skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozklepání vozu při řazení
11:53:11
27.03.2009
27.03.2009

VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: neodradila - super - spis ja jsem tkaovej problematickej element - ale to bych treba i zajel - co je praha zapad?
11:52:11
27.03.2009
27.03.2009

bflm
-> VeTëV: To jsi jel pro tu gumu na nádrž?
11:51:49
27.03.2009
27.03.2009

Nwkt
-> bflm:
Já jeden, on jeden?



11:51:36
27.03.2009
27.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTëV: Mam no
Jesi te predesla zasilka neodradila ode me tak klidne...

11:51:22
27.03.2009
27.03.2009

bflm
-> Syny: Tak si vezmeš dva vozíky na hrocháč
11:50:45
27.03.2009
27.03.2009

VeTeV
-> Syny: vem doma octavu a vyraz ne....kdyz neco chci tak s emusim obetovat - ja kuprikladu nekolik poslednich let jezdim pravidelne Praha-Brno ci az Prerov za nejmenovanym clenem pro dile
11:49:12
27.03.2009
27.03.2009

Syny
-> bflm: Tak jako me by se od tebe libilo plno veci, jen ta cesta k tobe je daleka :( O tech motorech uz sme si psaly - i ta 136ka by nebyla marna...
11:47:50
27.03.2009
27.03.2009

VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mas ty raznice? ze bych v nejhorsim nabouchal svuj engine - me nekdo cislo ukradl 

11:47:01
27.03.2009
27.03.2009

bflm
-> Syny: Nechceš půjde do šrotu jsem udělal inventůru a je tu 6 motorů a číslo dokáži třeba 105 na 136 blok
11:46:22
27.03.2009
27.03.2009

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je pekny, ale blbe se to narazi pres to stary cislo :)
11:41:41
27.03.2009
27.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Raznice stoji 100Kc
11:39:57
27.03.2009
27.03.2009

Syny
-> bflm: Jenze tenhle ma prave naklepany cislo z eRka nebo z ceho, takze teoreticky legalne do uzajdy :)
-> Vojtik: Planuju to komplet rozebrat a zkusit si slozit novej - ale opravdu zkusit, jelikoz sem to nikdy nedelal - nekdy se zacit musi :) Premejslel em do toho naskladat (nebo nechat naskladat) tu 1,4ku :) Zajimalo by me co by to ve spojeni s 5ti kanalem udelalo :)
-> Vojtik: Planuju to komplet rozebrat a zkusit si slozit novej - ale opravdu zkusit, jelikoz sem to nikdy nedelal - nekdy se zacit musi :) Premejslel em do toho naskladat (nebo nechat naskladat) tu 1,4ku :) Zajimalo by me co by to ve spojeni s 5ti kanalem udelalo :)
09:00:23
27.03.2009
27.03.2009

bflm
-> Syny: Tak na pokusy mám taky 130 jestli chceš nejeto 70 000
08:50:05
27.03.2009
27.03.2009

Vojtik
-> Syny:
Tak jestli s nim budeš něco dělat, tak ho musíš nejdřív pořádně dekarbonovat, páč jak tam nikdo neměnil olej, tak je to obalený karbonem, jako by visel dva roky v udírně.
Rozvody jsou nový origo, hlava je v pořádku a má vyražený čísko jako 110 LS, takže by ti mohl jít legálně do světlušky.
A pokud vyměníš kroužky aspoň na 2., nebo3. válci, tak bude jak novej, když chytne tah, tak táhne jako žádnej jinej
Tak jestli s nim budeš něco dělat, tak ho musíš nejdřív pořádně dekarbonovat, páč jak tam nikdo neměnil olej, tak je to obalený karbonem, jako by visel dva roky v udírně.
Rozvody jsou nový origo, hlava je v pořádku a má vyražený čísko jako 110 LS, takže by ti mohl jít legálně do světlušky.
A pokud vyměníš kroužky aspoň na 2., nebo3. válci, tak bude jak novej, když chytne tah, tak táhne jako žádnej jinej
00:23:57
27.03.2009
27.03.2009

Syny
-> Vojtik: Ma tam 1,4ku ;) A jestli u ty 130tky menil olej, tak ja sem reditel zemekoule
Tu 130tku vyfasuju ja na pokusy :)

00:09:17
27.03.2009
27.03.2009

Matsoft
-> Vojtik: to nebude ono.. ma tam svuj motor 146 :)
00:01:40
27.03.2009
27.03.2009

