skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dusík
20:28:08
14.04.2009
14.04.2009

vhml
-> Tuner#2: na sériových gumách, který se neohřívaj to nepoznáš. Je to znát na závodních gumách, který se ze studených 2 atm nafouknou až někam ke 2,5 kdy už ta guma nefunguje....
19:59:46
14.04.2009
14.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> PeterP136: 

19:45:30
14.04.2009
14.04.2009

PeterP136
skus na pumpach kompresorom, sice bude zriedeny 22% kyslika a inych plynov ale to nejako prezijes 

19:10:25
14.04.2009
14.04.2009

RON
-> David29: ja to mel na Favu, tak dva roky to vydrzelo a ani nic neubylo, ale pak jsem potreboval dofouknout a od ty doby mam normal vzduch. Jinaci vyrazny rozdil krom cervenych cepicek jsem nevidel
15:48:02
14.04.2009
14.04.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
Jediná výhoda je menší roztažnost a tím změna tlaku při změně teplot, ale já to měl dřív na autě a pak jsem měl bez a nic zásadního jsem nepozoroval.
15:34:56
14.04.2009
14.04.2009

VeTeV
-> David29: nafouknu te tam prdik a budes letat 

15:32:52
14.04.2009
14.04.2009

David29
A ještě jinak
Myslíte že to má význam v normálnim provozu, je to hodně znát?

Myslíte že to má význam v normálnim provozu, je to hodně znát?
15:32:29
14.04.2009
14.04.2009

David29
Nevíte kde se dá v Praze nafoukat do gum dusík?