jaka delka pruzin?

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 05.03.2009 do 09.03.2009, založil/a Rider skoda
řadit dle data
13:36:07
09.03.2009
Rider skoda
Diky moc vsem,dost podstatnych informaci pro me,tak aspon uz vim.
13:35:58
09.03.2009
Rider skoda
Diky moc vsem,dost postatnych informaci pro me,tak aspon uz vim.
13:12:52
06.03.2009
Kapřík
Tuner#2 06.03.09 12:53:18 napsal:

→ havlik: Mě taky stabík most roztrhal. Opře se na jednom

konci a je to jak páka s ten most se rozšklebí. Takže kladivo, udělat

pořádně místo na hraně, kde jde k ramenu a most celý ovařit a je zatím

klid.4
přesně tak5 Stabík se opřel o hranu mostu a následná páka ho na jedné straně vytrhla. Naštěstí jsem pořídil COčko, takže oprava bude hračka5
13:02:51
06.03.2009
havlik
-> Tuner#2: neboj to mam taky v plánu4
12:53:18
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Mě taky stabík most roztrhal. Opře se na jednom konci a je to jak páka s ten most se rozšklebí. Takže kladivo, udělat pořádně místo na hraně, kde jde k ramenu a most celý ovařit a je zatím klid.4
upraveno 1x, naposled 06.03.2009 13:03:46
12:39:37
06.03.2009
suri
-> havlik: to bude aj stavom karosérie - korozia nie?
12:22:00
06.03.2009
havlik
-> Kapřík faster: by mě zajímalo teda co si s tim dělal že se ti ten stabík vyrthnul z mostu měl sem to stejně a stabík jen vymačkal díry do mostu nic víc
09:32:19
06.03.2009
Kapřík
Můj případ Sakyho 250tky, seříznuté o mrtvý závit, 18mm stabík a tvrdé uložení. No já jsem vyztužoval ramena a zkrátil dorazy cca na polovinu.. Je to vpohodě, na dorazech to nesedí. Akorát ten 18mm stabík nevydržel most a stabík se vytrhnul, takže budu muset opravovat.



Ale jinak jak píše Honza, dej tam ty 250tky a jezdi s tím. Sedá to fakt dlouho!! Bacha na to. Nasadíš je, vypadá to jak nakopnutá koza ale ono to půjde po pár stovkách km dolů. A pak je můžeš podle potřeby zkrátit o ten mrtvý závit4 A ještě jedna věc, tvrdost auta dělají hlavně tlumiče, takže samotné pružiny nejsou žádný zázrak6
23:41:05
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdeněk.: On si předek sedá docela dlouho. Min. 500km a osobně bych tam v Tvém případě nechal celou pružinu nekrácenou.



Jinak stabík mám tady decentně podložený a je to právě kvůli tomu, aby se netrhal most přes páku, ale když mu tam uděláš místo, tak podložený být nemusí a je lépe čím výš bude - ideálně jako ho má Bery, ale to už je zas "velký" zásah.
23:34:58
05.03.2009
Zdeněk.
-> Tuner#2: mno, tak já nechám raději nezkrácenou verzi a zkrátím jen ty gumové dorazy, pružiny jsem na autě chvíli měl a i tak jsem měl problémy s přejezdy některých míst, hlavně že se zlepšily vlastnosti4



-> colaczech: jakto? Myslel jsem, že se ten most vytrhává přes páku, protože se stabilizátor opře o hranu mostu a vypodložením by se tomu zabránilo7
upraveno 1x, naposled 05.03.2009 23:35:20
23:22:05
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdeněk.: Ono co auto to originál, nedá se to jednoznačně říct. Ale Sakyho nezkrácenou 250tku tu má třeba U-Geen, Majkl, já jí mám zkrácenou o ten mrtvý závit.



Když bude těch 250mm, tak třeba Majklovi jsem říkal, že mu to leží na dorazech a on nevěřil dokud se v Doksech nesehnul. Pak tu gumu zkracoval a to má taky nezkrácené 250tky.



S uřízlým mrtvým závitem už musíš zkrátit doraz + ještě upravit rameno a ideálně vzít kladivo a upravit most, který pak raději ovaříš, pokud máš silnější stabík.



Pak taky ještě záleží na tlumičích, když budeš mít vyběhané série, tak to moc nepodrží a bude to chodit na doraz každou chvíli, když budeš mít tuhý tlumič, tak tomu zabrání.
23:22:04
05.03.2009
colaczech
-> Zdeněk.: praveze pri zkracovani pruzin potrebujes dostat stabilizator vys (bliz ke dnu kufru).
23:14:58
05.03.2009
Zdeněk.
-> Tuner#2: takže pokud chci s autem občas i jezdit a nechci upravovat dorazy na ramenech a vystužovat most, tak mám raději nechat 250mm popř. zkrátit ještě gumový doraz a o ten mrtvý závit nezkracovat...? A teoreticky, aby stabilizátor nevytrhl most při zkrácení pružin, je možné stabilizátor na mostě vypodložit aby byl níž, nebo říkám blbost.



A bude předek s 250kama níž než zadek? (vzadu kyvka, samozřejmostí jsou nové origo pružiny)
23:02:19
05.03.2009
Saky
-> Rider skoda: jinak ta moje posledni veta myslena pouze se zkracenym dorazem.. tou gumou.. pri uriznuti je uz potreba upravovat i ulozeni dorazu..
22:54:01
05.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rider skoda: Nebudou. Je třeba upravit most pro stabilizátor a určitě se zbavit toho výstupku na rameni (otočením a nebo jako já rovnou páskovinou), jinak to bude ležet na dorazech. 250tka Sakyho nezkrácená už na nich skoro leží a musíš je zkrátit
22:53:40
05.03.2009
Saky
-> Rider skoda: pri nejake dire uz to mlati.. na normalni silnici /normalni silnice se ale tezko v CR hleda-)) je to OK i pri zkraceni..
22:45:47
05.03.2009
Rider skoda
no ja mam zatim na seriovy naprave u jednoho auta seriovy 250ky s origo tuhosti a konce prihle do roviny a maji volnou 250mm a prijde mi to jeste v poho a urco sedi o nec vic nez tve 250 tvrdsi o 10%.Mam jen zkracene dorazy,nic vic.Ty tvoje si myslim kdyz zkratim ten mrtvy zavit na 240mm volne delky,tak budou taky ok na seriovy naprave ne?
21:25:41
05.03.2009
Saky
zalezi na tuhosti pruziny.. ty moje 250ky s 10pct tuhosti jsou tak max co jde pouzit na seriovou napravu pokud se zkracuji uz je treba upravovat dorazy atd.. nicmene koupis li neco treba o 100pct tuzsi tak je delka samozrejme jina..
17:32:00
05.03.2009
Rider skoda
Chci se zeptat jake tak nejak jeste s rozumem nejkratsi pruziny je mozno pouzit na predni seriovou napravou u 120ky(tzn. zadne upravy satabilizatoru ani ramen) aby to dobre fungovalo a nemlatil prave napr. uz stabilizator.
Extreme Tyres