Vojtik
-> Nwkt: Jestli je to na tý mý ex 130, tak bych to viděl na tu skoro žádnou kompresi na třetím válci a nepálení toho válce na volnoběh, proto jsem měl volnoběh cca 1000-1100 ot, pak byl motor pomětně klidnej.
Ono ten minulej majitel byl docela hovado, páč ten motor kdyby mohl, tak by mu musel ruce i nohy zpřerážet.
Olej tam byl tipuju ještě původní, protože když jsem ho vyměnil, tak za 1000km byl černej jak bota, tak jsem ho vyměnil znova a pak vydržel 2500 km, pak jsi to koupil ty a předpokládám, že jsi ho už asi měnil, páč už nevypadal nijak vábně.
Já jsem toho rapida kupoval s vědomím zadřeného motoru, páč z minulého majitele vylezlo, že několik dní jezdil takřka bez vody. Po důkladném ohledání jsem ale zjistil, že je zadřený startér, uplně povolený šroubek na bohatost směsi, páč skoro neměl ten "O" kroužek, předstih uplně někde za rohem a rozvody měly vůli čtvrt otáčky a při pomalém otáčení bylo slyšet silné cvakání, jak už řetěz nechtěl zapadat do ozubených kol. Byl tak volný, že už se vezl po prsou a hliníkový prach byl ve vaně. Po seřízení karbce a předstihl jakš-takš chytl, tak jsem se pustil do opravy. Po výměně startéru, rozvodů, komínku, rozdělovače a oleje a po seřízení chodil pěkně, ale zjistil jsem, že na třetím válci takřka není komprese. Na volnoběh šel jen na tři, ale v tahu šel pěkně, tak jsem to více neřešil, a po chvilce ježdění v novym olej si to nějak sedlo, páč se tam objevila docela slušná komprese. Sice to není to co má být,a le lepší než nic, proto se to na volnoběh kejve víc, než normálně a vyřeší to vyšší volnoběh.
Teď už si nejsem jistej, ale když jsem ti to prodával, tak to ještě mohlo být tak nějak seřízené, ale už opravdu nevím, páč brácha to neseřizoval vůbec a já poslední dobou taky ne, páč si na nic nestěžoval a já měl svých starostí dost, stačí, že na mě nechal břemeno prodeje, koupil nový auto a rapida odhodil bez jakýhokoliv dalšího zájmu.
Aby tak ne, když ho dostal ode mě zadarmo...
Tyjo to sem se rozepsal...
Už abych začal chodit do práce, měl jsem teď posledních 14 dní neštovice, tak jen sedim u kompu a nudim se a nic nemůžu dělat...
Ono ten minulej majitel byl docela hovado, páč ten motor kdyby mohl, tak by mu musel ruce i nohy zpřerážet.
Olej tam byl tipuju ještě původní, protože když jsem ho vyměnil, tak za 1000km byl černej jak bota, tak jsem ho vyměnil znova a pak vydržel 2500 km, pak jsi to koupil ty a předpokládám, že jsi ho už asi měnil, páč už nevypadal nijak vábně.
Já jsem toho rapida kupoval s vědomím zadřeného motoru, páč z minulého majitele vylezlo, že několik dní jezdil takřka bez vody. Po důkladném ohledání jsem ale zjistil, že je zadřený startér, uplně povolený šroubek na bohatost směsi, páč skoro neměl ten "O" kroužek, předstih uplně někde za rohem a rozvody měly vůli čtvrt otáčky a při pomalém otáčení bylo slyšet silné cvakání, jak už řetěz nechtěl zapadat do ozubených kol. Byl tak volný, že už se vezl po prsou a hliníkový prach byl ve vaně. Po seřízení karbce a předstihl jakš-takš chytl, tak jsem se pustil do opravy. Po výměně startéru, rozvodů, komínku, rozdělovače a oleje a po seřízení chodil pěkně, ale zjistil jsem, že na třetím válci takřka není komprese. Na volnoběh šel jen na tři, ale v tahu šel pěkně, tak jsem to více neřešil, a po chvilce ježdění v novym olej si to nějak sedlo, páč se tam objevila docela slušná komprese. Sice to není to co má být,a le lepší než nic, proto se to na volnoběh kejve víc, než normálně a vyřeší to vyšší volnoběh.
Teď už si nejsem jistej, ale když jsem ti to prodával, tak to ještě mohlo být tak nějak seřízené, ale už opravdu nevím, páč brácha to neseřizoval vůbec a já poslední dobou taky ne, páč si na nic nestěžoval a já měl svých starostí dost, stačí, že na mě nechal břemeno prodeje, koupil nový auto a rapida odhodil bez jakýhokoliv dalšího zájmu.
Aby tak ne, když ho dostal ode mě zadarmo...
Tyjo to sem se rozepsal...

