syndrom motorového člunu

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 08.01.2009 do 12.01.2009, založil/a kobli
řadit dle data
09:12:08
12.01.2009
Jozka
-> LiMaK: Teda já na srovnání výšek u MB řežu už léta celej závit (půlku nahoře, půlku dole - nebo naopak5) a pohoda, žádná změna jízdních vlastností ani životnosti ničeho..
23:32:24
10.01.2009
matisek
Nie že by som neveril ale už sa to niekomu realne stalo že sa mu kôli tej skratenej pružine zlomilo rameno alebo rozbyla napravnica?Aj ja som vydel znicene ramena aj napravnice ale bolo to vždi z normalnimi pružinamy v kombinacii z komplet zhnitym autom.Ja mam skusenost iba z ladou1500 kde som osem rokov chodil z pružinamy skratenimy o 1,5 zavitu.Rezane konce som len trochu zabrusil a drží to stale bez problemov.Nechcem tvdit že je to to najlepšie riešenie len chcem vediet ci sa to niekomu stalo na zdravom aute.
15:07:03
10.01.2009
MOLSO
-> LiMaK: ja by som to skor schoval do napravnice a pod tu gumu by som strcil vystuzny kruh z 2 - 4 mm ocele aby to netlacilo na jeden bod ... to rameno to nemusi len tak rozchodit
14:56:22
10.01.2009
LiMaK - 742 forever
-> MOLSO: podle toho, kterou cást máš náhradní a kterou si chces nechat rozmrdat :-)



kdysi jsme to davali vždy navrch, pripadalo mi to hezcí a méně viditelné....nebudu tu radsi rozvádět K ČEMU taková uprava pružiny je :-) ale na rok ježdění je to dobré....
14:18:54
10.01.2009
MOLSO
len maly OT dotaz ... ked sa zreze pruzina a neni zaverny zavit iba "pahýl" tak tento pahýl sa dáva do napravnice alebo do ramena ? neviem to nikde najst 6
13:41:56
10.01.2009
Dablik
dej do kufru 4 pytle cementu a mas cumak hnedka dole 3 3 3
22:29:11
08.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> kobli: Ja mel na 125L stejnej problem. Resil sem to tak ze jsem dal zadni vlecnou napravu 1 A mam to vysoko jak vzadu tak vepredu. Tak akorat... 6 Uz jedu po rovine rovne 3 3
22:23:36
08.01.2009
Pavel P..
-> Karel.: když má sedlej zadek tak to chce aspoň 250ky aby se to srovnalo a nemusel měnit i zadní a domky.
22:16:13
08.01.2009
kobli
Ano jedná se o škodovku v profilu, není ti tak hrozné, ale kdyby byla v rovině bylo by to fajn1
21:35:28
08.01.2009
Karel.
-> Pavel P..: 260 ti to hodí do roviny, tak může dát nižší, ale tam ten předek fakt jde niž, na normál ježdění a aby to nějak vypadalo tak 260, ale možná se pletu4
21:34:59
08.01.2009
minno
-> Pavel P..: prt panáčku....mne si to na 260 tak sadlo, že je predok nižšie ako zadok4
21:31:41
08.01.2009
Pavel P..
-> Karel.: 260 jsou spíš jen pro dobrej pocit že máš kratší a sportovní pružiny jinak změna minimální.
21:29:50
08.01.2009
minno
ak sa jedná o bielu 125 čo máš v profile, tak na tej to vyzerá ešte v pohode, tak ako to bolo vyrobené.

Ináč ak je sadnutý zadok, nová zadné pružiny + domčeky pružín, vpredu dať kratšie pružiny.
21:28:55
08.01.2009
Karel.
-> kobli: dle mě je nejlepší tam dát sportovní pružiny, třeba 260 od sakyho a máš po problémech4
21:25:52
08.01.2009
kobli
Moje škoda 125L má výrazně zvedlý předek ( pořád jedu do kopce 1 ). Myslíte, že pomůže vyměnit jen zadní pružiny nebo se mají už vyměnit i tlumiče. Pokud by stačily jen pružiny, nemáte zkušenosti s nějakými co by se neměly tak rychle unavit, třeba z užovky nebo tak? Popřípadě nějaká jiná rada co upravit, budu rád za jakýkoliv nápad. Škodovkářům zdar
Extreme Tyres