikam neuteče, opře se spolehlivě hlavou o přední stěnu motorového prostoru.
Před pár lety jsem to taky dělal na přítelčině voze
Motor nemusíš podkládat, nikam neuteče, opře se spolehlivě hlavou o přední stěnu motorového prostoru.
Před pár lety jsem to taky dělal na přítelčině voze
22:28:47
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
11:57:13
17.04.2009
17.04.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.04.09 11:55:59:



11:55:59
17.04.2009
17.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Tak to vyndat slo, diky za rady
Otazka jak to ale pujde zpet 


16:23:36
15.04.2009
15.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Ja nejsem debil
Me se jedna o to, zda to neni napruzeny, pac geometrie se dela tak ze se hyba ramenama co dovoli silentbloky zejo, takze ta guma se napruzi a ty sily by mohly pricku tlacit jinam nez chceme (pri nandavani). Ale z toho jak to popisujes se zda ze v tom neni problem




15:20:30
15.04.2009
15.04.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jak péra pruží? Zvedneš zadek auta aby se pod tím dalo lést a tím pádem máš kola vyvěšené na dorazu v tlumiči. Dáš třeba na konce prahů špalky a na ně auto položíš. Pak dáš pod příčku hever, povolíš 4 šrouby a s příčkou sjedeš o 10cm dolů a už to jde vyndat. Samozřejmě před tím odpojíš táhlo řazení atd.
15:15:15
15.04.2009
15.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: A jak se tam vraci ta pricka kdyz pera pruzi a tak? 

10:38:06
15.04.2009
15.04.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Proč znova geometrii?
Jinak TUNER vždy povolí příčku, spustí to trochu níž a vyndá převodovku. Je to jednodušší než se tahat s 1,8T ven.
Jinak TUNER vždy povolí příčku, spustí to trochu níž a vyndá převodovku. Je to jednodušší než se tahat s 1,8T ven.

21:19:10
14.04.2009
14.04.2009

Jakub M.
ted jsem to dělal.. a vyndal sem celej agregát, klouby povolíš u přírub u kol, a pak už je to "jenom" šest šroubů .. položíš to na vhodnej vozík (já použil rudlik
) a pak to celý vytáhneš, rozebereš.. rovnou koukneš jak je na tom spojka a opěrný ložisko v klice (to doporučuju dělat při každý příležitosti) vyndavat to spodem společně se sundánim přičky je mos složitý a zbytečně se nadřeš a pak musíš dělat znova geometrii.. no je s tim sr*ní...

19:36:15
14.04.2009
14.04.2009

Kuladmin
Muzes prave sundanim te pricky prevodovky a je venku ale dle meho je lepsi resp jednodussi i motor ven je tam mnohem lepsi pristup.
18:51:27
14.04.2009
14.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Predpokladame ze je blbost sundavat pricku prevodovky
Jak to treba dela Tuner?

18:50:23
14.04.2009
14.04.2009

Šemik
Zdravím, nemáte někdo zkušenost s vyndaváním 5q převodovky na vlečče spodem, bez vyndání motoru? Nechce se mi ten motor zase tahat ven
Díky