22:43:43
26.03.2009
26.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: To jsem slysel ale to je zas takovy kockopes, ulozeni naprd.
22:42:23
26.03.2009
26.03.2009

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Můžeš dát jeden a jeden ne
22:41:15
26.03.2009
26.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Se silentama motoru je prave problem, kvalitni nesezenes, mozna u Pavla P. Ty novy sou mekky jak hovno, to tam muzes rovnou dat zvejkacku, ty tvrdy ze speedpra sou hrozne hlucny kvuli ty tvrdosti, to tam rovnou muzes navarit trubku lesenarskou, proto bych chtel ty feldi silenty... Popripade este neco jineho, ale co?
22:35:14
26.03.2009
26.03.2009

Syny
-> Nwkt: No ty mas na 100% v prdeli silentbloky - tenkrat jak ten motor chcipal, tak to bylo jak kdyz jedes po poli... Ono ty 3 vymlety silenty co tam sou tomu kejvani moc nezabrani - to 120tkovy uchyceni sem i zda mnohem lepsi, ale zase je to hlucnejsi... Mozna kdyz das veschy silenty novy, tka to bude ok... A hlavne jak pise Havlik - volnobeh nejak rozumne a ne to co si mel :)
22:23:02
26.03.2009
26.03.2009

ondie
-> David29: hele já nemám zkušenost,jestli jde jakoby kousek toho spálenýho odjezdit a pak už to bude v pohodě..mě to dělalo takovej hardcore,že letěla lamela vzteky přes plot....ale co řikaj lidi a stane se jim to (hrubým zacházením) u brzdovejch destiček,tak je to většinou na vyhození...snad sem slyšel že jdou vyhřát i kotouče,že už to pak prostě tak nebrzdí...to sem ještě nedokázal..
21:38:28
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> ondie, Pavel P..: Faktem je, že nedávno ode mě dostala ťafku jako prase, když jsem se snažil vykšábat na kopci na obrubník
Ale to pak ještě jezdila dva dny v pohodě...
Takže musi motor dolu jo? Nebo myslíte že mám s tim chvilku jezdit a zmizí to?

Takže musi motor dolu jo? Nebo myslíte že mám s tim chvilku jezdit a zmizí to?
21:33:15
26.03.2009
26.03.2009

Pavel P..
když jsem koupil hnědou mrdku tak to dělalo něco podobnýho.. když jsem pomalinku popojížděl a dal jsem kvalt a chtěl se rozjet tak se celý auto nehorázně rozklepalo... pak se to postupně ztratilo a teď to nedělá vůbec, taky ti tipuju na spálenou spojku protože s tim jezdil důchodec a jezdil jako začátečník....
21:11:53
26.03.2009
26.03.2009

ondie
Kdysi se mi při veškerých rozjezdech strašně třáslo auto,i při změně kvaltu,prostě pokaždý když sem musel mačkat spojku...bylo to po montáži cizího motoru...obložení bylo silné,tak sem tam nechal lamelu starší.
Dělala to vyhřátá lamela..ten povrch jakoby zesklovatěl a poté do setrváku \"kopal\"...
Někdo jí asi předemnou dal kouř.
Dělala to vyhřátá lamela..ten povrch jakoby zesklovatěl a poté do setrváku \"kopal\"...
Někdo jí asi předemnou dal kouř.
20:14:53
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> Pavel P..: A moje Garde je atyp
Já tam ty páčky mám... když tam tehdá Matsoft dával jinej motor za původní 742.12X, tak tam dal normální 742.12 s páčkama... a sou tam dodnes
Jinak špatný...
Byl sem to projet a motor se třese jak koza - zejtra sjedu koupit nový svíce (tyhle maj tak 6000km) a uvidim co dál...


