Dusík

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 14.04.2009 do 14.04.2009, založil/a David29
řadit dle data
20:28:08
14.04.2009
vhml
-> Tuner#2: na sériových gumách, který se neohřívaj to nepoznáš. Je to znát na závodních gumách, který se ze studených 2 atm nafouknou až někam ke 2,5 kdy už ta guma nefunguje....
19:59:46
14.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> PeterP136: 3
19:45:30
14.04.2009
PeterP136
skus na pumpach kompresorom, sice bude zriedeny 22% kyslika a inych plynov ale to nejako prezijes 3
19:10:25
14.04.2009
RON
-> David29: ja to mel na Favu, tak dva roky to vydrzelo a ani nic neubylo, ale pak jsem potreboval dofouknout a od ty doby mam normal vzduch. Jinaci vyrazny rozdil krom cervenych cepicek jsem nevidel
15:48:02
14.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
Jediná výhoda je menší roztažnost a tím změna tlaku při změně teplot, ale já to měl dřív na autě a pak jsem měl bez a nic zásadního jsem nepozoroval.
15:34:56
14.04.2009
VeTeV
-> David29: nafouknu te tam prdik a budes letat 4
15:32:52
14.04.2009
David29
A ještě jinak 3

Myslíte že to má význam v normálnim provozu, je to hodně znát?
15:32:29
14.04.2009
David29
Nevíte kde se dá v Praze nafoukat do gum dusík?
Extreme Tyres