Svisláky

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 21.03.2009 do 22.03.2009, založil/a ogi
řadit dle data
12:56:31
22.03.2009
jarda.u1
-> Bedřich: Aha,tak to potom mluvime jeden o voze a druhy o koze.3 Tak ted uz tomu rozumim.Ale u 120 si stojim za tim,ze je svislak pruzne ulozen v gume,alespon u seriovky.4
12:51:11
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> jarda.u1: Ale já mluvím o jiném autě.A tím se snažím vyvrátit tvou teorii o pružení v gumě.
12:47:04
22.03.2009
jarda.u1
-> Bedřich: Ted tomu moc nerozumim.Bavime se porad o svisl. cepu na skode 120?Jaky kolik proti pootoceni mas na mysli,ja o zadnem nevim.Prece pri properovani je potreba,aby na uchyceni svislaku byl mirny otacivy pohyb vuci ramenu,i kdyz nepatrny.Nemuze to byt vse napevno jako kdyby to bylo "zavarene".
12:35:28
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky nikoho neodsuzuju.Je každého věc co jezdí.Pouze říkám že bych to na auto já nedal.To je vše.ale když jich tam bude vice tak tu sílu rozložíš třeba na 8 budů ale když tam budeš mít plochu jsi uplně jinde.Nakresli si nosník a na něm 8 síl a nosník se spojitým zatížením.

-> jarda.u1: Čep je v ramení dotažen, matka zajištěna závlačkou a čep kolíkem proti pootočení.Vše je tuhé jak píšeš a v podstatě se při propérování vůbec nezmění geometrie.V podstatě je to podobný mechanismus jaku u Š120 jen vymezený a nepruží to ani v gumě místo které je bronzová vložka.
upraveno 1x, naposled 22.03.2009 12:37:01
12:28:32
22.03.2009
jarda.u1
-> Bedřich: Takze v tom pripade neni cep svislaku dotazen na pevno a vse se tak nejak "cudla"?Na co je to dobre smim li se zeptat?To se pak rozperna trubka musi zaklepavat do ramene.To se mi zda vhodnejsi reseni s temi lozisky.Je to tuhe a pritom pohyblive.
12:26:20
22.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bedřich: Ale kdyby mel vice lozisek tak ma vice stycnych bodu pac bude vic kulicek. No ja bych to nedaval na vuz... ale nechci nikoho odsusovat, asi to funguje a nepocita se s tim na 100 tisic km.
12:20:37
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> jarda.u1: Znám auta u kterých to není tak jak říkáš a pouzdro se otáčí na čepu.Ale je pravda, že u takových aut to chodí v uplně jiných mezích mež u škodovky.
12:02:03
22.03.2009
suri
-> jarda.u1: jasné chápem niekedy to skúsim . díky
11:58:21
22.03.2009
jarda.u1
-> suri: ja se prece taky nechci hadat.Zkus si vzit samotny svisly cep a upni ho pevne do sveraku za rozpernou trubku.Potom zkus,zda-li s nim jde hybat(nemyslim tocit dokola,ale zhruba pohyb,jako kdyz je uchycen na aute).4
11:54:54
22.03.2009
suri
-> jarda.u1: ok nech to potvrdí aj niekto iný , ja sa nehádam ja sám to neviem a chcem zistiť
11:54:01
22.03.2009
jarda.u1
-> suri: A to ti rekl kdo,ze se protaci cep v trubce?To bys musel jedine jezdit s nedotazenym cepem.Trubka svisleho cepu je prece napevno stazena mezi ramenem a pruzi to pouze na gume pouzdra.
11:49:16
22.03.2009
suri
-> jarda.u1: nechápem na novej náprave sa pretáča čepv trubke jasné že po 20 rokoch je to zadreté a otáča celú trubku a gumu ale ju aj dotrhá ..
11:48:05
22.03.2009
suri
-> Bedřich: ja to dávať nebudem , ja len tak nahlas premýšľam . Ja som to chcel na zvisláky namiesto tých silonových podložiek dať bronz no zatiaľ som nezohnal tak neviem . Môžem sa opýtať? neviem tuším si to bol . nemal si namiesto gumenných kociek na tiahle radenia silonové? díky
11:46:57
22.03.2009
jarda.u1
-> suri: Pokud tam das silon a do nej nalisujes rozpernou trubku,co ti to bude delat pri properovani?Rozperna trubka se musi vuci svislemu cepu mirne pootacet,coz guma i lozisko umoznuje.
11:46:02
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> suri: Do ramen by to ještě možná šlo,ale do svisláku by jsem to já nedával.
11:44:11
22.03.2009
suri
-> Bedřich: alebo , však vieš ako som ja robil do spodných ramien a vyzeralo to byť dobré riešenie ...
11:41:39
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> suri: Na takové věci se používá bronz.
11:40:55
22.03.2009
suri
A čo poviete keby sa dnu použil silon? normálne zalisovať vysústružený valček a doňho dnu rozpernú trubku na čep čo poviete ? gaboovi by sa to zišlo
11:36:04
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je ale úplně jedno kolik jich tam bude.Jde o bodový styk a přenos síly.Ta síla bude vždy větší v porovnání s tím když tam budeš mít plošný styk.
11:33:49
22.03.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kuličky se ti vymačkají v jednom místě
11:26:19
22.03.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ogi: Vidim ze tam sou dycky dve loziska a mezi nima rozperna trubicka? Mozna by bylo lepci mit vic lozisek kdyz sou kulickova...
11:19:43
22.03.2009
suri
-> Bedřich: mne tiež nie . ja by som skôr riešil dvojradové kuželíkové alebo valčekové .
11:10:55
22.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> suri: Máš pravdu, ale kuličkové ložiska se mi v takovém případě nezdají jako nejlepší řešení.
10:37:12
22.03.2009
suri
-> ogi: tak je to tvrdšie ako guma tak čo ja viem . geometria a podobné veci sa nemenia a je to celkove tuhé aj keď neviem čo nato ramená
10:34:52
22.03.2009
ogi
Ví někdo k čenu je ten svislák s ložisky dobrej??
21:33:42
21.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> bnjaro - bnpodzim: jj vim:o)moc pekna2
21:26:37
21.03.2009
bnjaro - bnzima
-> Kaprof: uz je spravne
18:56:09
21.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> bnjaro - bnpodzim: jasan3 4
18:55:24
21.03.2009
bnjaro - bnzima
sory blba tema ,to malo byt v nakupe 3
18:34:06
21.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> bnjaro - bnpodzim: 3 3 jj pěknej svislak:D
15:46:03
21.03.2009
ogi
15:45:25
21.03.2009
ogi
Dnes jsem koupil svisláky na 120 a místo silentbloků jsou v nich ložiska, je to údajně upravený od Kábrta. Může mi někdo vysvětlit, v čem je to lepší/horší než série. Plánuju stavbu nový nápravy, vyztužený tak jestli mi to k něčemu bude nebo ne. Koupil jsem je s tim, že když je nepoužíju, pošlu je dál. Dík za rady
zvětšit Svisláky - obrázek od ogi vložen 21.03.2009 15:45:25
Extreme Tyres