Jinak špatný...
Byl sem to projet a motor se třese jak koza - zejtra sjedu koupit nový svíce (tyhle maj tak 6000km) a uvidim co dál...
18:57:47
26.03.2009
26.03.2009

suri
-> Pavel P..: tak vidíš :)
18:36:32
26.03.2009
26.03.2009

Pavel P..
-> suri:



18:35:33
26.03.2009
26.03.2009

suri
-> Pavel P..: Pavlíku :) , čítaj . Majklsto napísal že jemu to na 100 ke robila spojka . David sa začal pýtať čo bolo na chybe a ja som mu napísal že vymenili lamelu a nenastavili vypínacie páčky
18:34:05
26.03.2009
26.03.2009

Pavel P..
suri 26.03.09 16:24:11 napsal:
→ David29: vymnenili lamelu a nenastavili
vypínací páčky garde nemá žádný páčky...
→ David29: vymnenili lamelu a nenastavili
vypínací páčky garde nemá žádný páčky...
17:33:19
26.03.2009
26.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: No to jo, ale je to jinej zpusob uchyceni...
17:29:30
26.03.2009
26.03.2009

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty jsou měkčí jak série
17:25:09
26.03.2009
26.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: U vlecky? To se bude dycky mrcasit kdyz prevodovka stoji na gumovym spaliku. Osobne shanim ty trubky 75mm abych moh motor dat na feldi sulinobloky...
16:51:34
26.03.2009
26.03.2009

Nwkt
-> havlik: Jsem ho zvednul, pravda třese se minimálně, ale pořád se třese
16:47:58
26.03.2009
26.03.2009

havlik
-> Nwkt: až budeš mít volnoběh aspon 800 tak pátrej dál co se třese když tam máš nějakejch 500 tak se nediv
16:28:36
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> suri: Díky
Ve spojce nevidim problém.. fungovala doted a nikdo se v tom nehrabal... neřikám, že se nemohla vysrat, že jo...

Ve spojce nevidim problém.. fungovala doted a nikdo se v tom nehrabal... neřikám, že se nemohla vysrat, že jo...
16:24:11
26.03.2009
26.03.2009

suri
-> David29: vymnenili lamelu a nenastavili vypínací páčky
16:23:38
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> suri: Co znamená tohle slovo? skôr
-> Nwkt: Tak když se klepe celej motor na volnověh, to je u škodovky celkem normální, ne?
Ale věci typu předstih, svíčka apod, máš asi v cajku...to je zbytečný se ptát, co?

-> Nwkt: Tak když se klepe celej motor na volnověh, to je u škodovky celkem normální, ne?

16:21:32
26.03.2009
26.03.2009

Nwkt
A co může dělat to, že se mi na 5ku kolem 2000 ot klepe řadící páka? Může to dělat silenblok převodovky? Na volnoběh se klepe celej motor i s převodovkou
16:20:59
26.03.2009
26.03.2009

suri
-> David29: skôr menili lamelu a nenastavili páčky
16:19:46
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> Majklsto: Nestraš
Co konkrétně bylo v hajzku? Vypínací packa?
Jinak ted sem udělal ten motor - běží na 4 válce 100%, tak to pojedu za chvíli projet... ale jelikož pak du rovnou na pívo, takže poreferuju až večer

Jinak ted sem udělal ten motor - běží na 4 válce 100%, tak to pojedu za chvíli projet... ale jelikož pak du rovnou na pívo, takže poreferuju až večer

14:55:56
26.03.2009
26.03.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Me to dela kdyz dam omylem za 4 misto za 2
Ale to jen vyjimecne...

14:38:27
26.03.2009
26.03.2009

Majklsto
nerobi to spojka?mne to na kile robila spojka
14:20:18
26.03.2009
26.03.2009

David29
-> bflm: To je verze která mě taky napadla, pač při studenym motoru bez sytiče to vždycky bublalo na 3... ale že by to ted jelo na 3 i při zahřátym? Možný to je, taky na to kouknu...
14:18:20
26.03.2009
26.03.2009

bflm
-> David29: Nejde ti motor na 3 válce?
14:15:13
26.03.2009
26.03.2009

David29
Tak mám menší problém... když jsem jel do školy, vše OK, ale při cestě ze školy začal být problém (ihned po vyjetí)
Při zařazení rychlosti a následovném pouštění spojky se rozklepe vozidlo neskutečnym způsobem.. nejhorší to je, když motor nemá tolik otáček - tj. při rozjezdu a při podřazování.. čim to najednou může být?
Můj tip je silentblok (SILEMBLOK
), myslim si, že ve spojce asi ne... du se na to podívat, vy zatim napiště svůj názor, at kdyžtak vim po čem skočit
Díky
Při zařazení rychlosti a následovném pouštění spojky se rozklepe vozidlo neskutečnym způsobem.. nejhorší to je, když motor nemá tolik otáček - tj. při rozjezdu a při podřazování.. čim to najednou může být?
Můj tip je silentblok (SILEMBLOK


Díky