skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Keramicka Lamela
09:47:17
26.01.2009
26.01.2009

vhml
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: na soutěžní účely to má naopak mnohem větší význam na běžný jezdění, právě kvůli šetření převodovky...
22:44:21
25.01.2009
25.01.2009

darabos
-> m8rinek: zrejme tlmi prudke narazy, pri rozjazde asi ziadne tam tlmis nohou, ako spustas spojku, ale ked auto brzdis motorom, pridas plyn, uberes a to sa opkuje casto tak asi vtedy tlmi narazy v celom prevodovom mechanizme, tj, od poloosy ku klukovke. Asi na sutazne ucely nema ziadny zmysel.
Ale na kolko nie som automechanik, ale informatik
, berte to ako nazor. Snad sa vyjadri niekto skusenejsi v tejto tematike.
Ale na kolko nie som automechanik, ale informatik

21:48:02
25.01.2009
25.01.2009

MOLSO
-> m8rinek: menej trpi prevodovka
21:43:36
25.01.2009
25.01.2009

m8rinek
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: jaka je vyhoda pouzit odpruzenou lamelu? diky
20:57:00
25.01.2009
25.01.2009

darabos
ja som mal pritlacak z feldy 1.6 + lamelu z 1203-ky a uplna spokojnost...
20:06:00
25.01.2009
25.01.2009

pajus
Diky za rady!
19:56:55
25.01.2009
25.01.2009

m8rinek
-> havlik: zřrjmě myslel jen přítlačák, nicméně na tohle bych řekl, že stačí průměrně jetá serie, na takovym budou Webery hlavně pro parádu ...
19:54:40
25.01.2009
25.01.2009

havlik
-> Fén - Neznalej a neodborník: a jak nasadíš lamelu z 1.6 na škodováckou převodovku?
19:52:56
25.01.2009
25.01.2009

Fén
Keramika je zbytečnost, bohatě bude stačit komplet z Feldy 1,6ky.
19:40:47
25.01.2009
25.01.2009

MOLSO
-> pajus: klasickou
19:38:26
25.01.2009
25.01.2009

pajus
Ahoj potrebuju poradit s volbou lamely jestli keramickou nebo normalni?CHystam celkem ne moc upraveny motor: spodek zustava serie š136 , vacka 280/280 ,hlava snizena asi 1mm a zvetsene kanaly a 2x weber.Tak jakou?